Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:14

Schuurfeest :')

Overigens hoef je niet jong te zijn om schuren te kennen of ver te zoeken.
Het bestaat al járen, denk aan 'Schuren' van de Spookrijders uit 2003 (toen was ik 16 jaar :+ ).
Het is ook geen droognéuken, plus dansen heb je zelf in de hand.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:16

Hahaha Zorro! :)) :))

vibabu

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:23

Heb dit tijdje geleden al gezien. Het is gewoon echt walgelijk! meisje hangt voorover en jongetjes staat er achter ala doggystyle. En dat dan midden in de discotheek. Nee sorry ik heb er geen goed woord voor over. Afschaffen wat mij betreft!

Trouwens over het roken. Hier wordt in alle kroegen gewoon gerookt en de speciale rookruimtes zijn weer openbare ruimtes geworden :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:25

Bellarose schreef:
_Mellanie schreef:
hier ook 18 := maar heb het nog nooit meegemaakt, binnen kort maar met een vriendin naar scholenparty mischien kunnen we onze lachspieren oprekken :')

Oooooh mag ik mee? *\o/*
Een dag niet gelachen..!

Dat is misschien nog een preventiecampagne. Met een groep volwassenen naar discotheken en fuiven trekken, en gierend alle jongeren uitlachen die aan het schuren zijn :') .

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:27

Ik zie het trouwens wel alleen bij de jongere jeugd zegmaar (12-15 inderdaad), al komt dit misschien ook omdat ik nu dus 17 ben en die kinderen zich al zo anders vindt gedragen als wij deden op die leeftijd. Ik hoefde echt niet bij m'n moeder aan te komen met uggs, en kijk waar ze nu allemaal op lopen. Alles loopt er ook al aardig vol gemake-upt bij, terwijl wij amper mascara gebruikten :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:28

vibabu schreef:
Heb dit tijdje geleden al gezien. Het is gewoon echt walgelijk! meisje hangt voorover en jongetjes staat er achter ala doggystyle. En dat dan midden in de discotheek. Nee sorry ik heb er geen goed woord voor over. Afschaffen wat mij betreft!

Trouwens over het roken. Hier wordt in alle kroegen gewoon gerookt en de speciale rookruimtes zijn weer openbare ruimtes geworden :)

Dat is echt ranzig gewoon :x
Dan word je hier echt uitgelachen _O-

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:29

Ik wil hier een presentatie voor school over doen..
Moet interactief zijn.. :P

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:29

Als het dansen op seksen lijkt, dan valt het waarschijnlijk eerder onder 'daggering' :')

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:33

Wel grappig dat veel twintigers hier van op kijken en een generatiekloof zien. Ik ben 24 en schuren is toch niets nieuws. Je bent als puber, zo tussen je 12e en 18e, toch juist ontzettend bezig met je seksualiteit. Niet dat het bij ons zoveel gebeurde, maar wij hadden dan ook alleen schoolfeesten, er waren geen speciale tieneravonden in disco's (dat vind ik dan weer apart).

Ja, het klaarkomen met condoom, heel apart, nog nooit van gehoord, maar het wordt ook niet helemaal duidelijk in het artikel of dit een vermoeden is, of dat jongens hier daadwerkelijk vaak op betrapt worden.

Ik vind het wel goed dat er een beetje opgelet wordt (12-14 is wel erg jong), maar ik vind niet dat de meisjes hier extra bescherming nodig hebben. Juist dit soort dingen zijn gelegenheden waar je je eigen grenzen verkent en deze leert af te bakenen. Ook als meisje. Als een jongen je ongewild vast blijft houden, is het aanranding en lijkt me ook in normale disco's logisch dat daarop ingegrepen wordt. En dan is het wel goed als de beveiliging ff wat beter oplet, aangezien de jongeren veel met bekende zullen gaan en gevoeliger zijn voor groepsdruk (en een buitenstaander dus minder snel dan een volwassene zal ingrijpen als hij/zij zoiets ziet gebeuren).

Waarom moeten er speciale feesten voor die leeftijden zijn? Kunnen ze zichzelf niet vermaken tot ze 16/18 zijn?

Steef schreef:
Ik zie het trouwens wel alleen bij de jongere jeugd zegmaar (12-15 inderdaad), al komt dit misschien ook omdat ik nu dus 17 ben en die kinderen zich al zo anders vindt gedragen als wij deden op die leeftijd. Ik hoefde echt niet bij m'n moeder aan te komen met uggs, en kijk waar ze nu allemaal op lopen. Alles loopt er ook al aardig vol gemake-upt bij, terwijl wij amper mascara gebruikten :')

Sorry, maar dat...daggeren...is toch gewoon genant. Pubers zien dat ws nog niet zo, omdat ze dus nog heel erg met die grenzen en seksualiteit bezig zijn, maar in een gewone disco zie ik dat eigenlijk nooit gebeuren. Mss alleen bij speciale feesten.

eenitraM schreef:
0152141488 schreef:
Ik vin dat het in de 1e klas moet gebeuren.
roep 8 je bent dan nog op de basisschool.
en in de 2e ben je vrij laat....

Meid, wat ik zei; je bent 14 := Jij moet nog met je barbies spelen ipv bepalen wanneer de jeugd geschikt is voor sexuele voorlichting. Het is trouwens geen sexuele voorluchting wat je krijgt, maar het gaat over voortplanting hoe en wat.

Wat een onzin! Juist rond die leeftijd begin je het allemaal te ontdekken en ben je ermee bezig. Ik vind pas in de 2e ook te laat. 8ste groep lijkt mij een stuk logischer. En ik vind dat daar ook een grote taak van de ouders ligt, want het verschilt natuurlijk ook ontzettend per kind. De ene zal er klaar voor zijn op zijn/haar 13e en de ander mss pas op zijn/haar 18e.

0152141488 schreef:
Weetje, als die jongens zo hard schuren is het gewoon af trekken....

maar dan niet met de hand maar met de kont van een meisje.....

(brrrrrr)

:')

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:36

ben benieuwd hoe ze jongens hierop betrappen .
"laat je broek maar even zakken" ? ;)
Als het echt zo erg is, goede zaak dat ze het verbieden.
Ben wel benieuwd hoe ze het meedelen en wat de consequenties zijn.

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:40

ik ben benieuwd hoe die eigenaar dan weet dat de condooms op deze manier gebruikt worden...

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:43

@opisop_shop, ik had hetzelfde beeld voor me :')

@ts, hoe jong zijn jonge bokkertjes?
En wat vind jij er dan van als 'oude rot'? ;p

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:44

opisop_shop schreef:
ben benieuwd hoe ze jongens hierop betrappen .
"laat je broek maar even zakken" ? ;)
Als het echt zo erg is, goede zaak dat ze het verbieden.
Ben wel benieuwd hoe ze het meedelen en wat de consequenties zijn.

ja indd , hoe zijn ze daar achtergekomen :')

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:48

Ik vond het echt een hilarisch stukje daarstraks op tv, en ook een beetje onzin.. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het echt gebeurd wat er hier beschreven staat (condoom om en klaarkomen). Daarbij gaan de meiden klagen bij de discotheekhouder, maar damn wat een boelsjit.. Ze zijn er toch zelf bij? Als ik niet op die manier wil dansen/betast wil worden/geschuurd wil worden zeg ik dat/loop ik weg/IK doe er wat mee!

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:49

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:56

_Inga schreef:
Ik vond het echt een hilarisch stukje daarstraks op tv, en ook een beetje onzin.. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het echt gebeurd wat er hier beschreven staat (condoom om en klaarkomen). Daarbij gaan de meiden klagen bij de discotheekhouder, maar damn wat een boelsjit.. Ze zijn er toch zelf bij? Als ik niet op die manier wil dansen/betast wil worden/geschuurd wil worden zeg ik dat/loop ik weg/IK doe er wat mee!

Het lijkt mij ook wel dat die meisjes weggelopen zijn. Maar daarom mag je het toch nog wel de discotheekeigenaar op de hoogte brengen? Ik kan me voorstellen dat je het even meldt aan het barpersoneel oid.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:58

Hahahaha, dat heb ik nog nooooit mee gemaakt! Of iig ik weet er niets meer van :')

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:59

Heel eerlijk, zou echt niet in me op komen. Dat meen ik echt! :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:00

Maar.. je voelt het toch als het bij een jongen wat harder wordt? Ik zou dan niet meer rustig kunnen verder dansen..

Overigens die opmerking van 14 jaar en met barbies spelen... waar slaat dat op? Ik weet niet tot welke leeftijd jij met je barbies hebt gespeeld, maar op mijn 14e lagen mijn barbies al lang te verstoffen op zolder en had ik mijn eerste relatie. Vind het dus ook een beetje lame om zo af te geven op een 14-jarige. (jong is het wel, maar toch oud genoeg om het een en ander te weten)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:01

Mwoah, als je dr echt geirriteerd over bent kan ik me voorstellen dat je een beetje bij het personeel staat gaan mopperen. Misschien voelen de meisjes zich zelfs wel geintimideerd. Ik denk in ieder geval echt niet dat die meisjes er lekker bij die jongens zijn blijven staan.

Thea_Dinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:02

Toen ik het hoorde op 538 dacht ik... Wat :O gaan ze schuurfeeste verbieden?
Maar gelukkig die blijven.

Ah ja wat zal ik er van zeggen, ging ook wel eens naar alcazar in Phoek, maar vond er niks aan.
Allemaal van die jonge meisjes die zich groot gedragen (om het zo maar even te zeggen)
En al die jongetjes die achter je staan te *rijden*

Het moet toch wel leuk blijven het is tenslote alcazar light.
Zulke dingen kan je ook doen als je niet meer naar Alcazal light mag, ivm dat je te oud ben.

Maar toen ik hoorde dat jonges klaarkwamen door het schuren vond ik wel het toppunt :)
Hahaha...

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:03

Wat ik me afvraag :
Hoe weet die eigenaar dat ze een condoom om hun pinkie doen ?
(want op die leeftijd mag men spreken van pinkie hihi )
Als de kindertjes in kwestie klaarkomen staan ze toch fiks voor banketstaaf in de discotheek met een tentje in hun broekje ..

Of ligt t nou aan mij ... vind t maar een rare toestand ... -O-

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:12

ik vind dit echt raar, ben zelf 13 en weet van schuren maar dit is nieuw. ik vind dit heel raar heb laatst op een school feest ook gewoon iemand weg geduwt nee is nee en blijft nee.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:22

Ik kwam hier vroeger wel eens. En wat had ik een hekel aan al die vervelende schurende ventjes :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:02

Tjong, kan me eigenlijk niet voorstellen dat het fijn moet voelen, lekker zo schurende spijkerbroek tegen je joystick (maar goed ik ben dan ook een vrouw). Ach volgend jaar verzinnen ze weer wat nieuws.
Daarbij sommige meiden van die leeftijd vragen er ook wel om, het spijt me zeer maar als ik zie hoe ze zich soms kleden.....