Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Er zijn mensen die hem zelfs nu bekritiseren dat hij het enkel doet omdat hij maar een mediageile man is die de dood van zijn dochter gebruikt om bekend te worden.
Ik zie hem als een man die niet in een hoekje zaat zitten huilen zoals ze verwachten en die als een leeuw terugvecht voor wat hij gerechtigheid vindt. Ik denk dat mensen die zo durven praten zeker geen bijna volwassen dochter hebben gehad die ontvoerd, gegijzeld, vreselijk verkracht en levend begraven is.
BraveSpots schreef:Ik vind hem wel veel in de media komen, maar zie dat niet percé als negatief.
Iedereen heeft zijn eigen manier om zo'n drama te verwerken. De een doet dat in intieme kring en de ander heeft behoefte om zijn verhaal te delen en te vechten, daar is niets mis mee imo.
Lesilla, dat verbaasd me niets, zoals ik al zei, deze is nu bekend, maar hoeveel andere moordenaars en verkrachters staan er na 15 jaar alweer op straat zonder enig probleem? Ongeloofelijk.
Zoolgangster schreef:Het zou me niets verbazen als mevrouw naar Nederland komt... Frankrijk wil haar niet, in België kent men haar gezicht veel te goed, en zal men haar bepaald niet met een grote doos Belgische pralines en een bos bloemen welkom heten buiten de gevangenis en een aangenaam leven in vrijheid toewensen...