Colway, staat op pg 2 geloof ik, bokker die in de buurt woont.
Horsie en Miepie, jullie beschuldigen die trimmer zo maar van vanalles en nog wat (hij deed het met opzet, hij wou er mee weg komen, hij heeft doodslag gepleegd, hij deed het in koelen bloede, hij is ziek, hij heeft geen spijt, hij reageerde zijn irritatie af op de hond, zijn excuses zijn niet oprecht en het is een hufter en een l u l) zonder enige vorm van bewijs buiten een sensatieartikeltje op pg 3 en als ik dat goedkoop noem, dan word ik ineens persoonlijk?
Hebben jullie een glazen bol soms om in meneer zijn hoofd te kijken?
Miepie77 schreef:nee hij wist heel goed dat ie iets deed wat niet kon, hij dacht er alleen makkelijk mee weg te komen.
Miepie77 schreef:je loopt niet weg als de hond blijft liggen, dan ben je heel bewust bezig!
Miepie77 schreef:Idd want een straf zal ie hiervoor wel niet krijgen, hooguit een boete terwijl het wel gewoon doodslag is!!
xx_Horsiex schreef:Als jij je kan omdraaien en in koele bloede kunt zeggen dat het hun eigen schuld is, terwijl het nogal duidelijk is dat de hond of uiten bewustzijn is of dood, dan ben je in mijn ogen een ziek persoon. Hij zal wel geschrokken zijn van de reacties van buurtbewoners, maar hij zal echt geen spijt hebben!
Het is tegenwoordig normaal om je irriatie op dieren af te reageren...
Miepie77 schreef:Bij een grote hond had ie het waarschijnlijk niet eens gedurfd en dan nu excuses maken ivm de media aandacht, wat een hufter!!!
xx_Horsiex schreef:Snel het boetekleed aantrekken, en niet eens omdat hij spijt heeft maar schrok van de media aandacht? Wat een banketstaaf, echt, gewoon een banketstaaf.