Aieshja schreef:Oh god, het moet niet gekker worden dat tegenwoordig groente of vrouw met geslachtsdelen worden gezien als geslachtsdelen.
Zijn tomaten dan ook ballen?
Tomaten, lychees, passievruchten, kiwi's, ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:_Zsazsa_ schreef:Oh oke, dat wist ik niet. Ong 8 jaar geleden kregen wij een film te zien over vrouwenbesnijdenis. En ik weet nog van toen dat dat niet alleen Afrikaanse landen waren. Ook marokkaanse toen. Misschien zijn ze daar vanaf gestapt. Dat ging met name ook over het 'dichtzetten' van vrouwen, ik weet niet of dat ook onder besnijdenis viel.
En Marokko ligt in....?
_Zsazsa_ schreef:MissJeanny schreef:Mijn mond valt hier letterlijk van open,,,,,,, het is toch te gek voor woorden!
Even @_Zsazsa_ : vrouwenbesnijdenis hoort niet bij de islam hoor dat gebeurd alleen in bepaalde afrikaanse landen en dan nog in bepaalde streken/ stammen. Juist mannenbesnijdenis word in de islam gedaan en dat is voor de hygiene.
Oh oke, dat wist ik niet. Ong 8 jaar geleden kregen wij een film te zien over vrouwenbesnijdenis. En ik weet nog van toen dat dat niet alleen Afrikaanse landen waren. Ook marokkaanse toen. Misschien zijn ze daar vanaf gestapt. Dat ging met name ook over het 'dichtzetten' van vrouwen, ik weet niet of dat ook onder besnijdenis viel.
vibabu schreef:Het staat trouwens ook nergens in de Koran beschreven dat vrouwen een hoofddoek moeten dragensoort van ongeschreven regel zeg maar...
Grace schreef:DaisNBenj schreef:Ja en uiteindelijk kiest iedereen er tenslotte zelf voor om zo een geloof te hebben.
Dat kan ik soms totaal niet begrijpen hoor.
Ik ben blij, dat ik geen moslim ben in ieder geval.
was dat maar zo....
Citaat:Naar schatting bekeren zich jaarlijks 500 Nederlanders tot de islam.[10]