Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annabell8 schreef:Het is mij volkomen duidelijk dat het plaatsen van een kerncentrale op een breuklijn niet de oorzaak is van de aardbeving,ik vind het alleen getuigen van een tomeloze arrogantie,en het onderschatten van deze mate natuurgeweld.
Urielle schreef:aan de andere kant is er weinig alternatief. Groene voorzieningen leveren gewoon (nog?) niet genoeg op
Qimm schreef:telegraaf, teleshmaaf. het is altijd een beetje een sneeuwbal hysterie, als er ergens wat gebeurd is iedereen bang dat het hen ook overkomt en er is altijd wel een of andere vage bron die die angst kan bevestigen. We zouden afgelopen winter een 'siberische winter' krijgen, veel erger dan het jaar er voor en veel langer en 'ohnoes!!!' Uiteindelijk stelde het niet veel voor en wat minder lang, minder hevig dan het jaar daarvoor.
Chiqa schreef:Qimm schreef:telegraaf, teleshmaaf. het is altijd een beetje een sneeuwbal hysterie, als er ergens wat gebeurd is iedereen bang dat het hen ook overkomt en er is altijd wel een of andere vage bron die die angst kan bevestigen. We zouden afgelopen winter een 'siberische winter' krijgen, veel erger dan het jaar er voor en veel langer en 'ohnoes!!!' Uiteindelijk stelde het niet veel voor en wat minder lang, minder hevig dan het jaar daarvoor.
Elsevier ook sneeuwbalhysterie voor je?
Geologen verwachten zware aardbeving in Nederland
Denk niet dat het handig is om je ogen hiervoor te sluiten.
Qimm schreef:Antwoord op je vraag: ja.
ogen open, ogen dicht. Als hte komt dan komt het. Maar ik zeg, eerst zien, dan geloven. De wereld zou al tig keer vergaan zijn en we zijn er nog gewoon. Men laat zich graag gek maken, ik doe daar niet aan mee
Miss_Malfoy schreef:Verder ben ik een geboren zeeuw, weet al heel mijn leven niet beter dan op een eiland te wonen. Ik woonde op 5 min fietsen van de zee af op 0,9 meter beneden nap. Valt me eigenlijk nog best mee.