Anne_GTI schreef:Maar dan moet het wel lonend zijn. Als de opvang van de kinderen bijna net zoveel kost als je aan salaris ontvangt....
Ja dat is ongelooflijk he, de vrouw weer gewoon naar het enige recht dat ze heeft sturen, het aanrecht
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Anne_GTI schreef:Maar dan moet het wel lonend zijn. Als de opvang van de kinderen bijna net zoveel kost als je aan salaris ontvangt....
Ja dat is ongelooflijk he, de vrouw weer gewoon naar het enige recht dat ze heeft sturen, het aanrecht
papagroom schreef:sarabande schreef:
Nee....dat moet je anders zien.....voorbeeldje....mijn vrouw is principieel thuis voor de kinderen.....moeten wij dan via de belastingdienst jouw kinderopvang betalen???
papagroom schreef:sarabande schreef:
Nee....dat moet je anders zien.....voorbeeldje....mijn vrouw is principieel thuis voor de kinderen.....moeten wij dan via de belastingdienst jouw kinderopvang betalen???
sarabande schreef:papagroom schreef:Nee....dat moet je anders zien.....voorbeeldje....mijn vrouw is principieel thuis voor de kinderen.....moeten wij dan via de belastingdienst jouw kinderopvang betalen???
Nee hoor ik vang kleinkind op dus kost jou niets
papagroom schreef:das prachtig.....maar we hadden het over kinderopvang in een betaalde opzet
papagroom schreef:Daar beschuldigde ik je helemaal niet van...mocht dat zo overgekomen zijn dan hierbij mijn excuses...maar mijn insziens is het zo dat iedereen dat soort dingen zelf moet regelen......als je extra inkomen wild genereren moet je ook zelf de omstandigheden creeeren.
Sizzle schreef:In nl is de zorgpremie in vergelijk tot bijv duitsland heel laag.
Daarentegen wil men wel steeds meer service en keuze voor een buitenlandse behandeling indien nodig.
Ik snap wel dat het de kosten opdrijft.
Ik betaal in zwitserland trouwens rond de 200 euro per maand voor een basisverzekering met 1000 euro eigen ridico. Dat is nog 1 van de goedkoopste.
Babsiej schreef:Eindelijk wordt er eens gesneden in de kinderbijslag, kinderkorting, kinderopvangtoeslag en weet ik veel wat je allemaal nog meer krijgt![]()
Wanneer je kinderen wilt, en je vindt de opvangkosten te hoog, moet 1 van de 2 maar thuisblijven/minder werken. Wanneer dit niet kan, moet je je afvragen of kinderen op dat moment een goed idee is.
?