Model poster Hema

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:59

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 10:25

Ik vind hem een prachtige vrouw, maar als ik hem zie met ontbloot bovenlijf en zn hoofd in vrouwelijk stand vind ik hem niet mooi. Het plaatje klopt niet. Maar als man zijnde vind ik hem dan weer wel prachtig. Te volgen? :')

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:16

WildChild schreef:
Maar mensen.. Dit ís toch ook echt een hermafrodiet? Dus geen vrouwelijke man of mannelijke vrouw. Ik vind het een geweldige actie van de HEMA, al is het wel een beetje hate it or love it natuurlijk. Ze maken wel een statement. Had een interviewtje gezien met Andrej waarin hij de in mijn ogen wijze woorden sprak: 'In de wereld van nu mogen we geen onderscheid meer maken, zwart en wit zijn hetzelfde.. waarom dan nog zo'n duidelijk onderscheid in geslacht?' Natuurlijk komt interseksualiteit maar weinig voor, het is toch iets om over na te denken.. Al ben ik het wel eens met degene die zei dat het feit dat Andrej als vrouwelijk model zo succesvol is, wel iets zegt over het ideaalbeeld van de vrouw binnen de modewereld.

Nee hoor, geen hermafrodiet. Dan zou hij namelijk geslachtsorganen voor man en vrouw hebben en die heeft hij ( voor zover ik weet) niet. Hij is wel androgyn.
Ik vind hem wel wat hebben, hij is lekker outside the box.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 11:17

Hier vind ik hem dan weer echt stukken mannelijker :j
Afbeelding

Afbeelding

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:36

WildChild schreef:
Maar mensen.. Dit ís toch ook echt een hermafrodiet? Dus geen vrouwelijke man of mannelijke vrouw. Ik vind het een geweldige actie van de HEMA, al is het wel een beetje hate it or love it natuurlijk. Ze maken wel een statement. Had een interviewtje gezien met Andrej waarin hij de in mijn ogen wijze woorden sprak: 'In de wereld van nu mogen we geen onderscheid meer maken, zwart en wit zijn hetzelfde.. waarom dan nog zo'n duidelijk onderscheid in geslacht?' Natuurlijk komt interseksualiteit maar weinig voor, het is toch iets om over na te denken.. Al ben ik het wel eens met degene die zei dat het feit dat Andrej als vrouwelijk model zo succesvol is, wel iets zegt over het ideaalbeeld van de vrouw binnen de modewereld.

Een hermafrodiet is tweeslachtigheid. Volgens mij is hij genetisch gewoon een man. Hij ziet er gewoon heel vrouwelijk uit.
Eens met dat man/vrouw in deze maatschappij nog weinig uitmaakt, maar voor seksualiteit blijft het toch heel belangrijk.
Ik vind hem dan ook wel mooi, maar niet aantrekkelijk.

Ilsemarie schreef:
Ik snap best dat hij zowel als man als als vrouw in de modellenbranche kan werken. Echt leuk voor hem, mooie carrière en het kan echt goed, hij lijkt bij beide mooi zegmaar. Mij best allemaal, echt geen moeite mee, maar zegt ook wel weer genoeg over wat voor lijven die "vrouwen" daar hebben :=
Op de duitse tv was overigens al een jaar of 2 geleden een reportage over hem.
Maar deze poster/campagne vind ik echt waardeloos... als je ziet wat voor 'n push-up bh dat is, dat is toch niet meer normaal? Ik vind het echt onzin dat zoiets verkocht wordt. Er zijn zoveel vrouwen met kleine borsten en veel daarvan zullen het daar ook wel moeilijk mee hebben, zoiets stimuleer je alleen maar met dit soort bh's. Het wordt tijd dat de vrouw in de mode weer een normaal postuur krijgt en van zichzelf houdt zoals ze is, of dat nou dun/'normaal'/dik en met kleine/'normale'/grote borsten is. Té is gewoon nooit goed, alleen tevreden. Maar ik heb het idee dat we dat al een paar jaar vergeten zijn... Voorgevormd of een iniminibeetje vulling kan ik me best wat bij voorstellen maar waarom in vredesnaam 2 maten groter? Daarmee hou je anderen en vooral jezelf voor de gek, dan kan je beter eraan werken dat je jezelf accepteert zoals je bent, iedereen heeft andere plus en minpunten en met de juiste kleding kan je heel goed accenten leggen op wat je mooi vind aan jezelf.

Als hij voor iets anders als push-up bh's reclame had gemaakt had ik het geweldig gevonden maar dit vind ik echt zonde :n

Tja, ik ben het met je eens, ik dacht ook meteen: waarom zou je dat willen dragen. Vette nep. Zal ook ongetwijfeld niet alleen push-up zijn, maar zal ook wel extra vulling bij zitten. Maar ik vind het wel een slimme reclame. Het valt op, we hebben het er over en leuk om zo'n model te gebruiken.

Corelli

Re: Model poster Hema

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 12:11

Ik hoorde er al wat over, leuk om te zien :j Ik vind dat hij een prachtig gezicht heeft
Meer vrouwelijk dan mannelijk, dat wel

En over hermafrodiet, ik denk dat hij dat toch wel is :j Ik zie op sommige foto's wel iets borstvorming ook en het vrouwelijke geslachtsorgaan hoeft niet te zien te zijn, dan kan ook inwendig zitten
Maar who cares? Er hoeft geen etiketje op :n

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 12:35

Ik zie nergens vrouwelijke borstvorming bij hem hoor. Waarom zou zo iemand meteen hermafrodiet zijn, ik denk eerder aan androgynie. Etiket...dat is meteen zo negatief. Is toch helemaal niet negatief om je zoiets af te vragen. Ik vind het dan juist weer raar dat een krant hem zo 'grappend' noemt, mensen lezen namelijk niet goed en zo help je bs de wereld in.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:11

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 13:14

Komt vooral door de houding denk ik zo, dan hebben veel mannen ineens 'borstjes' :)) wordt naar binnen gedrukt door de armen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:22

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 13:23

Het zou kunnen hoor, zag het zelf op andere foto's niet namelijk. Ach, maakt ook niet zoveel uit, androgyn is 'ie sowieso zeker :))

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:25

Inderdaad, daar is geen discussie over mogelijk :D

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:21

Dat is duidelijk idd :P Ik denk ook dat het door de houding komt idd. Mannen kunnen wel vaker een beetje vrouwelijke borsten hebben (ook als ze er verder heel mannelijk uitzien). Maar het zou kunnen. Anyway, ben bang dat we het niet te weten komen :P

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:22

Toevallig zag ik het in een portugese krant.
Op zich vind ik het wel een goed idee erachter, zo van we maken van niks iets met deze geweldige BH.

En waarom ook niet, ik vind dat je modellen gewoon in moet zetten waar ze passen of dat nou voor "man" of "vrouw" is.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:24

Op de tweede foto met dat rode jurkje zie je het trouwens wel aan de vorm/bespiering van de rug, vind ik.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:55

Ik werk bij de hema, en we zaten in de kantine; wow dat is een mooie vrouw :oo
Kwam een collega aan; ehm t is een man hoor :')

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:02

Ik keek eerst naar de foto en las toen pas de OP. Dacht eerst dat ze een vergissing hadden gemaakt in de tekst (geen push-up BH te zien). Toen je zei dat het een man was, moest ik toch wel even goed kijken hoor! Hij doet het heel overtuigd, de vrouwenrol!:)

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:24

Ik vind hem als man wel lijken op de rocksterren uit de jaren '80...

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:28

Wow! Nog een die zich gefopt voelt! Vind 'm eigenlijk als vrouw EN man wel heel mooi!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 12:48

hahahahaha ik heb zo gelachen om mijn vader.
hij las dat er stond, '2 cups extra' en toen zei hij: 'Ik snap het niet, krijg je er dan 2 cupjes bij?' :')
Na er wat langer naar te kijken.. 'Wat 'n eng wijf..'
Mijn vader is geniaal :')

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:35

Ben ik nou de enige die dit als reclame niet vat? Van 'niets' 'iets' maken oké, maar zo'n beha is toch geen push up als er -zoals bij een man- niks op te pushen valt?

Ik geloof dat ik het statement niet helemaal snap wat er wordt geprobeerd te maken, ik zou hem in veel acties denk ik wel gesnapt hebben maar bij een bh-reclame?

Of denk ik gewoon te ingewikkeld en is het heel simpel als je niets hebt zoals deze man en je trekt deze beha aan dan heb je wel iets? Maar dan weet je toch tegelijkertijd dat het geen push up is maar een ontzettend voorgevormde beha met ik gok een arsenaal aan vulling?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:41

Ik vind hem echt een vrouw en heel weinig man aan. Op de mannelijke foto's vind ik hem net een vrouw verkleed als man.

Grappig dat effect.

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:46

@Desty, jouw onderschrift, onder die foto van 'm in herenslip... geweldig! _/-\o_

Mandy1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:52

Ik vind het zowel als vrouw als man wel wat hebben!
Erg mooi gedaan!

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:03

BraveSpots schreef:
Ik vind hem echt een vrouw en heel weinig man aan. Op de mannelijke foto's vind ik hem net een vrouw verkleed als man.

Grappig dat effect.

Dat idee kreeg ik er ook bij. Als vrouw vind ik hem mooi, maar als hij gewoon man is vind ik er echt helemaal niets aan...