Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breghje schreef:Mijn kind heeft kuren... mijn paard weet ik niet die zie ik niet vandaag, mijn mobiel doet het gewoon en mijn vent is nog niet thuis, dus daar kan ik het nog niet aan aflezen. Blame the sun!
![]()
Helpt zo'n alumuts tegen kuren? Zou ik die opkrijgen bij een 12-jarige???
Veulen84 schreef:Hier is aarde.
Zinia: Foto
_San87_ schreef:Breghje schreef:Mijn kind heeft kuren... mijn paard weet ik niet die zie ik niet vandaag, mijn mobiel doet het gewoon en mijn vent is nog niet thuis, dus daar kan ik het nog niet aan aflezen. Blame the sun!
![]()
Helpt zo'n alumuts tegen kuren? Zou ik die opkrijgen bij een 12-jarige???
Tuurlijk! Zo eentje a la Signs
Zinia schreef:Ah joh, als je het zelf voordoet willen ze vaak wel. Mijn hond keek me net ook een beetje raar aan maar nu ik er zelf een op heb, nu wil hij er ook wel een. Paard staat nu buiten. En ik zit er aan te denken er ook gauw een voor haar te maken.... je weet maar nooit. Straks valt haar GPS-systeem uit
Breghje schreef:Zinia schreef:Ah joh, als je het zelf voordoet willen ze vaak wel. Mijn hond keek me net ook een beetje raar aan maar nu ik er zelf een op heb, nu wil hij er ook wel een. Paard staat nu buiten. En ik zit er aan te denken er ook gauw een voor haar te maken.... je weet maar nooit. Straks valt haar GPS-systeem uit
Mijn paard haar GPS heet voerbak... geloof dat dat het enige feilloze systeem is momenteel? Ik ga idd zelf meteen zo'n muts maken, hubbie is ondertussen ook thuis en die vond ik best in de war eigenlijk..Kan zeker geen kwaad zo'n ding op zijn knar.. En ik maak er ook twee voor onze konijntjes, de ren is dan wel beschut maar je weet het nooit idd.. better safe then sorry.
Cerilene_ schreef:Bah, mijn betaling bij bol.com met i-deal ging mis, vast ok weer door die zonnevlammen...