nine1987 schreef:ik vind het maar onzin.. Deze vrouw zal heus wel al besproken hebben met haar familie wat te doen als zij niet meer in staat is om voor het kind te zorgen.. En kinden van jonge ouders worden net zo goed gepest dus dat vind ik al helemaal geen punt.. Mijn ex van 27 had ook een moeder van 71.. En dus? Ik zie er echt geen problemen in.. Nogmaals.. Ieder heeft t recht om een kind te krijgen, dat is mijn mening.. En als zij gezond genoeg is om een kind te baren dan gaat ze vast nog wel een tijdje mee.. Godsamme wat een drama weer hier..
Is ie daarom mss ex?
Met 48 opa worden vind ik vroeg hoor!

Theoretisch gezien kán het natuurlijk wel.
Gowlan: Tussen jou en je zus zit ook behoorlijk verschil. Ik kan wel snappen dat je met 17 tussen de wal en het schip valt. Ik was die leeftijd de deur al uit!

Jouw beweegredenen zijn niet de belangrijkste welliswaar, maar je punt zal best duidelijk zijn geweest t.o. je moeder. Ze had er goed over nagedacht in elk geval, ik ben wel met je eens, dat je met die leeftijd wel mag verwachten, dat mensen aan voorbehoedmiddelen gaan denken idd. Hierin zijn ze een heel slecht voorbeeld voor jou! (of juist niet.

)
Medisch gezien is het echt wel zwaar om met die leeftijd idd nog ouder te worden. De meeste baby's willen 's nachts minimaal 2x eten. Reken maar op gebroken nachten. Je wordt geleefd. Als 'jonge' moeder vond ik dat enorm wennen, maar op latere leeftijd vreet het je volgens mij wel op. Mijn jongste is idd nét naar school en hier ging de vlag uit hoor. Ze zijn alledrie blij dat ze mogen. Maar ja, aan de andere kant werken we er nu wel naar toe dat we tegen ons pensioen pas tijd hebben voor baby's.

De meeste vrouwen móeten werken. Ik ben namelijk óók van mening dat je een kind niet baart om naar het kinderdagverblijf en de BSO te brengen. Een dag of 2 is te overzien, maar toch echt niet meer en er is geen baas in NL die hier rekening mee houdt. Ga voor de gein eens kijken wat voor werktijden je dan kan hanteren. En geloof me: TNT past daar ook niet in, want dan moet je alle dagen van 11 tot 5 werken voor 8 euro per uur. Da's net genoeg om de BSO van te betalen. Schooltijden zijn hier nog met een uur pauze tussen de middag. Ik heb 's middags tijd voor 2 dingen: Paardjes losgooien en bokken.

(en als ik wil wat huishoudelijke klusjes, maar ja, ieder zijn ding...

)