Ik ben 4 weken te laat geboren dus ik had eigenlijk geboren moeten worden onder het sterrenbeeld van de kreeft en niet van de leeuw. Ik las ze sowieso dus al allebei. Dit omdat de meeste karaktereigenschappen van de leeuw niet bij mij passen en die van de kreeft wel. Volgens de nieuwe berekeningen zou ik nu dus kreeft zijn. Er verandert voor mijn gevoel dus niets
Ja zeg, nu ben ik ineens een slangendrager. Heb ik dus al die tijd verkeerde tips opgevolgd, haha
Anoniem
Geplaatst: 15-02-11 13:35
Djilna schreef:
Hier ook een slangendrager, maar ook maar net: 17dec Dus dat is gewoon een slangendrager met boogschutter eigenschappen
En hoe zit het met de ascendant? Verandert dat nu ook?
Wat is dat?
Fenrir
Geplaatst: 15-02-11 15:39
Ascendant is eigenlijk veel bepalender dan je sterrenbeeld, zo op het eerste oog... het is namelijk hoe je overkomt op je omgeving en hoe je dingen aanpakt (eigenlijk je basishouding dus). Je kunt dus bijv. een Leeuw zijn maar mensen kunnen je in de eerste instantie veel meer een Waterman vinden, grote kans dat dat je ascendant is. Kun je zelf berekenen, maar dan moet je wel weten wanneer je geboren bent (exacte tijd, datum en plaats).
dan zou ik ram en stier zijn? ik wil een stier blijven
Miss_Caroo
Geplaatst: 16-02-11 16:32
Ik zou dan een kreeft zijn, terwijl ik eigenlijk een leeuw was. Ik heb allebei wel wat weg van kreeft en leeuw, dus ik zou niet kunnen zeggen wat bij mij klopt. Wil wel liever leeuw blijven, dat trekt me meer aan dan kreeft