Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enniee schreef:nee ik heb ook geen scheidsrechterscursus gedaan! Ik snap jou verhaal ook wel.. Maar in een dergelijke situatie kan het toch gewoon niet zo zijn dat de keeper rood krijgt terwijl er één of andere idioot het veld op komt rennen die hem een trap geeft?
secricible schreef:Als je de boel uit de voetbal haalt:
Een caissière is bezig met haar werk als zij ineens door een wildvreemde aangevallen wordt. In haar paniek slaat ze door en schopt ze een keer teveel. Is dat dan ook onterecht? Naar mijn idee staat ze totaal in haar recht. Zou vreemd zijn als ze hiervoor berispt wordt. Deze keeper ook. Hij oefent een baan uit en wordt daarbij behoorlijk aangevallen. Zijn reactie is niet de juiste, maar wel terecht en verklaarbaar.
Feit is dat de scheidsrechter er nog een bom onder plaatst door een overhaast oordeel.
smurffie schreef:Weet niet of jullie momenteel ook de persc. kijken?
Scheidsrechter geeft aan overlegt te hebben over de rode kaart, maar zoals ik zei hij kon niet anders dan zijn regels hanteren want daar word hij voor betaald. De keeper maakt de fout die de scheidsrechter MOET bestraffen.
Inney schreef:Sorry hoor. Maar die keeper trapt wel ff flink na..
Nessie schreef:Ik vind het terecht rood. Die man rende dan wel het veld op, maar hij lag al tegen de grond en dan nog schoppen.. Nee dat kan ook niet hoor.
Man verdiend een stadion verbod, maar die rode kaart was ook terecht!
_Nancy schreef:Als je een supporter bent hoor je voor je ploeg te juichen en de gillenNiet als een idioot de keeper van het andere team aanvallen.. Hoeveel hekel je ook aan ze hebt..
smurffie schreef:Nee enniee dat kan hij dus niet, want hij moet via het boekje handelen en niet leuk doen wat hij zelf wil!
je moet niet naar de situatie kijken, je moet de handeling bekijken.
Duidelijk dat jullie zelf nooit een scheidsrechterscursus gedaan hebben.
Scheidsrechter heeft altijd gelijk, en in dit geval is dat nog is geheel terrecht ook. Als jullie het boekje niet snappen of niet willen snappen oke, maar om nou als topic titel te doen heeft hij zijn laatste wedstrijd gefloten? nee dat gaat echt tever als de man in kwestie gewoon netjes zijn regels opvolgt!!
BoefJMouse schreef:*heel getypte verhaal weg, begint opnieuw*
Ik kom net zelf uit de Arena. Ongelofelijk wat er gebeurde.
Groot gelijk voor Esteban wat ie doet. Ik persoonlijk had 'm nog harder geschopt wanneer je opeens in je rug wordt aangevallen.
Bovendien pak je de verkeerde. Esteban is in Costa Rica al eerder veroordeeld voor het van de trap af duwen van z'n vriendin. Dit terzijde.
Scheidsrechter heeft naar regels gehandeld.
Dat Gert-Jan spelers van het veld afhaalt, begrijpelijk. Maar dat ie weigert verder te spelen om de reden 'Spelers voelen zich niet meer veilig op het veld' slaat natuurlijk nergens op.
Alsof de F-side opeens naar beneden komt.
Eindstand?
Ajax krijgt een dikke boete wegens nalaten van garantie van veiligheid. Overigens verdiend.
Maar veel erger is dat, hoor ik net op Radio 1, dat Ajax waarschijnlijk uit het Bekertoernooi wordt geschorst.
En dit alles door een doldwaze gek!
Belachelijk