Jesus... Die vrouw moet gewoon 2 BH's gaan dragen...
Maar zonder gekkigheid, Dit is absoluut niet gezond, en staat gelijk aan zelfmoord. Moet je bedenken dat die kinderen van die vrouw haar gewoon steeds zichzelf zien vetmesten, tot ze eronder door gaat... Verschrikkelijk egoïstisch, Als je bedenkt dat mensen aan de andere kant van de wereld sterven van de honger! (net als Veirl zegt) Ik snap niet dat die vrouw nog geen hulp heeft gezocht.
Latruda
Geplaatst: 19-08-11 13:35
Ik ben zelf zeker niet de slankste maar dit slaat echt alles.. ik zou dolgraag willen afvallen maar kan dat bijna niet door spierreuma.. Dieptriest!
(ik wordt er gewoon misselijk van...) Ik kan dat geen mensen meer noemem hoor.
Kentaro
Geplaatst: 19-08-11 13:44
Mijn god, als je zo'n foto op je voorraadkast hangt, weet ik zeker dat je nooit meer iets durft te snaaien...........
sporten
Geplaatst: 19-08-11 13:44
Knap lelijk, vreselijk deze vrouw
Vind gewoon vies vooral deze 2 foto,s hierboven is ook niet gezond
Deze vrouw kan elk moment sterven
Welke moeder wil dit haar gezin aandoen
Bellarose
Geplaatst: 19-08-11 13:45
Gatverdegatverdegatver! Kunnen die foto's in link? Die zijn serieus niet lekker als je net zit te lunchen
Ik vind dat er hier serieus ingegrepen moet worden, die kinderen moeten echt weg bij die moeder. Als je de foto's kijkt die bij het artikel staan kijken ze op elke foto zo ongelukkig..
Ik zag net op rtl+ een stukje over deze vrouw. Ze was op aanraden van haar kinderen na de dokter gegaan. Die zei; is een vrij land, ze is verder gezond, pffff. Ben ook niet de slankste, maar dit gaat te ver. Ze verdiend haar geld door te cammen. Haar familie ondersteund haar in haar keus om de dikste vrouw te worden, wat ik niet kan snappen. Laat haar zelf lopen als ze eten of drinken wil hebben. Alle beweeging telt in dit geval zou ik zeggen.
Maar zij moet dus iemand hebben, die haar wast en verzorgt. Dat kan ze zelf nooit, overal zullen smetplekken zitten. Dat gaat allemaal broeien dus iemand moet het goed zalven en schoonhouden. Maar wie?
Jezus. Ik snap serieus niet dat je zo wilt leven. Je wil toch niet afhankelijk zijn van anderen? En dat is zij wel want ze kan zichzelf idd niet schoonhouden en aankleden denk ik. En waarom doe je dit je kinderen aan
als die omgeving van haar dr nu gwoon alleen nog sla en water aanlevert is het probleem binnen korte tijd iig weer een eind teruggedrongen als je niet zelf naar de koelkast kan lopen zul je toch enablers om je heen moeten hebben, die zijn dus medeschuldig..
Gets, het is maar wat je leuk vindt .. ze lijkt inderdaad op geen enkele foto ongelukkig ..
Heb echt medelijden met haar kinderen!
haffie83
Geplaatst: 19-08-11 14:54
Snap ook niet dat ze dit zo wil. Dat is toch verschrikkelijk . Zo is ze heel gauw dood en haar kindjes dan onbegrijpelijk.
Solleke_Noah
Geplaatst: 19-08-11 15:08
Niet normaal zeg, zeker die twee bovenstaande foto's, jakkes..; Gelukkig hebben haar kinderen zo te zien een normaal gewicht, stel je voor dat ze haar kinderen hierin meesleept...
Ik ga oprecht nooit meer zeggen dat ik mezelf te dik vind
moonsparkle
Geplaatst: 19-08-11 16:08
Gadver die foto met die donut erbij, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het al vies vind als ik een dik persoon bij de mc donald's zie