Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Het is hoe dan ook afschuwelijk. Moslim, extreem rechts, christenfundamentalist (want die heb ik ook al ergens gelezen), het maakt niet uit - het is afschuwelijk!
Die ouders inderdaad die hun kind belden....Het zal je toch gebeuren!
Nu.nl schreef:Hij afficheert zich als conservatieve nationalistische christen die ijvert tegen de islam en tegen de multiculturele samenleving, die de Europese cultuur, het christendom en de nationale staat zouden vernietigen.
Progressieve Noren zouden conservatieven zoals hem bewust terroriseren. De jeugdbeweging van de sociaaldemocratische premier noemt hij 'Stoltenberg-Jeugd', zinspelend op de 'Hitler-Jeugd' van de Duitse oud-dictator.
sarabande schreef:purny schreef:Dader heeft bewondering voor de PVV... kippevel loopt toch wel over mijn rug nu.
Geert Wilders is zijn held, en die kan hier niet vervolgd worden voor haatzaaien![]()
Winddancer schreef:Sorry, maar vind niet dat je dit Geert Wilders in de schoenen kunt schuiven. Dader is gewoon ziek in zijn hoofd. Eerlijk gezegd ben ik het met meerdere zaken ook wel eens met Geert, wil nog niet zeggen dat ik een massamoordenaar ben.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden......
sarabande schreef:purny schreef:Dader heeft bewondering voor de PVV... kippevel loopt toch wel over mijn rug nu.
Geert Wilders is zijn held, en die kan hier niet vervolgd worden voor haatzaaien![]()
Citaat:Met name de vuilnis die immam spuit, het eeuwige "rechts" de schuld geven en het afgeven op de westerse wereld en degene die dat christelijke geloof aanhangen blijkt een inspiratiebron voor zon zieke geest te zijn.
Wilders noemt dat vrijheid van meningsuiting. Als dat tot dit soort verschrikkingen leidt zou die vrijheid van meningsuititng hoognodig ingeperkt moeten worden.
Het is toch beschamend dat iemand welbewust vliegtuigen in een toren boort zegt dat hij zijn inspiratie van een Immam heeft
sarabande schreef:[
Met name de vuilnis die Wilders spuit, het eeuwige "links" de schuld geven en het afgeven op de Islam en degene die dat geloof aanhangen blijkt een inspiratiebron voor zon zieke geest te zijn.
Wilders noemt dat vrijheid van meningsuiting. Als dat tot dit soort verschrikkingen leidt zou die vrijheid van meningsuititng hoognodig ingeperkt moeten worden.
Het is toch beschamend dat iemand die bijna 100 jongeren welbewust doodschiet zegt dat hij zijn inspiratie van een Nederlander heeft
aangepaste sarabande schreef:Met name de vuilnis die immam spuit, het eeuwige "rechts" de schuld geven en het afgeven op de westerse wereld en degene die dat christelijke geloof aanhangen blijkt een inspiratiebron voor zon zieke geest te zijn.
Het is toch beschamend dat iemand welbewust vliegtuigen in een toren boort zegt dat hij zijn inspiratie van een Immam heeft
Citaat:Met name de vuilnis die Wilders spuit, het eeuwige "links" de schuld geven en het afgeven op de Islam en degene die dat geloof aanhangen blijkt een inspiratiebron voor zon zieke geest te zijn.
Het is toch beschamend dat iemand die bijna 100 jongeren welbewust doodschiet zegt dat hij zijn inspiratie van een Nederlander heeft
tjoppie schreef:en jouw text krijg je nu van mij terug alleen dan de andere kant op. Wel grappig dat als er precies hetzelfde staat andersom dat er dan luidkeels FOEI geroepen word, maar ondertussen zeg je het zelf.