Blackendeckeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:30

slokkie schreef:
Kuggur schreef:
Als het zo "vrijwillig" was waarom moesten die jochies dan eerst met drank worden gevuld...?

Lijkt me dat ze over hun schroom heen getrokken moesten.
Dat maakt het mij tot onvrijwillig.
In de een op een situatie met een 15 jarige kan het nog ongelukkig experimenteel zijn
maar in de "gangbang" situatie is de druk vanuit de groep zo'n stressfactor dat van vrijwillig geen sprake meer is.
Alcohol helpt focussen op het "ene" maar van een liefdevolle ervaring kan je allang niet meer spreken.
Plus dat er een reële kans is dat de minderjarigen het event op latere leeftijd als pressiemiddel
onder elkaar zullen gebruiken om over grenzen te stappen.
Mevrouw was al veroordeeld voor een overval.

Maar ja, ik ben geen rechter.

Je hebt gelijk, ik had de drank naar de achtergrond geschoven, maar als je het zo noemt, dan kan ik je niet meer dan gelijk geven.
Maar kan je als vrouw zijnde 4 jongens overtuigen sex met je te hebben. Als een niet wil in zo'n situatie, dan lijkt het 'dwingen' me toch lastig. Ze hadden haar bij wijze van met zijn vieren kunnen overmeesteren toch. Ik ken zat pubers van 15 die de 1.80 toch gepasseerd zijn., dus die dat fysiek wel aan zouden kunnen.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:44

Maar een vrouw die het met een 12-jarige wil doen heeft toch een steekje los. Er zijn redenen dat kids van die leeftijd nog geen seks moeten hebben, of dat nou een meisje of een jongen is. De kern van het verhaal ligt denk ik bij de scheve verhoudingen, 12 en 20 verhoudt zich qua leeftijd op geen enkele manier..

Anoniem

Re: Blackendeckeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:28

Ik ken een jongen die op die leeftijd misbruikt is door vrouwen.

De details weet ik uiteraard niet, en hoe zoiets werkt ook niet. Ik weet wel dat het zeer zeker niet vrijwillig was. Helaas is het onmogelijk om de daders veroordeeld te krijgen. Was het omgekeerd, dan was dat geen probleem geweest.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:03

Mindim schreef:
Dus brugklassers en ouder. Vaak zijn die jongens vreselijk met seks bezig en hebben ze hier in nederland hun eerste sekspartij al achter de rug. En de vrouw in kwestie is nog maar 20. Maar goed, als een man/ jongen niet wil, dan gaat het toch ook niet? Met een slap wormpje kom je niet ver en dwingen een erectie ergens in te stoppen als vrouw lijkt me ook lastig.

Het is seks met een minderjarige, dat wil in USA en Australie niet altijd zeggen dat het onvrijwillig was. De 15 jarige jongen had wel sex kunnen hebben met een meisje van 17 en dan was er niet aan de hand geweest.

Als een meisje niet wil, wordt ze verkracht, maar als een jongen niet wil, dan is de boel toch slap en wil het ook echt niet? Of zie ik dat dan vreemd.

En andere manieren om kinderen te misbruiken kun je niet bedenken?
Het was tegen de wil van die jongens, duidelijk toch?
Hoezo zouden die jongens het eigenlijk zelf gewild hebben? Waarom denk je dat? Of hebben volgens jou de vrouwelijke slachtoffers van seksueel misbruik er eigenlijk ook allemaal zelf om gevraagd?
Belachelijk dat het onbestraft is gebleven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:49

sflj schreef:
Mindim schreef:
Dus brugklassers en ouder. Vaak zijn die jongens vreselijk met seks bezig en hebben ze hier in nederland hun eerste sekspartij al achter de rug. En de vrouw in kwestie is nog maar 20. Maar goed, als een man/ jongen niet wil, dan gaat het toch ook niet? Met een slap wormpje kom je niet ver en dwingen een erectie ergens in te stoppen als vrouw lijkt me ook lastig.

Het is seks met een minderjarige, dat wil in USA en Australie niet altijd zeggen dat het onvrijwillig was. De 15 jarige jongen had wel sex kunnen hebben met een meisje van 17 en dan was er niet aan de hand geweest.

Als een meisje niet wil, wordt ze verkracht, maar als een jongen niet wil, dan is de boel toch slap en wil het ook echt niet? Of zie ik dat dan vreemd.

En andere manieren om kinderen te misbruiken kun je niet bedenken?Het was tegen de wil van die jongens, duidelijk toch?
Hoezo zouden die jongens het eigenlijk zelf gewild hebben? Waarom denk je dat? Of hebben volgens jou de vrouwelijke slachtoffers van seksueel misbruik er eigenlijk ook allemaal zelf om gevraagd?Belachelijk dat het onbestraft is gebleven!

Beetje normaal reageren mag ook hoor en wil je me aub geen woorden in de mond leggen? Wil je details horen over op welke manieren het nog meer kan?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 00:52

er staat nergens dat het tegen de wil van de jongens was....

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 01:24

papagroom schreef:
er staat nergens dat het tegen de wil van de jongens was....

Moet dat reden zijn om aan te nemen van niet?

Hoe dan ook vrouw is volwassen en die jongens niet. Dat alleen al trekt de machtsverhouding scheef en legt alle verantwoordelijkheid bij de vrouw als zijnde de volwassene die beter moet weten.
Daarnaast is het toestemming geven met vol verstand niet mogelijk onder invloed van drank. Tel die 2 bij elkaar op en dan kom je uit op verkrachting.

Sommige reacties hier trouwens :n
Dat iemand weet hoe die op de knopjes moet drukken om het lichaam opgewonden te krijgen maakt nog niet dat de persoonlijkheid die in dat lichaam zit het er mee eens is. Dan mag je als jongen misschien alleen aan sex denken op die leeftijd, dat maakt nog niet dat een vrouw, ook al is die knap, toestemming heeft om aan je te zitten.

En hoewel kinderen jonger weten hoe en wat qua sex maakt nog niet dat er meer gedaan wordt dan stoer meepraten om er bij te horen.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 12:22

was lechts een reactie op sflj,die stelde dat ,het duidelijk tegen de wil van de jongens was,,,,maar dat heb ik uit de tekst niet kunnen opmaken.....

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:40

Kinderen van die leeftijd hebben, wat mij betreft, geen wil op dat gebied. En inderdaad; de dader was een volwassene en moet beter weten. Precies wat Tamary zegt, dus.

En mindim; normaal reageren? Op zo'n domme post als 'als een jongen niet wil, is het slap en wil het niet?!'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:41

Citaat:
Je hebt gelijk, ik had de drank naar de achtergrond geschoven, maar als je het zo noemt, dan kan ik je niet meer dan gelijk geven.
Maar kan je als vrouw zijnde 4 jongens overtuigen sex met je te hebben. Als een niet wil in zo'n situatie, dan lijkt het 'dwingen' me toch lastig. Ze hadden haar bij wijze van met zijn vieren kunnen overmeesteren toch. Ik ken zat pubers van 15 die de 1.80 toch gepasseerd zijn., dus die dat fysiek wel aan zouden kunnen.

Mijn eerdere post. Het zijn geen kleine kinderen meer, maar jongens van 12, 14 en 15 en nee,sexueel misbruik is nooit goed. Maar om te zeggen dat kinderen van die leeftijd geen wil hebben?
Dus kan jij mijn reactie dom vinden, ik vind die van jou vrij naief als je denkt dat jongens van die leeftijd sexloos (behalve jongens van 12 dan) door het leven gaan. Blijft mij nog steeds de vraag hoe ze die jongens heeft kunnen dwingen sex met haar te hebben, het was 4 tegen 1 , zij waren dronken, maar om sex te hebben moet er van mannelijke kant toch wel iets gebeuren. Verder staat er niet dat de sex onvrijwillig was, qua leeftijd is het in Amerika verkrachting. Iemand van 17 die sex heeft met iemand van 19 is dan ook een verkrachtingsslachtoffer aldaar. Sex tegen iemands wil is never nooit goed te praten, maar dat lijkt me duidelijk. Er ontbreken mij te veel gegevens in het stukje om een goed beeld te vormen.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 19:19

@Mindim: Zolang er nog zat gevallen in het nieuws komen van mensen die voor de ogen van toegestroomd publiek in de gracht verdrinken/in een portiek van drukke straat verkracht worden/noem maar op, omdat niemand een poot uit steekt. Zelfs niet door 112 te bellen! Geloof ik dat best. Hoe dat precies zit is voer voor psychologen, maar het is wel een typisch verschijnsel.