Gaby schreef:Anoli schreef:Veel mensen willen best meer betalen voor een goed en gezond stuk vlees, maar kunnen dit simpelweg niet...
waarom niet? omdat er gewoon geen geld is om een duur stukje vlees te kunnen betalen...
Wij eten ook goedkoop vlees, simpelweg omdat we een duur stuk niet kunnen betalen. Niet omdat we nou zo graag goedkoop vlees willen eten, want laten we eerlijk wezen het duurdere vlees bij de echte slager smaakt vele malen beter...
...
Mijn paarden staan 24/7 buiten ...
Je hebt geen geld voor biologisch vlees, maar wel voor meerdere paarden? Je kunt biologisch vlees dus prima betalen, je kiest er enkel voor op het vlees een sluitpost te laten zijn op je begroting en dan kom je al snel bij kiloknallers/bio-industrievlees uit.
Zo'n 85/90% van de Nederlanders heeft technisch gezien genoeg geld voor biologisch vlees/melk/eieren, we kiezen er alleen voor dat geld in vakanties, huisdieren, grotere huizen, grotere auto's en andere luxe te steken.
Edit:typo.
Als je quote doe het dan goed, want hieronder staat mijn tekst en jij hebt er gewoon een klein stukje uit gepakt zodat het heel anders lijkt...
Anoli schreef:Mijn paarden staan 24/7 buiten en hebben geen deken ook niet in de winter, hun vacht is dik genoeg. Ik haal ze niet naar binnen als het regent, sneeuwt, of onweert, ze zijn niet van suiker. Is de dood het eerlijkst door ouderdom, of ziekte dan zou ik ervoor kiezen om ze af te laten schieten, 1 schot en ze zijn dood, ze merken niks meer, stuk vriendelijker dan ze 3 spuitjes te geven en ze zien sterven in 20 minuten tijd (helaas zijn het mijn verzorgpaarden dus heb ik daar de beslissing niet over)