Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pauline schreef:Ik denk dat het enge is dat het ons allemaal kan overkomen. Niet alleen de zwakkere mensen. Iedereen die een nieuwe fase ingaat zou toegankelijk zijn, en elk mens heeft zwakke momenten.
Kijk naar die journalist, het was haar werk te integreren. Ben erg benieuwd hoe het nu met haar gaat.
_Tara_ schreef:Maar iedereen kan zich vrij aanmelden toch? Ik vind 't er op de site ook niet uit zien alsof ze mensen met een trauma zoeken... Je zou volgens de regels niet eens mee mogen doen als je psychisch niet in orde bent, dat zeiden ze nog in de uitzending. Of ik heb 't verkeerd begrepen
_Tara_ schreef:Maar iedereen kan zich vrij aanmelden toch? Ik vind 't er op de site ook niet uit zien alsof ze mensen met een trauma zoeken... Je zou volgens de regels niet eens mee mogen doen als je psychisch niet in orde bent, dat zeiden ze nog in de uitzending. Of ik heb 't verkeerd begrepen
Girl In The Mirror schreef:Ja sans6, dat viel mij ook op. Ze wilde bijvoorbeeld ook die 'diepe' emoties tonen, een beetje aan het begin was dat. Toch werd ze uitgenodigd om als medewerker te komen naar seminars etc.. Dus ze zal toch wel wat moeten mee hebben gespeeld lijkt mij? Als ze dat al gedaan heeft, zal dat wel uit respect voor haar privacy niet op tv laten zien zijn.
Siets schreef:De hele uitzending liepen de rillingen over mijn rug. Vreselijk dat zoiets hier in Nederland kan en tot nu dus ook nog mág. Hier moet heel snel iets aan gedaan worden, heb zo veel medelijden met de mensen die hier worden gehersenspoeld...
Blacksmurf schreef:ik heb het niet gezien, zal het nog gaan kijken op uitzending gemist.
Maar als ik dit zo lees kan dat maar op 1 adres zijn. Voor de bekenden onder ons er zit een Zen cetrum in Havelte. Ik denk dat het daar dan zou moeten zijn.