Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kappa2010 schreef:Met sommige clienten valt niets te bereiken navanja! Snap dat nou eens! iedereen valt erover dat deze jongen 3 jaar vastzit maar wat denk je van de clienten die al veel langer vastzitten? Waarvoor alles al is geprobeerd! Jij hebt geen ervaring dat is wel te merken uit je domme opmerkingen.
Ga jij mijn client maar eens verzorgen! Ik bel 112 niet voor je hoor.
K_im schreef:Helaas is er inderdaad te weinig personeel. Er is volgens mij geen enkele instelling die tien man op één cliënt zal zetten om ervoor te kunnen zorgen dat deze cliënt even naar buiten zal kunnen gaan. Daarnaast hoorde ik op RTL dat het voor hem zelf niet gezond is (voor zijn psychische toestand) om naar buiten te gaan. Er zullen vast ook andere cliënten zijn, waarbij het wel fijn zou zijn als ze naar buiten zouden kunnen gaan.
Navanja schreef:van wie krijg jij dan PB's? En wie heeft het over feiten? En wie zegt dat ik nog nooit met deze doelgroep heb gewerkt?
Maar ik krijg wel naar mijn hoofd geslingerd dat ik domme opmerkingen maak.
Ik vind dat je een beetje raar en agressief reageert eerlijk gezegd. Tuigje? :p (oh, sorry heeel flauw grapje)
kyraliam schreef:Zelf op een dagactiviteitencentrum voor gehandicapten gewerkt, en je wil het niet weten.
Clienten opgesloten op de wc terwijl ze aan het smeren zijn met hun eigen uitwerpselen, clienten op de grond leggen en dan aan hun haren meetrekken in een donkere kast om ze daar te laten na denken...
Dieptriest, en dat allemaal omdat "ze"binnen het systeem zouden moeten gaan passen...
Navanja schreef:De menselijkheid hier is weer ver te zoeken, man, man.
Ik ben zo blij dat ik er niet zo over denk.
Vjestagirl: Haha, denk je serieus dat ze het over deze ene gaan hebben? hahaha...
Navanja schreef:Ik val helemaal niemand aan, ik vertel gewoon mijn mening. En diegene maakte helemaal geen fout. Huh?
Ik vond dat echt even heel grappig, mag dat niet? (het was niet belachelijk maken, het was een grapje)
Mag ik vragen wie ik heb aangevallen, en wat ik zou moeten oplossen?
K_im schreef:Dat hoorde ik halverwege dit topic ook pas idd. Dat maakt voor mij de situatie al een stuk minder ernstig. Als hij alleen 'vast moet' wanneer er andere mensen bij hem op de kamer komen, zal dat tegenwoordig echt niet meer dan 2 uur per dag zijn.
Maar dan nog zijn er naar mijn mening dingen die 'tekort schieten'. Zoals bijvoorbeeld het feit dat hij geen frisse lucht in zijn kamer 'krijgt'. Er zit wel een raam in, maar dat kan niet open. Waarom?