BNN-presentatoren eten elkaars vlees..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: BNN-presentatoren eten elkaars vlees..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:22

Ahhh wacht, t vet was dus niet te vreten. Nou ja, dapper zal ik maar zeggen :+

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:23

lekker voorbeeld zijn ze weer! Minder nadenkende mensen gaan dit dus ook proberen.. en dan krijg je infecties e.d.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:26

Biefstukje was wel lekker blijkbaar, maar wanneer wordt dan duidelijk dat het een stunt voor orgaandonatie is, dat zou het toch zijn? Dat is mij niet duidelijk geworden hoor

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:56

Diaz schreef:
lekker voorbeeld zijn ze weer! Minder nadenkende mensen gaan dit dus ook proberen.. en dan krijg je infecties e.d.

Prima toch, zorgt er voor dat ons soort weer slimmer wordt want die sterven daardoor dan uit. O:)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 09:36

vuurneon schreef:
Hihi sowieso is puur spier amper weg te kauwen denk ik, hmm ik zie hier niet echt een toekomst in haha

Vlees = spier... :P

Maar hebben ze 't nu dan wel of niet gedaan? Want TS zei van niet maar sommige mensen reageren alsof ze 't wel echt hebben gedaan?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 10:52

Dat snap ik wel :) maar over het algemeen is het toch wat anders dan zo'n iel stukje mensenspier. Geloof dat ik nog nooit zo'n zielig stukje vlees heb gezien haha maar ja meer weghalen kan ook niet natuurlijk,

Ze hebben het wel echt gedaan :j wel een lelijk litteken opgeleverd voor de heren.

Ik snap de link ook niet met orgaandonatie, dus dat lijkt mij sterk dat het daarom ging.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 12:03

Ik vond het wel gedruft zeg!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:07

Ze mogen ook wel een redelijk stuk van mijn beide billen en dijen.
Ik vind het wel een oplossing voor de naderende voedselschaarste en toenemende overgewicht.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:11

Waarom iel stukje mensenspier? Een konijn/kip eten we ook toch, die hebben veel kleineren spiertjes :P Al hebben ze bij de presentatoren maar een klein stukje weggehaald zeker. Je kunt er niet een hele spier uithalen natuurlijk :P

Maar TS postte dat 't een stunt was? En alsnog hebben ze 't echt gedaan? Vewarrend :=

De link met orgaandonatie wordt in dit topic ook uitgelegd geloof ik.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:14

Dat was de advocaat die het zo uitlegde Mbt oorgaandonaties om het ethisch verantwoord te maken :) maar niet waarom dit een stunt is mbt aandacht vragen voor te kort aan donoren. Die link kan ik echt niet leggen namelijk dus dat leek mij al onwaarschijnlijk.

T was amper vlees te nemen wat ze aten, de deur moest dichtblijven anders waaide het weg :') dat heb ik met mijn kipfilet niet haha.

Er werd gedacht dat het een stunt was, veel geloofden het niet. Maar eerlijk gezegd vond ik het erg overtuigend :j ik verwacht niet dat het een grap is.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:18

Ik heb het ook gekeken.
Ik vroeg me alleen af hoe lang ze het vlees bewaard hebben, aangezien de wonden al weer een heel eind genezen waren op de avond dat ze het op gingen eten.

Zelf heb ik niet zo veel moeite met zoiets.
Ik zou het zelf nooit doen, maar als hun dat graag willen, waarom niet.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:19

Zal wel een tijd tussen hebben gezeten want het was vacuüm verpakt, zal wel in de vriezer hebben gelegen denk ik?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:24

Dat bericht bedoelde ik idd, van die advocaat. Dacht dat dat de link dan misschien was :P

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:31

Ik weet nog steeds niet wat ik hiervan moet vinden, word er beetje misselijk van. Daarbij zag dat ene stukje vlees (de grootste van de 2 zeg maar) er meer uit als vet i.p.v. vlees }:0

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:32

Dat grootste stuk was ook vet.

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 14:20

Ik heb het net gekeken, weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Wel gedurfd! :j

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 17:27

Ik vind het ook gedurfd, heb gisteren gekeken en werd er eerlijk gezegd wel een klein beetje misselijk van..

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:39

Dit kwam ik vandaag tegen :
Het leek er gisteren even op dat het plan van Valerio Zeno en Dennis Storm elkaars vlees te eten een publiciteitsstunt was, maar niets bleek minder waar. In het programma Proefkonijnen aten de twee presentatoren daadwerkelijk een stukje van elkaars dij en bil op. Het 'diner' werd opgebakken door de chefkok van La Garage.

Hoe het smaakte? Blijkbaar hadden de vetrandjes een doordringende rubbersmaak, maar won het stukje vlees het van een reguliere steak. "Het smaakt naar een gewoon stukje vlees", aldus presentator Valerio

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 11:03

vuurneon schreef:
Dat snap ik wel :) maar over het algemeen is het toch wat anders dan zo'n iel stukje mensenspier. Geloof dat ik nog nooit zo'n zielig stukje vlees heb gezien haha maar ja meer weghalen kan ook niet natuurlijk,

Ze hebben het wel echt gedaan :j wel een lelijk litteken opgeleverd voor de heren.

Ik snap de link ook niet met orgaandonatie, dus dat lijkt mij sterk dat het daarom ging.

Dat stukje vlees wat idd niet veel, kan mij wel voorstellen dat het wel een soort van zelfde smaak geeft als 'normaal vlees' aangezien je dan ook spier eet.

En tja die littekens, valt toch nog wel mee. Zo zijn mijn littekens op t lichaam meer zichtbaar (ongeluk gehad) en lelijker genezen, deze worden nog wel iets minder :j

Toch hebben ze wel 'lef' gehad om het te doen!

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 11:15

Heeft iemand nog een linkje waar het werd uitgezonden :D?

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 12:14

juudii5 schreef:
Heeft iemand nog een linkje waar het werd uitgezonden :D?

Volgens mij staat het nog gewoon op uitzendinggemist.nl
En anders; proefkonijnen.bnn.nl

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 01:12

maar jij hebt niet bewust gekozen voor je ongeluk en littekens, zij wel... En daar zou ik zelf niet snel voor kiezen uit de nieuwsgierigheid. Maar goed, vrijwillig in mij laten snijden is ook niet mijn ding zonder noodzaak :')
Wel lef natuurlijk!

Litteken zal ook wel bijtrekken, maar ik had het kleiner verwacht eerlijk gezegd. T was nog een behoorlijke Jaap!

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 10:13

Achja moeten zij weten :')