Nieuwe drugs in Rusland loopt uit de hand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Nieuwe drugs in Rusland loopt uit de hand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 15:21

Ik kan prima tegen bloed, bot en alles wat er bij komt kijken (gewerkt op de OK van een ziekenhuis) maar ik werd echt naar bij het filmpje van die jongen waarbij het been afgezaagd werd.

Vanuit m'n comfortabele huis met leuke baan, leuke vrienden en elke dag eten op tafel kan ik me inderdaad niet voorstellen hoe mensen dit zichzelf in godsnaam aan kunnen doen. Dat je een rush zoekt, ontsnapping zoekt en eigenlijk geen toekomst hebt is 1 ding, maar om jezelf moet willen te laten verrotten... Hoe zwart is je leven dan? Alles is toch beter dan een lichaam dat letterlijk van je botten wegrot?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 09:39

Helemaal met je eens Berdien, ik kan me ergens zelfs nog wel voorstellen dat je drugs gebruikt voor de high, maar bewust iets in je lichaam injecteren waarvan je wéét dat het letterlijk het vlees van je botten rot.. Daar kan ik met mn verstand niet bij :n

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 09:41

Pieteritus1 schreef:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je een rush hebt, als ze je been eraf aan het zagen zijn of als je ziet dat je arm aan het afrotten is...

Je ziet op den duur een klein stukje van de rest van zn lichaam in het filmpje, de rest van zn lijf is ook vel over been..
Ik denk dat die persoon helemaal niet meer op de wereld is :n

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 12:21

Abercrombie schreef:
Helemaal met je eens Berdien, ik kan me ergens zelfs nog wel voorstellen dat je drugs gebruikt voor de high, maar bewust iets in je lichaam injecteren waarvan je wéét dat het letterlijk het vlees van je botten rot.. Daar kan ik met mn verstand niet bij :n

Jij bent dan ook geen verslaafde, wij kunnen ons ook niet voorstellen dat je alles doet om maar aan drugs te komen. Verslaafden denken niet meer logisch na en al helemaal niet over de toekomst. Mijn broer is jarenlang verslaafd zo erg dat hij zelfs de kleding aan zijn lijf verkocht en uren maar dan ook uren naar zijn dealer liep om coke te halen. Daar kunnen wij ook niet bij met ons logische verstand. Verslaafden denken niet aan de gevolgen van de drugs en om heel eerlijk te zijn typ ik dit terwijl ik een sigaret terwijl ik daar ook aan kapot kan gaan maar daar denk ik ook niet bij over na.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:42

wow wat heftig ik hoop erg dat dit niet naar Nederland komt...

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:54

geerte schreef:

tis geen besmettelijk virus hoor maar een keuze

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:57

nee maar er worden dan wel veel jongeren getroffen ik ken genoeg die het wel even gaan proberen want het kan toch geen kwaad volgens hun...

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:06

Wat luguber zeg!
Gelukkig ben ik goed bestand tegen dit soort dingen(biologie gestudeerd), maar dit is toch wel het ergste wat ik ooit heb gezien.
Misschien, aan de ene kant wel beter dat je met een jaar het loodje legt. Met zo'n lichaam zou ik niet eens langer willen leven.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:12

Ik heb de filmpjes gezien. Ongelooflijk. Ik moest er soms nog om lachen ook, niet van vreugde maar van pure ontzetting dat mensen zichzelf dit aan kunnen doen. Ik vond het wel heel fascinerend om te zien, er is gewoon niks meer van die mensen over, het verbaasde me dan ook dat ze überhaupt nog in leven waren.

Ergens is het heel triest. Maar goed, ieder zijn ding en keuze daarin. En met 2-3 jaar ben je dan ook klaar met je poedersuiker.

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:25

weet iemand of dat weg rotten van de huid, gebeurd na 1 spuit of na een stuk of 10 keer ?

want t lijkt me heel raar, dat mensen die spuit zetten en dan na 1 dag stuk vlees weg gerot is,

en worden de mensen er nou stoned van of wat voelen ze?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:34

Volgens mij zet je het proces in gang na de eerste spuit, dat wordt in de tekst ook uitgelegd. En juist omdat het zo verslavend is (dus na 1 spuit ben je al down the drain om het zo maar te zeggen), gaat een verslaafde lekker door.

Het effect is vergelijkbaar met heroïne. Dus zoek die effecten op en je weet wat Krokodil doet. :).

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:20

Pff, wat heftig zeg. Schrok me een hoedje en ik ben veel gewend. Maar heb wel medelijden met deze mensen.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:24

Oh mijn god. Die foto! Dat filmpje!
Vind het niet raar dat je na 2-3 jaar overlijdt als je hieraan verslaafd raakt.

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Dominiqueee op 21-07-11 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:31

Bizar. Bijkans triest gewoon.

Maar deze gebruikers hebben een keus. Ik heb geen medelij met ze. Ze doen het zich allemaal zelf aan :n

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:50

holy oliebol!!

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:56

bah die foto echt ranzig... Heel triest allemaal

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:00

mltex schreef:
geerte schreef:

tis geen besmettelijk virus hoor maar een keuze

Maar als een verslaafde Rus geen "Nee" kan zeggen, kan een Nederlander dat ook niet... Dus in die zin: Ik hoop dat dit absoluut niet overkomt naar hier...

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:12

Iell kreeg helemaal de kriebels van dit onderwerp!
En die filmpjes, ik stond echt met open mond te kijken...

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:16

Wat verschrikkelijk zeg!!! Ik heb nog nooit zoiets ergs gezien! 8)7
Al heb je het nog zo slecht dan doe je jezelf dit toch niet aan. Ik zou nog liever van een brug springen

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 22:33

Gadverdamme!

Ik heb een ander filmpje gezien (die stond rechts in de lijst van het YT filmpje) en daar had een man alleen nog maar een voet, een stuk bot en een knie.
Dat stuk bot werd gewoon doorgezaagt :r

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:15

_San87_ schreef:
Ik heb de filmpjes gezien. Ongelooflijk. Ik moest er soms nog om lachen ook, niet van vreugde maar van pure ontzetting dat mensen zichzelf dit aan kunnen doen. Ik vond het wel heel fascinerend om te zien, er is gewoon niks meer van die mensen over, het verbaasde me dan ook dat ze überhaupt nog in leven waren.

Ergens is het heel triest. Maar goed, ieder zijn ding en keuze daarin. En met 2-3 jaar ben je dan ook klaar met je poedersuiker.

Ik kan me wel in jouw reactie vinden hoor.
Het is heel triest, maar ook een verslaafde bewandeld een pad waarvoor hij in zekere mate zelf kiest. tenslotte zijn er zat mensen afgekickt, dus als de wilskracht er is, kan het. 'Kies' je er dus voor een andere afslag te nemen, prima, maar helaas is dit dan het risico. En idd.. 2-3 jaar leven ze zo en zijn ze wel van alle ellende af, weet niet goed wat erger is.. junks die levenslang junks zijn of een drugs als dit..Ik ben daar vrij hard in.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:18

Woow wat heftig! Had hier nog nooit van gehoord...
Je kiest gewoon om jezelf dood te maken uiteindelijk

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:24

_rosita_ schreef:
_San87_ schreef:

Ik kan me wel in jouw reactie vinden hoor.
Het is heel triest, maar ook een verslaafde bewandeld een pad waarvoor hij in zekere mate zelf kiest. tenslotte zijn er zat mensen afgekickt, dus als de wilskracht er is, kan het. 'Kies' je er dus voor een andere afslag te nemen, prima, maar helaas is dit dan het risico. En idd.. 2-3 jaar leven ze zo en zijn ze wel van alle ellende af, weet niet goed wat erger is.. junks die levenslang junks zijn of een drugs als dit..Ik ben daar vrij hard in.

Van Krokodil kan je echter niet afkicken. :). Het is een drug waaraan je meteen verslaafd bent, net als meth en in mindere mate heroïne.

Verder kan ik me heel goed vinden in wat je zegt. :j.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 15:01

Zal het echt zo zijn dat het niet kan? Als ze je opsluiten dmv eenzame opsluiting en je kan niet aan je drugs komen, dan kick je toch af..

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:04

Rusland is niet het westen. Niet te vergeten.

Aan de ene kant ben ik 'blij' dat het probleem zichzelf oplost door een snel overlijden. Als je zover heen bent om dit spul te gebruiken dan ben je over het stadium van hulp heen denk ik.

@TS: Er is een verschil tussen lichamelijke en geestelijke verslaving. Het tweede kan je niet oplossen met eenzame opsluiting.