Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagano schreef:en dan kwam er zo straks een sex"s scène met jack en lorerna
en daar valt niemand over???
suvan schreef:toen ik het zag zei ik nog: aah brokeback mountain!
http://www.gotart.be/wp-content/uploads ... ain-14.jpg
RoosIris schreef:het heeft helemaal niets met tolerantie, ruimdenkend zijn, denken dat het besmettelijk is of wat dan ook...te maken
Dat slaat helemaal nergens op dat jullie dat soort dingen gillen. Juist de mensen die bovenstaande gillen zijn bekrompen en laten mensen niet in hun waarden wbt. ze wel en niet willen zien....
Of we nou in de middeleeuwen of in de 26e eeuw zijn....daar heeft het geen reet mee te maken.
Dat iemand homo of lebi is allemaal prima....maar daarom hoeft het toch niet op tv??? Net al hetero vrij scenes! Wat heeft het in vredesnaam voor toegevoegde waarde om dat op tv te laten zien.
Het maakt mij niet uit met wie iemand de liefde bedrijft....maar houdt dat lekker voor jezelf...hoeft toch niet iedereen van mee te genieten. En dat geldt voor ALLE homo's lesbiennes en hetero's.
Maar goed....de bekrompen bokkers die zo hard krijsen dat ik bekrompen ben zullen ongetwijfeld ook wel dingen hebben wat ik idioot en bekrompen vind.....daar val ik jullie toch ook niet op aan?
Lekker iedereen in zijn waarde laten zeg ik dan....maar helaas is dat in de 21e eeuw nog steeds niet mogelijk. De vrijheid van meningsuiting bestaat nog steeds maar tot zekere hoogte....want aangevallen worden op je mening blijft toch....
RoosIris schreef:Dat iemand homo of lebi is allemaal prima....maar daarom hoeft het toch niet op tv??? Net al hetero vrij scenes! Wat heeft het in vredesnaam voor toegevoegde waarde om dat op tv te laten zien.
Nagano schreef:en dan kwam er zo straks een sex"s scène met jack en lorerna
en daar valt niemand over???