T zal je buurvrouw maar wezen..nou dit is mijn buurvrouw..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:18

Imitador schreef:
@Ramoontje, jouw twee alinea vind ik echt misselijkmakend. Misschien bedoel je het niet zoals je het zegt of sta je niet achter de gedachte die je daar verwoord (zo komt het wel over). Dit zou neerkomen op eugenetica en dat vind ik echt een ontzettend verwerpelijk idee. Dat mensen in de evolutietheorie willen geloven is nog tot daar aan toe, maar dat als argument gebruiken om mensen bepaalde dingen te geven of ontzeggen gaat echt te ver. Ik dacht dat wij als mensen juist te prijzen waren om het verstand en geweten dat we 'verkregen' hebben over de jaren...

Ze heeft gelijk hoor.
We zijn onszelf al jaren aan het revolueren en dat gaat nog wel even door.

We zouden vooral geen ziekten e.d. moeten willen oplossen, we kiezen onze partners niet goed uit en zouden daar ook niet aan moeten blijven vasthouden ;)

JuliaMaria

Re: T zal je buurvrouw maar wezen..nou dit is mijn buurvrouw..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:21

Dat idee heb ik ook F_Orumster.... Hoe cru het ook klinkt. :=

luve_rozes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:31

Ik snap niet dat TS dit start. Op andere gebieden doe je goede dingen (verwaardeloosde paarden) maar waarom je nu wereldkundig wilt maken, dat dit je buurvrouw is? Laat het mens haar eigen keuzes maken, en leven leiden. TS hoeft geen nachtvoedingen te geven straks.Schaam je...

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 18:51

luve_rozes schreef:
Ik snap niet dat TS dit start. Op andere gebieden doe je goede dingen (verwaardeloosde paarden) maar waarom je nu wereldkundig wilt maken, dat dit je buurvrouw is? Laat het mens haar eigen keuzes maken, en leven leiden. TS hoeft geen nachtvoedingen te geven straks.Schaam je...

Als je het topic doorleest kun je zien dat hier al uitleg aan is gegeven.

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:58

Een discussie aanwakkeren door simpelweg een artikel neer te kwakken met een schreeuwende titel? Be proud!!

iklieftponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:01

tjah; er zijn d'r die op hun 12de zwanger worden,
en dus ook mensen die 50 jaar later zwanger worden.....

luve_rozes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:04

papagroom schreef:
luve_rozes schreef:

Als je het topic doorleest kun je zien dat hier al uitleg aan is gegeven.

Punt 1 liep er naar aanleiding van het nieuwsbericht al een eerder geplaatste draad over de leeftijd om een kind te krijgen.
Punt 2 Zeg jij dat de titel gekozen is, om de discussie aan te wakkeren, aangezien het je buuf is. Maar je doet wel een persoonlijke uitspraak over de band van haar en haar hond.Op een tikje 'valse' wijze.

Dus ook na je hele topic gelezen te hebben, zeg ik; schaam je...

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:21