Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pieteritus1 schreef:Ik kan me moeilijk voorstellen dat je een rush hebt, als ze je been eraf aan het zagen zijn of als je ziet dat je arm aan het afrotten is...
Abercrombie schreef:Helemaal met je eens Berdien, ik kan me ergens zelfs nog wel voorstellen dat je drugs gebruikt voor de high, maar bewust iets in je lichaam injecteren waarvan je wéét dat het letterlijk het vlees van je botten rot.. Daar kan ik met mn verstand niet bij
_San87_ schreef:Ik heb de filmpjes gezien. Ongelooflijk. Ik moest er soms nog om lachen ook, niet van vreugde maar van pure ontzetting dat mensen zichzelf dit aan kunnen doen. Ik vond het wel heel fascinerend om te zien, er is gewoon niks meer van die mensen over, het verbaasde me dan ook dat ze überhaupt nog in leven waren.
Ergens is het heel triest. Maar goed, ieder zijn ding en keuze daarin. En met 2-3 jaar ben je dan ook klaar met je poedersuiker.
_rosita_ schreef:_San87_ schreef:Ik heb de filmpjes gezien. Ongelooflijk. Ik moest er soms nog om lachen ook, niet van vreugde maar van pure ontzetting dat mensen zichzelf dit aan kunnen doen. Ik vond het wel heel fascinerend om te zien, er is gewoon niks meer van die mensen over, het verbaasde me dan ook dat ze überhaupt nog in leven waren.
Ergens is het heel triest. Maar goed, ieder zijn ding en keuze daarin. En met 2-3 jaar ben je dan ook klaar met je poedersuiker.
Ik kan me wel in jouw reactie vinden hoor.
Het is heel triest, maar ook een verslaafde bewandeld een pad waarvoor hij in zekere mate zelf kiest. tenslotte zijn er zat mensen afgekickt, dus als de wilskracht er is, kan het. 'Kies' je er dus voor een andere afslag te nemen, prima, maar helaas is dit dan het risico. En idd.. 2-3 jaar leven ze zo en zijn ze wel van alle ellende af, weet niet goed wat erger is.. junks die levenslang junks zijn of een drugs als dit..Ik ben daar vrij hard in.