Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekvanfleur schreef:je zet jezelf wel een beetje voor paal hoor meid...dit wordt namelijk niet door de politie bepaald (als je de eerste post misschien gelezen had) en zij geven ook aan niet blij hiermee te zijn..Ik zou dus eerst even lezen voordat je lekker gaat spuien.
fenna1995 schreef:Dit zijn toch geen bedragen meer.Bovendien vind ik die verhoudingen ook totaal niet kloppen.
Abiola schreef:StonedRomy schreef:ik ben wel blij met de verhoging voor staan op gehandicapten plaatsen zonder kaart.
moet soms 3 kilometer lopen alleen omdat ze de boete te laag vinden en uitschelden wat ze doen als je uitstapt en je blijkt niet in een rolstoel te zitten.
Als je drie kilometer KUNT lopen, hoef je toch ook niet op die gehandicapten plaats te staan?
Electra63 schreef:Je kan ook overdrijven zeg, de gevangenis in voor te hard rijden.
Ik rij ook (dagelijks) te hard, maar ik heb nog nooit een ongeluk gehad of veroorzaakt. Gewoon goed opletten en anticiperen. En de verkeersregels kennen.
Ojajoh schreef:tja, ik heb nogal een uitgeweken mening en zal half bokt wel over mij heen krijgen ,so be it
maar ik vind ze echt onwijze pino's!! laat ze eens wat echt nuttige dingen gaan doen!
ze zijn ontzettend goed in burgertjes pesten ,maar burgertjes helpen ho maar!!
mijn schoonvader is recentelijk overvallen, zeer zwaar, pistool, neergeslagen,zwaar mishandeld, poging tot doodslag
en ze weten inmiddels namen en adressen en wat doen die pino's?!? juist!! helemaal niks!!
maar hier wel zielige verkeerscontrole's houden op onze grote parkeerplaats (fuik) en dan 3 van die broekie's die nog de kont van de baas moeten kussen , en ondertussen met elkaar staan de flikflooien!
(wetende van kennissen dat het halve korps met elkaar loopt te bengen)
en zelf gezien heb hoe een agent met telefoon zat te bellen achter het stuur (hun wel he de hufters)
en zo kan ik nog wel een aantal voorbeelden geven ,door de jaren heen
politie je beste vriend? nou ammehoela! ik moet ze niet
enne ik ben ook van mening hoor dat als je fout doet en je krijgt een boete dat het terecht is
maar ze worden er wel steeds extremer in (in de kleine overtredingen)
en als ik bij de invalide plek aankom, en ik zie iemand daar onrechtmatig staan ben ik zelf wel mondig genoeg om te vragen of ie even weg wil gaan (met vertoon van mijn kaart)
vibabu schreef:Wat een vreemde verhoudingen! Boetes uitdelen vind ik niet erg.... zolang het ook echt in het belang ergens van is. Het niet voor laten gaan op een zebrapad, vanaf wanneer geld dat? een fietser die snel van z'n fiets afspringt en over het zebrapad vlak voor je gaat oversteken. Krijg je daar dan ook een boete voor? Ik vind het te triest voor woorden dat er in 2 maanden tijd al 7 overvallen zijn gepleegd maar dat de politie nog steeds staan te controleren op auto's die 5 km/u te hard rijden.
gekvanfleur schreef:vibabu schreef:Wat een vreemde verhoudingen! Boetes uitdelen vind ik niet erg.... zolang het ook echt in het belang ergens van is. Het niet voor laten gaan op een zebrapad, vanaf wanneer geld dat? een fietser die snel van z'n fiets afspringt en over het zebrapad vlak voor je gaat oversteken. Krijg je daar dan ook een boete voor? Ik vind het te triest voor woorden dat er in 2 maanden tijd al 7 overvallen zijn gepleegd maar dat de politie nog steeds staan te controleren op auto's die 5 km/u te hard rijden.
ALs ze alle politiemensen op die 7 overvallen zetten, crossen binnen twee dagen al die brave burgertjes met 70 door een woonwijk..![]()
Echt, waarom hebben mensen altijd van die rare kortzichtige gedachtes als het op de politie aankomt? Omdat ze jou vertellen wat je fout doet en de gemiddelde Nederlander daar niet zo van houd ofzo?
russel schreef:Ik snap niet dat de burger zich zo boos maakt dat zij wel door rood mogen rijden en wij niet...wat is dat toch steeds......