Gouda leert Marokkaanse Probleemjongeren karate

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Re: Gouda leert Marokkaanse Probleemjongeren karate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 12:46

Begrijpelijk dat jongeren extra aandacht moeten krijgen van de gemeente/overheid, maar ik vind dit niet de juiste aanpak.
Ze halen van alles uit de kast, na eerdere mislukte pogingen is dit het zoveelste initiatief om een 'probleem' aan te pakken waar veel gemeentes simpelweg geen raad mee weten denk ik.

Dit in combinatie met het sluiten van veel justitiele jeugdinrichtingen en de pro taakstraf instelling slaat de plank volledig mis.
Jongeren die zich misdragen of nog erger aan de lopende band misdrijven plegen of in welke vorm dan ook in overtreding zijn......aanpakken niet met fluweele handschoentjes maar in de boeien die handel.
Geen pedagogische gesprekken met hele legers hulpverlening maar brommen het liefst met weinig prikkels, veel strucuur en weinig ruimte voor discussie.
Klinkt misschien hard en alles behalve opvoedkundig verantwoord, maar ik ben er onderhand meer dan klaar mee.........

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:25

Niet te geloven dit, trap die gasten terug naar hun eigen land. Ze worden alleen maar beloond voor hun agressieve gedrag! Echt walchelijk dit. Kunnen ze nog beter de buschauffeurs en onschuldige mensen in elkaar trappen. De dienstplicht zou een betere oplossing zijn voor die soort gastjes. Daar leren ze wat discipline is.

Ik weet niet waar de gemeente Gouda mee bezig is maar ze hebben al eerder ook geld gehad voor een feest, dus als je ruzie maakt en mensen mishandeld wordt je beloond? Dat is echt zo fout.

Samir

Re: Gouda leert Marokkaanse Probleemjongeren karate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:31

Niet te geloven. Goed idee hoor, Gouda! En wie betalen dit? Idd, wij dus.
Dit is ook echt weer de kat aan het spek binden... Wat komt er hierna? Uit stapje Heineken Experience voor de AA? Pedofielen vrijwilligerswerk laten doen op een kinderboerderij?
Zijn die mensen dan echt zo achterlijk? Waar is Wilders... :(

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:04

Samir schreef:
Niet te geloven. Goed idee hoor, Gouda! En wie betalen dit? Idd, wij dus.
Dit is ook echt weer de kat aan het spek binden... Wat komt er hierna? Uit stapje Heineken Experience voor de AA? Pedofielen vrijwilligerswerk laten doen op een kinderboerderij?
Zijn die mensen dan echt zo achterlijk? Waar is Wilders... :(

Ja, hij heeft erg veel voor elkaar gekregen +:)+

PS zoals gewoonlijk krijg je dat geschreeuw weer van terug sturen naar eigen land, terwijl ze gewoon in Nderland zijn geboren.

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:13

Wilders doet wat hij kan doen: Kamervragen stellen. Hij is deel van de oppositie, net zoals PvdA, GL enz. Het gedoogakkoord wil alleen maar zeggen dat hij beloofde op bepaalde punten de regeringspartijen te steunen zodat een zekere meerderheid bereikt wordt. In ruil daarvoor heeft hij ook enkele puntjes (gedeeltelijk) mogen inbrengen.

Op het moment dat W. echt kan deelnemen aan de regering kan hij meer, maar ook niet meer dan democratisch verantwoord is. En dat heeft tijd, véél tijd nodig. Én de juiste mensen op de juiste plek, en dat is voor een nieuwe partij op heel korte termijn héél moeilijk te verwezenlijken. Wat W. nodig heeft is dus tijd én stemmen én de juiste mensen.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:17

Dan sturen we hun ouders terug.. :Y)

Even zonder gekheid, iedereen is welkom van mij in ons land wanneer ze zich netjes gedragen. Er zijn genoeg die hard werken voor hun geld en die gewoon weg in eigen land niks meer hadden. Die mogen bij wijze van spreken in mijn huis slapen. Maar degene die het lopen te verzieken en alles op racisme en discriminatie gooien.. Die mogen ze van mij echt wel weer uitzetten. En Wilders doet wat hij kan, maar hij kan helaas niet zoveel doen in ons land hé?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:23

Ach, Wilders kan niet zoveel doen, dat heeft/had toch iedere partij? Immers ieder kabinet was/is een coalitie-kabinet. Ik kan me nog de verhalen vorig jaar herinneren, dat alles zo vooruit zou gaan/veranderen met de VVD en PVV.
Ik heb er nog niets van gemerkt. O ja, ik mag bij de Moerdijk 130 km/u rijden, wat een vooruitgang. +:)+
Maar dit is volledig off-topic, dus ik trek me terug :wave:

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:18

Je zou gelijk hebben als Wilders bij de coalitie hoorde, maar dat doet hij niet. Je slaat hier de plank goed mis.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:20

Electra63 schreef:
Ach, Wilders kan niet zoveel doen, dat heeft/had toch iedere partij? Immers ieder kabinet was/is een coalitie-kabinet. Ik kan me nog de verhalen vorig jaar herinneren, dat alles zo vooruit zou gaan/veranderen met de VVD en PVV.
Ik heb er nog niets van gemerkt. O ja, ik mag bij de Moerdijk 130 km/u rijden, wat een vooruitgang. +:)+
Maar dit is volledig off-topic, dus ik trek me terug :wave:

Bedenk wel dat de PVV niet bij de coalitie hoort, dus je moet de andere partijen er eigenlijk op aan kijken dat het niet functioneert. :j

(Sterker nog: Het heeft nooit gefunctioneert, en dat zal het ook nooit gaan doen ivm belangen die haaks op elkaar staan... Waar is dat zakenkabinet?????)