2012, aarde vergaat niet maar we krijgen een 2e zon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:49

Suzanne_J schreef:
Sooo is dat even een meevaller :D
We gaan niet dood, we krijgen juist eindelijk een warme zomer/jaar! *\o/*
Edit: Arme ijsberen :(:)

Heel wat beter dan al die sternge winters die we nu gehad hebben!

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:49

8-) Dat lijkt me we heel vet. Kan er verder niets zinnigs over zeggen. Eerst zien dan geloven ;)

kehdra

Re: 2012, aarde vergaat niet maar we krijgen een 2e zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:54

La Niña en el Niño zijn 'doodnormale' natuursverschijnselen (niet zo heel bekend), die inderdaad de laatste tijd wat heftig is. ik vind het reuze interressant om erover te lezen, laatst een hele docu erover gezien, erg gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:55

Het wordt steeds mooier _O-

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:00

kehdra schreef:
La Niña en el Niño zijn 'doodnormale' natuursverschijnselen (niet zo heel bekend), die inderdaad de laatste tijd wat heftig is. ik vind het reuze interressant om erover te lezen, laatst een hele docu erover gezien, erg gaaf!

Ja die rare tekentjes liet ik maar achterwege :')
Erg interessant :)) Mee eens..

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:02

Ik geloof nooit veel van die vage voorspellingen.

Maar ik ben toch benieuwd naar 2012, vooral omdat het wel grappig gaat zijn als er gewoon helemaal niets gaat gebeuren :P.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:03

Taffje schreef:
De Maya's hebben met het einde van de kalender niet het einde van de wereld aangegeven maar het einde van een tijdperk en dus gaan we een nieuwe periode in, de Mayakalender beschijft een periode van 26000 jaar en begint dus gewoon weer opnieuw net als onze kalender na 12 maanden.
Even kort verteld, in de nieuwe periode zal er volgens de maya's een verandering komen in de mensenheid, er zal een hoger bewustzijn ontstaan en de wereld zal er heel anders uit gaan zien, (de nieuwetijdskinderen zijn hier al een voorboode van). Wel zou dit alles voorgegaan worden door een hoop ellende in de zin van chaos en onrust, zowel in de natuur (denk aan natuurrampen en onbestendiger en extremere weersomstandigheden) als onder de mensheid. Daarnaast zal ons economische systeemop de schop gaan, ook vooraf gegaan aan chaos. (financiele crisis).
Dus nee, einde der tijden zit er ook volgens de maya's nog niet aan te komen

:j .

Goed omschreven.
Dit is ook het gene dat ik geloof dat er te gebeuren staat.
Ik ken mensen die ook schuilkelders/zonne-energie panelen/water putten aan het maken zijn.

Dat van die 2e zon dat ze daar nou ''ineens'' mee aankomen vind ik een beetje appart.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:05

Bizzybijtje schreef:
Het wordt steeds mooier _O-

Nou idd, hoeveel theorieen gaan we nog te horen krijgen komend jaar.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:06

Er staat niks te gebeuren. Er is al honderden jaren rottigheid in de wereld.
Het enige wat er gebeurt is dat er een nieuwe Maya-kalender in gaat, verder niet.

Collie2008

Citaat:
Goed omschreven.
Dit is ook het gene dat ik geloof dat er te gebeuren staat.
Ik ken mensen die ook schuilkelders/zonne-energie panelen/water putten aan het maken zijn.

Dat van die 2e zon dat ze daar nou ''ineens'' mee aankomen vind ik een beetje appart.

Ja echt he, sommigen zijn er echt druk mee :D

kensha

BraveSpots schreef:

Maar ik ben toch benieuwd naar 2012, vooral omdat het wel grappig gaat zijn als er gewoon helemaal niets gaat gebeuren :P.

Na 2012 kunnen paarden met ons praten :D

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:10

Eerst maar zien dan geloof ik het pas

Zijn al zo veel mensen die voorspellingen hebben gedaan :\ :O

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:15

Mhh denk gelijk aan alle extra zomereczeem vliegjes, hitte, alle wilde dieren die van slag zijn en misschien wel doodgaan... Lijkt me helemaal niks...

@ Kensha volgens mij praten ze al, maar verstaan wij ze vaak niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:18

Myukii schreef:
[naam] schreef:
Wat ik me wel afvraag;
Als onze aarde dreigt te worden vernietigd door een meteoriet of iets anders en de 'geleerden' zijn daar achter gekomen, zouden ze het dan ook aan ons (de 'gewone' mensen) vertellen?
Dan kun je in ieder geval nog de mensen waarvan je houdt opzoeken en samen sterven. _O-

Dat vertellen ze ons toch ieder jaar? Ze hebben het alleen altijd mis. :D

Ach, we moeten ergens dood aan gaan. Het lijkt me leuker om te vergaan tijdens het eind van de wereld, een stuk zon dat op mijn kop knalt, de terugkomst van de dinosauriërs of bevriezing tijdens de tweede ijstijd, dan dat mijn laatste dagen geteld zijn door kanker of een longziekte.

Doe mij maar iets lekker dramatisch. Iets leuks voor op mijn grafsteen. "Rotzon" lijkt me wel toepasselijk, voor op de mijne dan. :j
_O- "Rotzon.." :D

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:22

haha, ik ben niet bijgelovig.
Geloof er dus niks van. :o

Als alles waar is wat ze zeggen, is de aarde al 100.000.000 x vergaan, 10393 x ontploft, en zo door..

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:57

Mijn broer leest de 'Kijk' en daar stond dus eens stukje over de Maja's in. Hadden ze die opgezocht en gevraagd naar 2012 etc. weten ze zelf helemaal niks van 'het einde van de aarde' :+ Bullshit dus :P

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:02

Feller schijnen
Enz
Hmz
Dan wordt het hier wel bloetje heet of niet?
Ach naja
Maar wekenlang
Nah nee niks voor mij
En dan komt er ook nog eens bij dat over dag het nog feller gaat worden en warmer ivm onze eigen zon....
Maar wanneer gebeurt het
Weet niet eens wanneer ik het liever heb
zomer of winter
Zomer wordt te warm
Winter geen winter maar een zomerse winter haha met temperaturen boven de 20 :P
We zullen zien

Mensen worden wel ontregeld doordat het geen nacht wordt
Getsie daar kan ik slecht tegen
Maar we wachten af
En als we nou met z'n allen gaan blazen gaat ie vast wel uit

Maar op 23 december 2012 zouden de zon, de aarde en het midden van het melkwegstelsel op 1 lijn staan
Wat er dan zou gebeuren weet ik niet
Volgens mij niks
Maar het zou kunnen zijn dat het midden van de melkweg een zwart gat is
Maar wij zitten aan het randje ongeveer van de melkweg
dus waarschijnlijk merken we niks denk ik

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:07

Lijkt me wel erg gaaf om te zien dan,dat wil ik echt wel mee maken.
Ik vind natuur verschijnselen geweldig om te zien.
Maar of dit allemaal waar is wat ze voorspellen??het is altijd afwachten maar,eerst zien dan geloven.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:11

kensha schreef:

Die van mij zijn trendsetters, zij kunnen dat nu al. Ze hebben zo hun heel eigen gebarentaal om met mij te communiceren, al gaat dat voornamelijk over eten en waar of dat heen moet. :D

Mag je ook een voorkeur aangeven over welke voorspelling je het liefst hebt? Doe mij dan maar een lichte ijstijd. Of een van te voren aangegeven flinke knal en dan einde, kan ik nog effe lekker zuipen :P . Twee zonnen en een heel jaar zomer zie ik als ijsbeer dan weer niet zo zitten...
Man o man, lig echt in een deuk hier :') . Wat ze al niet verzinnen om ons mensjes in de piepzak te houden. Eerst maar weer eens zien hoor...

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:13

Myukii schreef:
KoudbloedKim schreef:
Wat ik me wel afvraag;
Als onze aarde dreigt te worden vernietigd door een meteoriet of iets anders en de 'geleerden' zijn daar achter gekomen, zouden ze het dan ook aan ons (de 'gewone' mensen) vertellen?
Dan kun je in ieder geval nog de mensen waarvan je houdt opzoeken en samen sterven. _O-

Dat vertellen ze ons toch ieder jaar? Ze hebben het alleen altijd mis. :D

Ach, we moeten ergens dood aan gaan. Het lijkt me leuker om te vergaan tijdens het eind van de wereld, een stuk zon dat op mijn kop knalt, de terugkomst van de dinosauriërs of bevriezing tijdens de tweede ijstijd, dan dat mijn laatste dagen geteld zijn door kanker of een longziekte.

Doe mij maar iets lekker dramatisch. Iets leuks voor op mijn grafsteen. "Rotzon" lijkt me wel toepasselijk, voor op de mijne dan. :j
_O- "Rotzon.." :D[/quote]

En daaronder heeeeeeel klein
sorry zon

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:22

Pluizebolpum schreef:
kensha schreef:

Die van mij zijn trendsetters, zij kunnen dat nu al. Ze hebben zo hun heel eigen gebarentaal om met mij te communiceren, al gaat dat voornamelijk over eten en waar of dat heen moet. :D

Mag je ook een voorkeur aangeven over welke voorspelling je het liefst hebt? Doe mij dan maar een lichte ijstijd. Of een van te voren aangegeven flinke knal en dan einde, kan ik nog effe lekker zuipen :P . Twee zonnen en een heel jaar zomer zie ik als ijsbeer dan weer niet zo zitten...
Man o man, lig echt in een deuk hier :') . Wat ze al niet verzinnen om ons mensjes in de piepzak te houden. Eerst maar weer eens zien hoor...

Okay wat denk je hiervan;
Na 2012 kunnen paarden in elke taal praten die ze maar willen, Nederlands, Engels, Duits, noem maar op :D

Ik zie het al voor me als het etenstijd is.
Eten!!!!!!! Eten!!! We willen Kuil!!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:23

klinkt wel erg coowl :Y) _/-\o_

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:30

Eerst is de aarde plat, dan rond, dan vergaat de wereld, nu een 2e zon.. Nee sorry hoor, hier kan ik me nu dus niet druk om maken.. :')

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:43

ik las dit, en het eerste wat ik dacht was: hitch hiker's guide to the galaxy. Arme people in the vicinity of betelgeuze. xD

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:07

BraveSpots schreef:

Het is ook niet zo dat in 2012 ineens alles anders is, het is het omslagpunt waarna de wereld in een andere fase terecht komt en dus gaat veranderen, dit gaat langzaam maar de volgende cyclus telt weer 26000 jaar dus tijd zat voor de verandering. :D