Suzanne_J schreef:Sooo is dat even een meevaller
We gaan niet dood, we krijgen juist eindelijk een warme zomer/jaar!
Edit: Arme ijsberen
Heel wat beter dan al die sternge winters die we nu gehad hebben!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kehdra schreef:La Niña en el Niño zijn 'doodnormale' natuursverschijnselen (niet zo heel bekend), die inderdaad de laatste tijd wat heftig is. ik vind het reuze interressant om erover te lezen, laatst een hele docu erover gezien, erg gaaf!
Taffje schreef:De Maya's hebben met het einde van de kalender niet het einde van de wereld aangegeven maar het einde van een tijdperk en dus gaan we een nieuwe periode in, de Mayakalender beschijft een periode van 26000 jaar en begint dus gewoon weer opnieuw net als onze kalender na 12 maanden.
Even kort verteld, in de nieuwe periode zal er volgens de maya's een verandering komen in de mensenheid, er zal een hoger bewustzijn ontstaan en de wereld zal er heel anders uit gaan zien, (de nieuwetijdskinderen zijn hier al een voorboode van). Wel zou dit alles voorgegaan worden door een hoop ellende in de zin van chaos en onrust, zowel in de natuur (denk aan natuurrampen en onbestendiger en extremere weersomstandigheden) als onder de mensheid. Daarnaast zal ons economische systeemop de schop gaan, ook vooraf gegaan aan chaos. (financiele crisis).
Dus nee, einde der tijden zit er ook volgens de maya's nog niet aan te komen
Myukii schreef:[naam] schreef:Wat ik me wel afvraag;
Als onze aarde dreigt te worden vernietigd door een meteoriet of iets anders en de 'geleerden' zijn daar achter gekomen, zouden ze het dan ook aan ons (de 'gewone' mensen) vertellen?
Dan kun je in ieder geval nog de mensen waarvan je houdt opzoeken en samen sterven.
Dat vertellen ze ons toch ieder jaar? Ze hebben het alleen altijd mis.![]()
Ach, we moeten ergens dood aan gaan. Het lijkt me leuker om te vergaan tijdens het eind van de wereld, een stuk zon dat op mijn kop knalt, de terugkomst van de dinosauriërs of bevriezing tijdens de tweede ijstijd, dan dat mijn laatste dagen geteld zijn door kanker of een longziekte.
Doe mij maar iets lekker dramatisch. Iets leuks voor op mijn grafsteen. "Rotzon" lijkt me wel toepasselijk, voor op de mijne dan.
kensha schreef:Na 2012 kunnen paarden met ons praten
Myukii schreef:KoudbloedKim schreef:Wat ik me wel afvraag;
Als onze aarde dreigt te worden vernietigd door een meteoriet of iets anders en de 'geleerden' zijn daar achter gekomen, zouden ze het dan ook aan ons (de 'gewone' mensen) vertellen?
Dan kun je in ieder geval nog de mensen waarvan je houdt opzoeken en samen sterven.
Dat vertellen ze ons toch ieder jaar? Ze hebben het alleen altijd mis.![]()
Ach, we moeten ergens dood aan gaan. Het lijkt me leuker om te vergaan tijdens het eind van de wereld, een stuk zon dat op mijn kop knalt, de terugkomst van de dinosauriërs of bevriezing tijdens de tweede ijstijd, dan dat mijn laatste dagen geteld zijn door kanker of een longziekte.
Doe mij maar iets lekker dramatisch. Iets leuks voor op mijn grafsteen. "Rotzon" lijkt me wel toepasselijk, voor op de mijne dan.
Pluizebolpum schreef:kensha schreef:Na 2012 kunnen paarden met ons praten
Die van mij zijn trendsetters, zij kunnen dat nu al. Ze hebben zo hun heel eigen gebarentaal om met mij te communiceren, al gaat dat voornamelijk over eten en waar of dat heen moet.![]()
Mag je ook een voorkeur aangeven over welke voorspelling je het liefst hebt? Doe mij dan maar een lichte ijstijd. Of een van te voren aangegeven flinke knal en dan einde, kan ik nog effe lekker zuipen. Twee zonnen en een heel jaar zomer zie ik als ijsbeer dan weer niet zo zitten...
Man o man, lig echt in een deuk hier. Wat ze al niet verzinnen om ons mensjes in de piepzak te houden. Eerst maar weer eens zien hoor...
BraveSpots schreef:Ik geloof nooit veel van die vage voorspellingen.
Maar ik ben toch benieuwd naar 2012, vooral omdat het wel grappig gaat zijn als er gewoon helemaal niets gaat gebeuren.