Floortje88 schreef:Ja.. Dat komt omdat ik zelf veel gevolgen heb gehad door het slikken van de pil. (op lange termijn, zocht de oorzaak daarom ook niet bij de pil. Heb er btw paniekaanvallen door gekregen, is sinds ik gestopt ben met de pil helemaal weg). Je lichaam is 1 groot chemisch process wat snel uit balans gebracht kan worden. Zo ook door hormonen. Ik ben er daarom ook van mening dat aantal vrouwen die depressief, angsten hebben of andere psychische narigheden, het ook even moeten zoeken bij de hormonen. Die hebben zoooooooveel invloed op je gemoedstoestand. Net als een tekort aan magnesium, is ook fataal voor emotionele gemoedstoestand...
Ik heb 15 jaar de Diane-pil geslikt en ik denk dat ik 15 jaar een stuk labieler ben geweest dan de bedoeling was. Ik ben ook gevoelig voor dit soort dingen. Maar het wordt keihard ontkend.
Nee hoor dat kan de pil niet zijn.
Kijktip: http://player.omroep.nl/?aflID=11257996
Citaat:Dit is de tijd van onbegrensde mogelijkheden. Op Facebook en Hyves is iedereen met spannende dingen bezig en als je jong en creatief bent kun je alles worden wat je wilt. Dus als het niet lukt om de beste te zijn is het je eigen schuld. Terwijl je alles doet om de wereld te laten zien hoe succesvol je bent, kan achter de schermen de angst toeslaan. All We Ever Wanted is een tijdsdocument waarin vier jonge, ambitieuze mensen vertellen over de spanningen die het najagen van hun dromen met zich meebrengt.