Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:nou ik vind juist de niet rokers egoistisch.
Rokers moeten zich nou overal gaan aanpassen, mogen nergens meer gewoon roken of ze worden in een hokje gepropt. Alleen maar door het gemiep.
JuliaMaria schreef:Ik zou het geweldig vinden als mensen dat meer zouden beseffen. Ik vind het schandalig dat ik als niet roken (en met mij nog vele anderen) slachtoffer moet zijn van mensen die hun kop in het zand steken of simpelweg onwetend zijn (misschien even verdiepen in de slechte gewoontes die je hebt?).
En dan krijg je ook nog te horen dat je niet moet zeuren omdat het buiten is. Ja hoor, vervuil mijn frisse lucht maar... Tegenwoordig moet je binnen gaan zitten om frisse lucht te krijgen, want op het terras zit het vol met schoorstenen.
Raveltje schreef:JuliaMaria schreef:Ik zou het geweldig vinden als mensen dat meer zouden beseffen. Ik vind het schandalig dat ik als niet roken (en met mij nog vele anderen) slachtoffer moet zijn van mensen die hun kop in het zand steken of simpelweg onwetend zijn (misschien even verdiepen in de slechte gewoontes die je hebt?).
En dan krijg je ook nog te horen dat je niet moet zeuren omdat het buiten is. Ja hoor, vervuil mijn frisse lucht maar... Tegenwoordig moet je binnen gaan zitten om frisse lucht te krijgen, want op het terras zit het vol met schoorstenen.
Tja dat hebben jullie zelf gewild, wij rokers naar het terras i.p.v. binnen roken. Heb wel inmiddels door dat een niet- roker slecht te pleasen is..![]()
Oh maar beseffen doen we het wel, maar de "rookruimtes" worden ook steeds beperkter voor de roker.. Vind dat jullie niet- rokers al aardig terrein hebben gewonnen op de rokers. Het begon met diverse openbare plaatsen, toen de kroegen en restaurants en nu jullie dat voor mekaar hebben, begint het gezeur over jouw "frisse lucht in de buitenlucht", waar jullie ons al jaren geleden naar toeverwezen als we binnen wilden roken..