Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randie schreef:Dit is toch al eens eerder gebeurt. Een jongen deed dit ook, bleek later een grote grap te zijn. Alle luisteraars in rep en roer....
Ayasha schreef:Je kan die aandachttrekkerij sneu vinden (het ís ook aandachttrekken, aandacht voor haar gevoelens. "He jonges ik voel me kl*te!!!") maar eigenlijk is het enkel sneu dat ze er voor naar de radio moet bellen....
Ayasha schreef:Evelli schreef:Eens, maar blijkbaar was de hulp die ze zou moeten krijgen niet genoeg
Ik vraag me af of ze die gekregen heeft als haar stap is om naar de radio te bellen. En dat is net wat ik jammer vind.
Ayasha schreef:Ik vraag me af of ze die gekregen heeft als haar stap is om naar de radio te bellen. En dat is net wat ik jammer vind.
Jolliegirl schreef:Ayasha schreef:Ik vraag me af of ze die gekregen heeft als haar stap is om naar de radio te bellen. En dat is net wat ik jammer vind.
Ik denk niet dat jij een grote mond zou hebben als jij de presentatrice was van de radio...of wel?
Ik denk dat ook jij je ingezet zou hebben voor deze vrouw... en actie had ondernomen...
Want in het bijzijn van 1000enden luisteraars ga je niet zeggen : Zoek het maar uit.
Dat geloof ik niet...
De mensen die dit wel zouden doen, noem ik harteloos....
bromfiets schreef:Respect voor de dj's
Ik denk dat dit een schreeuw om hulp is en niet om aandacht... Ik vind dat borderliners hier wel erg over een kam woorden gescheerd. Het is een feit dat borderliners vaak niet de hulp krijgen die ze nodig hebben, omdat ze worden afgeschilderd als aandachttrekkers en dat vind ik triest. Dat die vrouw op deze manier hulp zoekt vind ik een grote stap, maar ik begrijp hem wel. Ik vind ook dat de dj's er heel adequaat op hebben gereageerd, met veel respect naar haar toe.
Ayasha schreef:Ik denk dat jij niet te veel met denken.Krijg nl meer en meer het idee dat dat geen goed idee is.
bromfiets schreef:Respect voor de dj's
Ik denk dat dit een schreeuw om hulp is en niet om aandacht... Ik vind dat borderliners hier wel erg over een kam woorden gescheerd. Het is een feit dat borderliners vaak niet de hulp krijgen die ze nodig hebben, omdat ze worden afgeschilderd als aandachttrekkers en dat vind ik triest. Dat die vrouw op deze manier hulp zoekt vind ik een grote stap, maar ik begrijp hem wel. Ik vind ook dat de dj's er heel adequaat op hebben gereageerd, met veel respect naar haar toe.
Ayasha schreef:Afhankelijk van de manier waarop het gezegd word zou ik dat inderdaad zeggen. Had je gelezen had je die vraag niet eens moeten stellen.