Radio 538 DJ's voorkomen zelfmoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:18

Knabbelgirl: Dit is zeker wel een schreeuw om aandacht, maar geen aandacht zoals jij denkt.

Deze schreeuw om aandacht is om geholpen te worden.

edit: Ayasha is me voor.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:18

Dit is toch al eens eerder gebeurt. Een jongen deed dit ook, bleek later een grote grap te zijn. Alle luisteraars in rep en roer....

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:19

mevrouw is gewoon ten einde raad en zoekt aandacht voor haar probleem, dit is niet de meest ideale manier maar het heeft haar toch wel degelijk geholpen.
en dit vind ik geen zielige manier van aandacht trekken, dit is gewoon wanhoop.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:19

randie schreef:
Dit is toch al eens eerder gebeurt. Een jongen deed dit ook, bleek later een grote grap te zijn. Alle luisteraars in rep en roer....

Nogmaals 10x te veel hier serieus op reageren dan 1x te weinig.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:20

Jeetje, wat een heftig gesprek. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit aandachttrekkerij is, het feit alleen al dat ze steeds zegt: 'ik moet dit ook niet op de radio bespreken'.. Je hoort gewoon aan haar dat ze heel erg diep zit. :n

Vind het bewonderenswaardig van de DJ's hoe ze hier mee om zijn gegaan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 16:21

randie schreef:

Ja, bij 3FM lees hier meer

Ayasha schreef:
Je kan die aandachttrekkerij sneu vinden (het ís ook aandachttrekken, aandacht voor haar gevoelens. "He jonges ik voel me kl*te!!!") maar eigenlijk is het enkel sneu dat ze er voor naar de radio moet bellen....

Eens, maar blijkbaar was de hulp die ze zou moeten krijgen niet genoeg

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:21

Aandachttrekkerij of niet, zoals eerder al gemeld; deze vrouw heeft hulp nodig en die zal ze nu krijgen!
Ik heb maar een paar kleine stukjes geluisterd en vond het erg heftig. Mijn complimenten voor de DJ's!!!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:22

verography schreef:
Knabbelgirl: Dit is zeker wel een schreeuw om aandacht, maar geen aandacht zoals jij denkt.

Deze schreeuw om aandacht is om geholpen te worden.

edit: Ayasha is me voor.

Zo bedoel ik hem ook, maar de mensen die zeggen dat het voor sensatie is, :n

Verosjaak

Re: Radio 538 DJ's voorkomen zelfmoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:22

Oh dat bedoel je, nee dat is idd kolde.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:24

Evelli schreef:

Ik vraag me af of ze die gekregen heeft als haar stap is om naar de radio te bellen. En dat is net wat ik jammer vind.

marielle231

Heb het ook wel andersom gehoort, dat ze dachten dat het een grap was en achteraf bleek het dus geen grap te zijn en persoon in kwestie heeft zichzelf opgehangen of dergelijke.

Vind het dus heel goed wat ze gedaan hebben !
Hopelijk komt deze vrouw erboven op.

Plaisir

Ik vind dat de DJ's het ontzettend goed hebben gedaan, dit soort dingen zijn niet niks om te horen en ze zijn er erg goed mee omgegaan :) .

Heel erg sneu voor Yvonne, hopelijk kan ze de hulp krijgen die ze nodig heeft. Vraag me af wat haar verhaal precies is en wat hiervoor allemaal bij haar vooraf is gegaan.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:25

Respect voor de dj's of het nou aandachttrekkerij is of niet, ze hebben gedaan wat ze konden en ik zou het ze niet nadoen :) Menig psychiater volgens mij ook niet :oo

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:28

Jeetje wat bizar.

Wat moeten die dj's zich nu raar voelen. Je krijgt niet elke dag een wanhopige vrouw aan de lijn.
Petje af dus voor de dj's want dit was echt een schreeuw om hulp.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 16:29

Ayasha schreef:
Evelli schreef:

Ik vraag me af of ze die gekregen heeft als haar stap is om naar de radio te bellen. En dat is net wat ik jammer vind.

Ze is al eens opgenomen geweest wegens een poging tot. Ze praatte ook wel eens met iemand vertelde ze. Dus ga er een beetje van uit dat ze wel hulp had/heeft gehad.
Denk dat er geen manier van zelfmoord is zonder er derden in te betrekken er zal altijd iemand zijn die het lichaam vind.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:31

Ik heb het niet gehoord, maar als ik het zo lees, petje af voor de DJ's. Ik hoop dat de dame in kwestie de hulp krijg die ze nodig heeft, en haar geluk ooit weer terug vind, of in vrede zal gaan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:39

Ayasha schreef:

Ik denk niet dat jij een grote mond zou hebben als jij de presentatrice was van de radio...of wel?
Ik denk dat ook jij je ingezet zou hebben voor deze vrouw... en actie had ondernomen... :)
Want in het bijzijn van 1000enden luisteraars ga je niet zeggen : Zoek het maar uit.

Dat geloof ik niet...
De mensen die dit wel zouden doen, noem ik harteloos....

bromfiets

Re: Radio 538 DJ's voorkomen zelfmoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:47

Respect voor de dj's :j

Ik denk dat dit een schreeuw om hulp is en niet om aandacht... Ik vind dat borderliners hier wel erg over een kam woorden gescheerd. Het is een feit dat borderliners vaak niet de hulp krijgen die ze nodig hebben, omdat ze worden afgeschilderd als aandachttrekkers en dat vind ik triest. Dat die vrouw op deze manier hulp zoekt vind ik een grote stap, maar ik begrijp hem wel. Ik vind ook dat de dj's er heel adequaat op hebben gereageerd, met veel respect naar haar toe.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:54

Jolliegirl schreef:
Ayasha schreef:

Ik denk niet dat jij een grote mond zou hebben als jij de presentatrice was van de radio...of wel?
Ik denk dat ook jij je ingezet zou hebben voor deze vrouw... en actie had ondernomen... :)
Want in het bijzijn van 1000enden luisteraars ga je niet zeggen : Zoek het maar uit.

Dat geloof ik niet...
De mensen die dit wel zouden doen, noem ik harteloos....

Ik denk dat jij niet te veel moet denken. :D Krijg nl meer en meer het idee dat dat geen goed idee is gezien je er al 2x naast zit. :D En IMO heb je zelf een behoorlijk grote mond dus of jij nu de persoon bent om me er op aan te spreken is ook zo iets...

Evelli: dat bevestigd eigenlijk enkel mijn idee dat het meer uitstel is dan afstel en ik betwijfel of de kinderen dan ook echt zo genieten van hun moeder.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 08-06-11 16:59, in het totaal 2 keer bewerkt

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:57

bromfiets schreef:

Ik denk dat dit een schreeuw om hulp is en niet om aandacht... Ik vind dat borderliners hier wel erg over een kam woorden gescheerd. Het is een feit dat borderliners vaak niet de hulp krijgen die ze nodig hebben, omdat ze worden afgeschilderd als aandachttrekkers en dat vind ik triest. Dat die vrouw op deze manier hulp zoekt vind ik een grote stap, maar ik begrijp hem wel. Ik vind ook dat de dj's er heel adequaat op hebben gereageerd, met veel respect naar haar toe.

:j Volledig mee eens, precies wat ik wilde zeggen!

Heb het hele gesprek zitten terugluisteren op 538, wauw wat was dat heftig!

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:57

Wow. Geen woorden. Echt heftig als je zo'n iemand aan de lijn krijgt! Maar de DJs hebben t super aangepakt!

Kan ik dat van die engelse radio nog ergens anders terugvinden? De link die hier is geplaatst doet het niet.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:58

Ayasha schreef:
Ik denk dat jij niet te veel met denken. :D Krijg nl meer en meer het idee dat dat geen goed idee is. :D

Zou graag een antwoord zien op mijn vraag...
Wat had jij gedaan als jij deze vrouw aan de lijn had gekregen bij radio 538 of welke radio dan ook?

Had jij werkelijk gezegd : Zoek je rust maar op?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 16:59

bromfiets schreef:

Helemaal mee eens.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:00

Afhankelijk van de manier waarop het gezegd word zou ik dat inderdaad zeggen. Had je gelezen had je die vraag niet eens moeten stellen, dat leg ik nl al uit. :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:03

Ayasha schreef:
Afhankelijk van de manier waarop het gezegd word zou ik dat inderdaad zeggen. Had je gelezen had je die vraag niet eens moeten stellen. :D

Hou eens op met dat ''afhankelijk van dit & dat en zus & zo''
Het gaat om DEZE situatie.. op deze MANIER hoe alles gegaan is....

HOE had jij in DEZE situatie gehandeld.
In deze situatie had jij dus gewoon je klep opengedaan : Zoek 't maar uit *ophangen*

Nou... of ik begrijp je niet... of ik vind het harteloos....
Leg het me uit.

En ja, ik heb je vorige post gelezen, ook je dikgedrukte gedeelte met uitleg.
Ik snap gewoon niet hoe jij het in je hoofd durft te halen, mensen die om hulp schreeuwen, zo aan de kant te schuiven....
Oke, het voorbeeld van de jongen & het meisje kan ik mij dondersgoed in verdiepen en geef je nog groot gelijk ook!

Of begrijp ik jou nou echt zo verkeerd???