Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Als je de volledige naam van m'n paard weet, kom je op mijn bokt account uit, maar niet-paardenmensen hebben daar nooit interesse in.
Mijn eigen naam geeft hits naar m'n hyves, facebook, linkedin en wat werk-gerelateerde sites. Helaas is er iemand met dezelfde naam (zelfde voornaam en haar man heeft dezelfde achternaam als ik en die heeft ze aangenomen) die fanatiek is op het EO forum en daar graag laat weten dat ze miskramen heeft gehad en voor jan en allemaal zal bidden voor een goede toekomst... daar krijg ik soms bijzondere reacties op, en regelmatig mensen die mij mailen terwijl ze haar proberen te bereiken.
H_Nalanta schreef:Anoniem schreef:Edit: Even voor er verwarring ontstaat! Ik ben dus niet de gene op die sex site!
Dat zeggen ze allemaal..
paardenfreak schreef:tijdje terug googlede ik mezelf en kwam allemaal berichten van hyves tegen.. die je op hyves zet over bijvoorbeeld katten of over een tv serie ofzo..
je kunt op zon hyves site reageren op berichten van anderen.. ik heb ze allemaal verwijderd..
doormiddel van google alles gevonden want ik wist niet eens meer alles wat ik had geschreven..