Overigens hoef je niet jong te zijn om schuren te kennen of ver te zoeken.
Het bestaat al járen, denk aan 'Schuren' van de Spookrijders uit 2003 (toen was ik 16 jaar

Het is ook geen droognéuken, plus dansen heb je zelf in de hand.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellarose schreef:_Mellanie schreef:hier ook 18maar heb het nog nooit meegemaakt, binnen kort maar met een vriendin naar scholenparty mischien kunnen we onze lachspieren oprekken
Oooooh mag ik mee?
Een dag niet gelachen..!
vibabu schreef:Heb dit tijdje geleden al gezien. Het is gewoon echt walgelijk! meisje hangt voorover en jongetjes staat er achter ala doggystyle. En dat dan midden in de discotheek. Nee sorry ik heb er geen goed woord voor over. Afschaffen wat mij betreft!
Trouwens over het roken. Hier wordt in alle kroegen gewoon gerookt en de speciale rookruimtes zijn weer openbare ruimtes geworden
Steef schreef:Ik zie het trouwens wel alleen bij de jongere jeugd zegmaar (12-15 inderdaad), al komt dit misschien ook omdat ik nu dus 17 ben en die kinderen zich al zo anders vindt gedragen als wij deden op die leeftijd. Ik hoefde echt niet bij m'n moeder aan te komen met uggs, en kijk waar ze nu allemaal op lopen. Alles loopt er ook al aardig vol gemake-upt bij, terwijl wij amper mascara gebruikten
eenitraM schreef:0152141488 schreef:Ik vin dat het in de 1e klas moet gebeuren.
roep 8 je bent dan nog op de basisschool.
en in de 2e ben je vrij laat....
Meid, wat ik zei; je bent 14Jij moet nog met je barbies spelen ipv bepalen wanneer de jeugd geschikt is voor sexuele voorlichting. Het is trouwens geen sexuele voorluchting wat je krijgt, maar het gaat over voortplanting hoe en wat.
0152141488 schreef:Weetje, als die jongens zo hard schuren is het gewoon af trekken....
maar dan niet met de hand maar met de kont van een meisje.....
(brrrrrr)
_Inga schreef:Ik vond het echt een hilarisch stukje daarstraks op tv, en ook een beetje onzin.. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het echt gebeurd wat er hier beschreven staat (condoom om en klaarkomen). Daarbij gaan de meiden klagen bij de discotheekhouder, maar damn wat een boelsjit.. Ze zijn er toch zelf bij? Als ik niet op die manier wil dansen/betast wil worden/geschuurd wil worden zeg ik dat/loop ik weg/IK doe er wat mee!