Wie alleen hapklare brokken wil, tja die slikt maar wat de overheid voorschotelt

Graag gedaan Chrissie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Ik heb slechts tot doel de grijze cellen te prikkelen![]()
Wie alleen hapklare brokken wil, tja die slikt maar wat de overheid voorschotelt
Graag gedaan Chrissie.
JuliaMaria schreef:Een topic openen zonder iemand ook maar enige informatie te willen verschaffen maar ondertussen wel zeiken dat mensen zich er te weinig mee bezig houden slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Huertecilla schreef:Ik heb slechts tot doel de grijze cellen te prikkelen![]()
Graag gedaan Chrissie.
Huertecilla schreef:ikkuh15 schreef:Ik denk dat het wel op prijs wordt gesteld wanneer je wat meer betrouwbare bronnen aanrijkt aangezien de mensen in dit topic er moeite mee hebben om deze te vinden.
...en waarom denk je dat ik dat op prijs zou stellen?
Ik kíes heel bewust voor mijn benadering = met opzet
Celiien schreef:Jammer dat je een onderwerp aansnijdt maar verder te lui bent om mensen die erom vragen te helpen.
secricible schreef:Blergh, dit topic begint te rieken naar een "ik ben beter dan de rest topic", al helemaal na die reactie van Arabesk.Ik was ook erg geïnteresseerd in het onderwerp, heb ook al wat gegoogled, maar had inderdaad graag een leidraad gehad. Never mind... Voor sommige mensen is het blijkbaar echt te moeilijk om te snappen hoe dit soort dingen werken.
Nicolletje schreef:In dit topic
[NM] Tsunami treft Japan
Staat ook een hoop info
Je merkt het niet Maartje. Althans, je krijgt vanzelf wel kanker (hoop het voor niemand, zo bedoel ik het niet!!) maar dan is Fukushima niet de eerste schuldige die in je opkomt. Het is niet zo dat er een 'wave' van radioactiviteit over ons heen komt en wij allemaal meteen dood zijn.