Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Sky News is er meteen achteraan gegaan en heeft geïnformeerd bij politie in India. Die zegt echter niets te weten hiervan...
Vals alarm?
Citaat:the McCanns weren't being used by the press, - unusually, they were using the press for their own admirable ends. At the beginning, I think.
randalinpony schreef:Persoonlijk kreeg ik bedenkingen bij die ouders toen een vrouw in een appartement boven hen, die eerder verklaarde dat Kate nogal overspannen tekeer kon gaan tegen de kinderen, haar verklaring ineens introk.
En nog kwalijker vond ik dat verhaal over die man die met Maddy in een deken gezien zou zijn, waarbij dat eerst een donkere man zou zijn of zoiets, terwijl die verklaring later werd bijgesteld tot hij perfect het signalement vormde van een - Engelsman geloof ik? -die in de regio woonde en die dus ook inderdaad door de politie werd verhoord.
Dat vond ik nogal lijken op zoeken naar een slachtoffer om met die dood op te zadelen en wanneer mensen doelbewust proberen anderen de schuld van iets in de schoenen te schuiven doen ze dat doorgaans niet omdat ze zo onschuldig zijn...
Maar we gaan de waarheid nooit weten.