DaniBanani schreef:Hij heeft zelfs een naveltje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annebe schreef:Ja kuggur@ dit meen ik serieus...
Veel oude boeken gelezen en docus gezien over aliens en ja ik geloof er absoluut in dat ze bestaan.
Kuggur schreef:Laat me raden, Erich von Daniker en aanverwante pseudowetenschappers.
Citaat:Laat me raden, Erich von Daniker en aanverwante pseudowetenschappers. Die niet wilden/konden geloven dat mensen vroeger zelf pyramides konden bouwen (toch vrij simpel hoor zo´n ding construeren...). Ook het stealth vliegtuig dat je aanhaalt bevat geen baanbrekende nieuwe technologie, en wordt nog steeds door een "primitieve" verbrandingsmotor aangedreven. Geen alien inspiratie nodig om een dergelijk moordwerktuig te constiperen.
Citaat:Het is arrogant te denken dat wij de enige levensvorm zijn in het gehele universum, dus alien als buitenaardse levensvorm geloof ik wel in ja. Maar al die complottheorieën vind ik waanzin, net als het feit dat aliens mensen zouden ontvoeren, of dat dit een echte alien is.
Citaat:"We vonden hem daar"
"We vonden hem zo twee uur geleden"
"Hij moet hier al dagen liggen"
Buitenaards lichaam gevonden in de buurt van een UFO-crash site in Rusland
Ongeveer een maand geleden deze publicatie rapporteerde een grote UFO-gebeurtenis die zich heeft voorgedaan in de regio Irkoetsk in Rusland Siberië.
Honderden dorpelingen zagen een groot object, roze en blauw gloeiend, kletteren naar de aarde voordat een luid geluid de inslag markeerde in een bosrijke omgeving.
Het evenement kreeg veel aandacht in Rusland en werd gemeld door Inter-fax, en het Russische regering nieuws agentschap.
In het Westen werd het incident volledig genegeerd, als niet opzettelijk tegen gehouden voor het publiek.
Een enorm team van ambtenaren,(militaire, geheime dienst en wetenschappers) waren binnen enkele uren na de ontdekkingen ter plaatse.
Nu het lijkt dat er een video is gelekt op het internet met een dode Alien (zie video hierboven), gevonden in de Republiek Boerjatië, niet ver van de plaats van de UFO-crash.
Is de Alien in deze video een overlevende van die crash die erin slaagde om het gebied te verlaten en om te sterven als gevolg van de barre omstandigheden in Rusland?