marjolein_el schreef:Nouja dan heb ik wel alles bij de handBos, strand én skipiste's.
Ik zag net op tv dat ze 'de berg' in Flevoland willen bouwen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarChak schreef:We zijn hier niet als die rijke arabieren die palmvormige eilandengroepen aanleggen...
Huertecilla schreef:MarChak schreef:We zijn hier niet als die rijke arabieren die palmvormige eilandengroepen aanleggen...
De Néderlanders hebben dat voor die arabieren gedaan![]()
Ik begrijp de negative commotie niet.
Het gaat om een project voor investeerders. Kost de staat en dus de belastingbetaler níets.
Levert wel werkgelegenheid op en als het klaar is een berg aan belastinginkomsten.
Stroming in de Noordzee en de eventuele milieu-aspecten lijken me de enige echte problemen. Twee kilometer is een technische uitdaging en ik zou niet weten welke bodem dat gewicht in de NL regio kan dragen maar dat komt vanzelf wel aan bod.
Huertecilla schreef:Ik begrijp de negative commotie niet...[]... Stroming in de Noordzee en de eventuele milieu-aspecten lijken me de enige echte problemen.
kjoetie schreef:Groot denken heeft de Nederlandse (water)bouwkunde groot gemaakt, dus waarom niet? Ik woon in Limburg dus bulten genoeg hier, maar ik denk dat t technologisch en economisch wel eens een heel leuk project zal zijn... al lijkt het me wel heel raar uitzien, opeens zo'n berg in de polder
marjolein_el schreef:Dus jij zou er totaal geen moeite mee hebben als je op het strand voortaan een hoge berg als uitzicht hebt? als je mij zou zijn hè, iemand die wekelijks op het strand komt.