Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leonyr schreef:Wauw, creepy.. [LZP] Zo geschrokken!! Man met scootmobiel uit het kanaal gehaaldEen nieuw bericht op internet:Citaat:In een sloot langs de Nieuwe Merwedeweg is aan het eind van de middag een stoffelijk overschot in een sloot gevonden.
Het gaat om nog een onbekende man. Bij de man lag ook een scootmobiel in het water. Over de doodsoorzaak kan de politie nog niets zeggen, zij doen nog nader onderzoek.
Ik weet nog steeds niet om wie het gaat, ook niet of het een kennis of vriend is. Dat is dus nog steeds afwachten.
verootjoo schreef:Ik weet niet in wat voor stad mensen wonen die zeggen dat ze niet gaan, maar ons dorp is erg betrokken met elkaar. Als er iets gebeurd staat het hele dorp er, ook omdat de kans groot is dat je de betrokkene kent.
Ik noem dat geen nieuwsgierigheid of ramptoerisme maar begaan zijn met je medemens.
ravellie schreef:Deze man is iemand voor wie ik in het verleden gezorgd heb.
Meneer is rond de 50 jaar en had een lichamelijke beperking ten gevolge van een beroerte in het verleden, en woonde daarom in een begeleid wonen vorm
Een erg triest ongeval
Diablo schreef:Ramptoerisme zit in de mens. Ik denk niet dat ik er speciaal heen zou fietsen, maar als ik daar zou zijn als er zoiets gebeurt, blijf ik zeker wel staan en met mij bijna iederen denk ik, ook al zeggen de moraalridders uiteraard van niet.