Rare jongens die Turken.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Re: Rare jongens die Turken.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 10:35

goed werk. Besneden is vele malen beter dan onbesneden, aldus mezelf :Y)

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 10:41

Kwanyin schreef:
Maartentje schreef:
Lekker hypocriet :+

Helemaal niet. Bij meisjes is dit pijnlijk barbaars en ontzettend slecht voor allerlei dingen, voor jongens niet.

Oh sorry dat wist ik niet.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 10:48

Ik vind het een goede zaak dat er eigenlijk wordt gepromoot dat jongens gewoon netjes en op een juiste manier in het ziekenhuis besneden worden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 10:50

zodiacje schreef:
Onder de kussen voor de velletjes fee?

_O- _O- _O-
Bedankt hoor, nu heb ik een volle slok thee tegen mijn werk pc aan gespuugd :D :D

Overigens ben ik helemaal niet voor besnijdenis bij zulke jonge kinderen, ik vind dat ieder daar een eigen keus in moet kunnen maken.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 10:53

Fred_Kroket schreef:
Ojajoh schreef:
ik lees nog een hoop dames die zeggen: "nou ik ben nooit een smerige penis tegen gekomen"

nou weet ik niet wat jullie gewend zijn in de zin van schoon, hoe sterk jullie reuk is, en om ook nog even grof te zijn, hoe goed jullie je ogen de kost geven voordat je hem in je mond stopt.......

maar ik heb nu een besneden man, en heb in het verleden onbesneden mannen gehad,en allemaal fripse gasten anders moet ik ze zoiezo al niet
maar een man met voorhuid, die heeft na 4 a 5 uurtjes in zijn broek toch al weer wat erop,zeker als ie actief is, al is het minimaal......
en als je net als ik een sterke reuk hebt (hoog sensitief) dan merk je echt wel het verschil in "muffe" lucht
niet supervies, maar toch het ruikt naar "penis"

ik dacht altijd dat het normaal was....tot ik een besneden man kreeg! en je ruikt.............helemaal niets!!
je proeft..............helemaal niets!!
er ging een wereld voor mij open!

nu zou ik dus nooit geen onbesneden man meer willen, tenzij hij zijn snikkel elke 2 uur wast :')

nee zonder gekheid, een onbesneden man zou dus ten aller tijde voordat we beginnen zich moeten wassen
dus een keer spontane buitensex of wat ook zou er nooit inzitten

er zit dus wel degelijk een groot verschil in :j

Wat een onzin... Je hebt vieze mannen en schone mannen en dat heeft niets met een voorhuid te maken. Het enige verschil wat ik merkte was met of zonder smaakjes/geurtjes en daar maakte die voorhuid totaal geen verschil in!

in jouw ogen misschien onzin, maar in mijn ogen niet en dat is puur mijn ervaring (dus hoe kan jij nou oordelen daarover en het onzin vinden? omdat jouw ervaring toevallig anders ligt maakt het nog geen onzin....)

ik heb samen gewoond met een onbesneden man en weet dus echt wel hoe schoon hij was, en toch .........
zo anders als een besneden man.......
en ben je ook hoog sensitief? met de nadruk op je neus?

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 11:13

Ojajoh schreef:
in jouw ogen misschien onzin, maar in mijn ogen niet en dat is puur mijn ervaring (dus hoe kan jij nou oordelen daarover en het onzin vinden? omdat jouw ervaring toevallig anders ligt maakt het nog geen onzin....)

ik heb samen gewoond met een onbesneden man en weet dus echt wel hoe schoon hij was, en toch .........
zo anders als een besneden man.......
en ben je ook hoog sensitief? met de nadruk op je neus?

Hoe is er bij jou vastgesteld dat je "hoog sensitief" qua reuk... Is dat Evidence Based vastgesteld want anders denk ik dat het tussen je oren zit dat je meer ruikt dan een ander.

Ik heb onbesneden en besneden mannen "gehad" en dan niet één onbesneden man maar wel eens meer, en de hygiëne van de persoon die aan het onbesneden geslachtsdeel zat gaf dan de doorslag. Mannen met voorhuid kunnen ook heel schoon zijn en geur/smaakloos zijn. Dat heeft ook met voedingspatronen, roken, alcohol gebruik etc. te maken niet alleen met zeepjes en water.

Ik vind het onzin (mijn mening dus) dat onbesneden mannen per definitie schoner zijn omdat jij dat vind en dan haal je ineens erbij dat je hoogsensitief bent met nadruk op je neus... 'Ohjajoh??" :')

(even tussen twee haakjes...hebben we het nu echt over de geur en smaak van piemels van elkaars vriendjes.... ;) Whahahaha!!)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 11:24

WhySoWhite schreef:
( jongen :o :D ( Mij lijkt het echt helemaal niets.. het schijnt dat je seks gevoel achteruit gaat. Wat best logisch is zonder voorhuid ( haha ja hoe leg je dat uit)

Nou... Daar heeft mijn besneden man nog nooit last van gehad! Er komt heus geen eelt op de eikel, hoor! :P

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 11:25

Jetta schreef:
WhySoWhite schreef:
( jongen :o :D ( Mij lijkt het echt helemaal niets.. het schijnt dat je seks gevoel achteruit gaat. Wat best logisch is zonder voorhuid ( haha ja hoe leg je dat uit)

Nou... Daar heeft mijn besneden man nog nooit last van gehad! Er komt heus geen eelt op de eikel, hoor! :P

Hahahaha!!! Of blaren! :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 11:25

Fred_Kroket schreef:
Hoe is er bij jou vastgesteld dat je "hoog sensitief" qua reuk... Is dat Evidence Based vastgesteld want anders denk ik dat het tussen je oren zit dat je meer ruikt dan een ander.
knap dat jij daar over kan oordelen dat het tussen mijn oren zit als je mij niet kent ;)
maar idd dit is allemaal op basis dat ik bij een huisarts ben geweest ivm allerlei klachten en daar is het 1 en ander bij mij vastgesteld ja....adhd en hoog sensitief

Ik heb onbesneden en besneden mannen "gehad" en dan niet één onbesneden man maar wel eens meer, en de hygiëne van de persoon die aan het onbesneden geslachtsdeel zat gaf dan de doorslag. Mannen met voorhuid kunnen ook heel schoon zijn en geur/smaakloos zijn. Dat heeft ook met voedingspatronen, roken, alcohol gebruik etc. te maken niet alleen met zeepjes en water.
goh dan heb ik zeker altijd de verkeerde mannen getroffen dan , nou dat is dan best een hoop! :Y)

Ik vind het onzin (mijn mening dus) dat onbesneden mannen per definitie schoner zijn omdat jij dat vind en dan haal je ineens erbij dat je hoogsensitief bent met nadruk op je neus... 'Ohjajoh??" :')
mijn gebruikersnaam is overigens ojajoh........en ten tweede had ik al vermeld dat ik hoog sensitief was in mijn eerste bericht en haal ik het er dus niet zomaar bij ;) wat dat betreft is lezen weer een vak apart he ;)
(even tussen twee haakjes...hebben we het nu echt over de geur en smaak van piemels van elkaars vriendjes.... ;) Whahahaha!!)
nee ik heb het niet per defintie over mijn "vriendje" (overigens heb ik een man maargoed) maar puur over ervaring van diverse mannen en ja daar valt mijn man onder

en prima dat je discusseerd, doen we allemaal, maar persoonlijke aanvallen helpen daarbij niet ;)
als mijn mening je niet bevalt mag je dat ook gewoon op een normale manier zeggen ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 11:35

Ik ben het eens met ohjajoh :j Besneden is beter :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 11:38

Iig zal besneden de hygiëne niet ten slechte komen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 11:41

H_Nalanta schreef:
papagroom schreef:
Sinds de AKP in 2002 aan de macht kwam en ‘service aan de burger’

Ik las echt een APK. :')

:') hier nog 1

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 12:00

phormicola schreef:
Ik ben het eens met ohjajoh :j Besneden is beter :D

gefeliciteerd met je verjaardag!

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:12

Ach ik heb nog nooit wat geroken, en daarnaast maar niet te spreken van 'onze' gootsteen en luchtjes, hygiene... en dat vanuitgaande dat het niet verwaarloosd wordt.

Om hygiene vind ik dus een dooddoener. Misschien wel als een persoon niet aan die hygiene kan voldoen door omstandigheden en het dus praktisch zou zijn.
En als mijn reukorganenen zo overdreven zouden reageren dan kwam ik al niet eens in de buurt van een ander, zijn veel meer sterkere lichaamsgeuren dan 'dat'.

Maar goed, besnijden, prima als het goed/veilig gebeurd en naar keuze van het 'slachtoffer'.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:19

Ojajoh schreef:
Fred_Kroket schreef:
knap dat jij daar over kan oordelen dat het tussen mijn oren zit als je mij niet kent ;)
maar idd dit is allemaal op basis dat ik bij een huisarts ben geweest ivm allerlei klachten en daar is het 1 en ander bij mij vastgesteld ja....adhd en hoog sensitief

goh dan heb ik zeker altijd de verkeerde mannen getroffen dan , nou dat is dan best een hoop! :Y)

mijn gebruikersnaam is overigens ojajoh........en ten tweede had ik al vermeld dat ik hoog sensitief was in mijn eerste bericht en haal ik het er dus niet zomaar bij ;) wat dat betreft is lezen weer een vak apart he ;)
nee ik heb het niet per defintie over mijn "vriendje" (overigens heb ik een man maargoed) maar puur over ervaring van diverse mannen en ja daar valt mijn man onder

en prima dat je discusseerd, doen we allemaal, maar persoonlijke aanvallen helpen daarbij niet ;)
als mijn mening je niet bevalt mag je dat ook gewoon op een normale manier zeggen ;)

Hoogsensitieve mensen voelen zich dan ook meteen aangevallen? Ik bedoel niets persoonlijks.. sjongejonge zeg...

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:29

Hoogsensitief staat volgens mij sowieso ergens anders voor dan "goed kunnen ruiken"... :')
Maar goed...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:30

Tegenwoordig valt het me sowieso op dat er wel erg veel hoogsensitieve personen rondlopen, maargoed dat zal aan mij liggen ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:33

Mas: als je het echte hoogsensitief bedoelt (gevoelens/stemmingen oppikken van om je heen), ja, dat klopt. De mens evolueert ook door geloof ik.
We moeten toch iets hebben om ons opzijgeschoven instinct weer aan te wakkeren. _O-

Daarnaast zullen er ook veel mensen gewoon wat gevoeliger zijn en het ergens horen en het ook claimen, dus je weet nooit wat het echt is.

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:36

Kanelly schreef:
papagroom schreef:
Hoe zo gezonder....je kan het zaakje ook gewoon schoon houden...

Right. Hoeveel blowjobs op onbesneden zaakjes heb jij in je leven al gegeven?
Eerst doen, dan oordelen. :Y)

Nederlanders kunnen wat dat betreft qua hygiëne nog veel leren van andere culturen.
De meeste vrouwen zitten niet te wachten op een zweempje overjarige camembert.

_O-

Om eens op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen: Moet zeggen dat het mij als man denk ik niet echt uitmaakt, velletje of niet. Zolang ze wat eronder zit maar laten hangen vind ik alles best :=

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:37

En dat noemt op het onderwerp terugkomen... :') Jouw mening telt dan toch helemaal niet HL! :P

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:39

Nemurin schreef:
En dat noemt op het onderwerp terugkomen... :') Jouw mening telt dan toch helemaal niet HL! :P
denk dat hoe een man over z'n eigen onderdelen denkt nog altijd meer van toepassing is dan die van een vrouw over onderdelen waarvan ze geen idee heeft hoe het is om ze te hebben. besneden of niet.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:43

Nee maar je kunt dus niet zeggen of jij het vies vindt dat een andere man daar een velletje heeft, bedoelde ik. :')

Het is nog steeds zo'n man z'n eigen keus, en dan kom ik trouwens ook weer op iets wat hierboven ergens gezegd werd: het is wel naar dat het bij die ventjes op jonge leeftijd gedaan wordt, wanneer ze alleen nog maar naar hun ouders luisteren en dus niet zelf kunnen kiezen.

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:44

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:44

Kanelly schreef:
papagroom schreef:
Hoe zo gezonder....je kan het zaakje ook gewoon schoon houden...

Right. Hoeveel blowjobs op onbesneden zaakjes heb jij in je leven al gegeven?
Eerst doen, dan oordelen. :Y)

Nederlanders kunnen wat dat betreft qua hygiëne nog veel leren van andere culturen.
De meeste vrouwen zitten niet te wachten op een zweempje overjarige camembert.

Dus ja, prima actie! Veilig en hygiënisch en een mooi groot feest.
Het zit nou eenmaal zo diepgeworteld in de cultuur dat het toch wel blijft bestaan en waarom ook niet.
Niks mis met besneden zaakjes :Y)

Ik ben eeens :Y)

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:48

Nemurin schreef:
Nee maar je kunt dus niet zeggen of jij het vies vindt dat een andere man daar een velletje heeft, bedoelde ik. :')
Daar doelde ik ook niet op. Bedoelde vooral dat het mij als man niet zoveel uit zou maken of ik dat velletje daar niet had of wel. Niet zozeer bekeken vanuit hygiëne, meer als reactie op de TS die duidelijk aangeeft zich er niet prettig bij voelen om besneden te zijn.

Ik ben één van de 7 miljoen mannen in NL, ben dan wel benieuwd hoeveel het er met me eens zijn en hoeveel zich er niet prettig bij zouden voelen.

Dat het beter schoon blijft als er wel gesneden is is onderzocht en bewezen.