Dode alien in Rusland +filmpje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:12

DaniBanani schreef:
Hij heeft zelfs een naveltje! :D
:')

Relien

Re: Dode alien in Rusland +filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:15

pff.. en dan staan ze er maar met z'n 2e als het echt een alien was zou het daar vol staan met onderzoekers.. ik zie maar 1 man..

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:19

Ja kuggur@ dit meen ik serieus...
Veel oude boeken gelezen en docus gezien over aliens en ja ik geloof er absoluut in dat ze bestaan.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:58

Weet je wat dan wel grappig is? Er is een film/docu/zoiets gemaakt met aliens erin zoals wij ze nu kennen. Daarvoor hadden mensen een ander beeld van aliens, en mensen die zeiden ontvoerd te zijn oid. beschreven ook dát beeld. Toen kwam die film/docu/zoiets, en voila; ineens werden mensen door andere aliens ontvoerd.

Het is arrogant te denken dat wij de enige levensvorm zijn in het gehele universum, dus alien als buitenaardse levensvorm geloof ik wel in ja. Maar al die complottheorieën vind ik waanzin, net als het feit dat aliens mensen zouden ontvoeren, of dat dit een echte alien is.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:26

annebe schreef:
Ja kuggur@ dit meen ik serieus...
Veel oude boeken gelezen en docus gezien over aliens en ja ik geloof er absoluut in dat ze bestaan.

Laat me raden, Erich von Daniker en aanverwante pseudowetenschappers. Die niet wilden/konden geloven dat mensen vroeger zelf pyramides konden bouwen (toch vrij simpel hoor zo´n ding construeren...). Ook het stealth vliegtuig dat je aanhaalt bevat geen baanbrekende nieuwe technologie, en wordt nog steeds door een "primitieve" verbrandingsmotor aangedreven. Geen alien inspiratie nodig om een dergelijk moordwerktuig te constiperen.

Ik vind het overigens ook niet onwaarschijnlijk dat er ergens buitenaards leven, mss zelfs "intelligent" leven bestaat, wél dat de aarde door buitenaardsen is bezocht. Om daar in te geloven moet ik hardere bewijzen zien dan dat er tot nu toe is gepubliceerd

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:43

Ik weet niet precies hoeveel ontvoeringsverhalen/'sightings' van aliens en ufo's er geweest zijn, maar vast heel veel. Zelfs als de helft daarvan gelogen is, blijft er nog steeds veel over. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat met zulke regelmatige bezoekjes, er nóóit hard bewijs is gekomen. Zeker met alle moderne technologie. Als 40 mensen onafhankelijk van elkaar met foto's en filmpjes komen, en nog eens 200 mensen zeggen iets gezien te hebben, dan geloof ik 't wel. Maar dat gebeurt dus niet.

Dús komen er complottheorieën over het Amerikaanse leger, de FBI en de CIA, zonder dat mensen zelfs maar bedenken wat voor reden het leger zou hebben om dit te verbergen, wat de FBI er überhaupt mee te maken heeft, en wat voor duistere geheimen die aliens wel niet hebben zodat de CIA zich er ook nog mee bemoeit.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:20

Kuggur schreef:
Laat me raden, Erich von Daniker en aanverwante pseudowetenschappers.

En de kaart van Piri Reis. Tot in detail een landkaart, wereldkaart getekend. In de tijd dat er nog lang geen vliegtuigen waren, laat staan dat ze op zulke hoogtes konden komen.
Die kaarten zijn zo gedetailleerd en zo goed op schaal en in verhouding dat je dat alleen maar vanaf grote hoogte kon observeren.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:44

Heb net even snel Google gecheckt; die kaart komt uit een tijd dat kaarten regelmatig werden gebruikt voor de zeevaart, en deze waren ook accuraat. Zijn kaart zou een combinatie zijn van alle bekende kaarten. Dat is ook te zien aan bepaalde foutjes die in zijn kaart staan die overeenkomen met fouten op andere, vroegere kaarten (de Amazone staat er bijv. 2 keer op, en de schaal of locatie van bepaalde gebieden is helemaal niet zo goed). Ver na zijn dood is een nieuwe versie van de kaart uitgebracht die accurater en gedetailleerder was, maar dat was dus níet de oorspronkelijke kaart. Overigens was het de hierboven genoemde Erich von Daniker die suggereerde dat buitenaardse beschavingen iets van doen hadden met de betreffende kaart.

Edit: ik denk dat het altijd afhangt van wat je wil geloven. Er zijn genoeg oude beschavingen die dingen hebben gedaan die voor ons een raadsel zijn, waarvan we niet snappen hoe en waarom. Dat kán met buitenaardse beschavingen te maken hebben. Of met Atlantis. Of met tijdreizigers. Of misschien wel met intelligentie, en onderschatting van die beschavingen. ;)

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:52

Dat filmpje ziet er erg nep uit in mijn ogen. Of er leven is buiten de aarde ik denk het wel of het de standaard alien grote hoofd, ogen en klein lijfje is ik betwijfel het.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 13:02

Citaat:
Laat me raden, Erich von Daniker en aanverwante pseudowetenschappers. Die niet wilden/konden geloven dat mensen vroeger zelf pyramides konden bouwen (toch vrij simpel hoor zo´n ding construeren...). Ook het stealth vliegtuig dat je aanhaalt bevat geen baanbrekende nieuwe technologie, en wordt nog steeds door een "primitieve" verbrandingsmotor aangedreven. Geen alien inspiratie nodig om een dergelijk moordwerktuig te constiperen.

Geen idee meer, ik heb meerdere boeken gelezen hierover.
De auteurs weet ik niet meer (kwamen uit de bieb)

Het ging niet om de technologie, maar om de vormen en keuze van materialen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 13:16

Hmm ik geloof wel dat er vast meer is dan het leven op aarde. Het heelal is oneindig groot, dus er moet wel meer zijn. Alleen ik geloof niet in dit filmpje. Ik las net nog een stukje op internet (via google) dat het een 'watcher' moest zijn :S Wat?!? Hoe weet je dat in vredesnaam? Waarom zijn die 'aliens' altijd DOOD als wij ze vinden? Nogal slechte ontdekkingsreizigers lijkt mij :p

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 13:22

Ergens vorige maand :+

Dat filmpje duikt nu hier op en was het eind vorige maand niet iets met 1 april ofzo :+

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 13:23

Zijn zo slim tot de aarde te komen en kunnen hier meteen zonder wat dan ook ademen? Of storten ze neer?
Er zal vast wel wat meer zijn. Er zijn mensen die een soort van bewijs hebben van hun ontvoering. Implantaten van stoffen die op aarde niet voorkomen. Ik weet het niet pas als ze voor me neus staan zal ik het 100% geloven.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 15:22

Dat klopt. Het jammere is wel dat die implantaten waar jij nu op doelt onderzocht zijn door een UFO-researcher, en hij was ook de chirurg die ze eruit haalde. En dat is zonde, want het komt de betrouwbaarheid niet ten goede. Overigens is die chirurg hiermee op een conferentie geweest in 2007, en de twijfel rondom ontvoeringen is er niets minder om geworden. Het zou dus kunnen dat zijn onderzoek/conclusie inderdaad niet bepaald waterdicht was, en dat komt ook naar voren in andere teksten: veel 'implantaten' zijn eigenlijk gewoon ingekapselde (ijzer)draadjes oid., die pas zijn gevonden nadat iemand onder hypnose zei ontvoerd te zijn.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 15:23

wat ze allemaal wel niet kunnen met klei :') :')

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 15:38

Citaat:
Het is arrogant te denken dat wij de enige levensvorm zijn in het gehele universum, dus alien als buitenaardse levensvorm geloof ik wel in ja. Maar al die complottheorieën vind ik waanzin, net als het feit dat aliens mensen zouden ontvoeren, of dat dit een echte alien is.

sluit ik me bij aan, wij hebben waarschijnlijk nog zo'n groot deel van 't universum nog niet ondekt.. maar dit.. misschien 'n te laat ondekte 1 april grap?

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 15:58

ik ben het ook eens over het feit dat we waarschijnlijk niet de enige zijn, zo'n groot heelal en dan alleen wij? Dat kan gewoon niet...

Maar dit... volgens mij is er nu iemand heel erg aan het lachen dat iedereen er intrapt en dat het filmpje vele malen op youtube wordt bekeken, dat er zoveel aandacht wordt besteed aan zijn creatie :P hilarisch toch _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:26

Na dode alien nog een vondst in Rusland

Deze kwam ik net per toeval tegen..
Wie wil hem eerst kijken en zeggen of er zo'n eng schreeuw-poppetje in beeld komt.. _O-

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:28

Dit blijft in ieder geval een prachtige hoax. Je kan namelijk eeuwig blijven discussieren of dat de authoriteiten dit angstvallig geheim houden of dat de authoriteiten van niks weten ;) Het bewijsmateriaal is natuurlijk al weg, "ingepikt door de authoriteiten", dus daar kunnen we ook al niks mee.

En verder kan je er allerlei theoriën op loslaten, waarvan geen een te bewijzen valt en waarvan sommigen niet eens weerlegbaar zijn. Wie weet was het wel een bewoner van Tsjernobyl die wat ver verdwaald is. Dat zou de gelijkenis met de mens al enigzins verklaren.

Feit is dat er in Rusland veel mensen zijn die in redelijke armoe leven. Aan zoiets kan je gewoon keihard geld verdienen. Dat zal dan ook wel de bedoeling zijn. En verder keihard vasthouden dat het waar is. Overigens, filmpje is wel amateuristisch, ik had om zijn minst wel geheime agenten verwacht die de alien in beslag kwamen nemen, om het verhaal wat kracht bij te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:29

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:29

Meneer de Uil :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:32

Citaat:
"We vonden hem daar"
"We vonden hem zo twee uur geleden"
"Hij moet hier al dagen liggen"

Buitenaards lichaam gevonden in de buurt van een UFO-crash site in Rusland

Ongeveer een maand geleden deze publicatie rapporteerde een grote UFO-gebeurtenis die zich heeft voorgedaan in de regio Irkoetsk in Rusland Siberië.
Honderden dorpelingen zagen een groot object, roze en blauw gloeiend, kletteren naar de aarde voordat een luid geluid de inslag markeerde in een bosrijke omgeving.
Het evenement kreeg veel aandacht in Rusland en werd gemeld door Inter-fax, en het Russische regering nieuws agentschap.
In het Westen werd het incident volledig genegeerd, als niet opzettelijk tegen gehouden voor het publiek.
Een enorm team van ambtenaren,(militaire, geheime dienst en wetenschappers) waren binnen enkele uren na de ontdekkingen ter plaatse.
Nu het lijkt dat er een video is gelekt op het internet met een dode Alien (zie video hierboven), gevonden in de Republiek Boerjatië, niet ver van de plaats van de UFO-crash.
Is de Alien in deze video een overlevende van die crash die erin slaagde om het gebied te verlaten en om te sterven als gevolg van de barre omstandigheden in Rusland?

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:34

PS: als er nou iets op wikileaks stond over dit soort zaken, zou ik eerder gaan twijfelen ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:52

Toch zijn er grottekeningen gevonden uit de prehistorie waar mannen met helmen op te zien zijn. Lijken op een soort ruimtevaarders.
Toch apart. Verder zijn er in mexico ook afbeeldingen gevonden die enorm zijn en die je alleen van bovenaf ziet.

Verder zijn er wel meer mysteries die nog niet verklaard zijn.

Buitenaards leven geloof ik wel in maar aan de andere kant vind ik het raar dat we er verder nooit wat van vernemen.

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:04

We hebben nog nooit aliens gezien (mochten die er zijn).. We tekenen ze wel, deze ziet er uit zoals wij ze zouden kunnen tekenen..
Lijkt me een beetje heeel toevallig! Dan zeg ik eerder dat ie door mensen is gemaakt?