Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joonsel schreef:Voor mij gaat het eerder om het feit dat PROrail & NS zeggen "winterklaar" te zijn, en vervolgens álles plat ligt door een paar cm sneeuw. Óf niet zeggen dat je winterklaar bent óf ook daadwerkelijk winterklaar zijn. Daar struikel ik over.
reina schreef:@joonsel, precies dát is het! Dat je als organisatie alles neerlegt bij je personeel dat het slechte nieuws aan de reizigers mag brengen, bij voorkeur met onderbezetting. Alle agressie op hun schouders, terwijl zij vast niet de opdracht voor die fantastische reclame 'NS is winterklaar' de wereld ingestuurd hebben.
Daarnaast ben ik er -wellicht geheel ten onrechte- van overtuigd dat het beter moet kunnen dan dit. Het kan toch niet enorm moeilijk zijn de stations sneeuwvrij te maken? En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen (de keuze voor toiletten in treinen, meer wagons inzetten in de spits etc).
Krips schreef:Nee dat vind ik dus ook. Dat zeg ik ook onder in mijn post. Wees wel duidelijk met je informatie. Over vertragingen e.d. maar ook met de redenen waarom treinen niet rijden. Ze moeten niet proberen het allemaal beter te laten lijken dan het is. Daar schiet immers niemand iets mee op.
reina schreef:@joonsel, precies dát is het! Dat je als organisatie alles neerlegt bij je personeel dat het slechte nieuws aan de reizigers mag brengen, bij voorkeur met onderbezetting. Alle agressie op hun schouders, terwijl zij vast niet de opdracht voor die fantastische reclame 'NS is winterklaar' de wereld ingestuurd hebben.
Daarnaast ben ik er -wellicht geheel ten onrechte- van overtuigd dat het beter moet kunnen dan dit. Het kan toch niet enorm moeilijk zijn de stations sneeuwvrij te maken? En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen (de keuze voor toiletten in treinen, meer wagons inzetten in de spits etc).
landvrouw schreef:nederland is gewoon niet voorbereid op dit weer.. Dat zie je ook met het strooizout..
landvrouw schreef:Ik vind dat we uberhaupt al blij mogen zijn met de NS.. In sommige landen kun je normaal gewoon gaan wachten op je trein. Het is niet zeker of er een trein komt....
De NS kan er niks aan doen als de treinen kapot gaan, nederland is gewoon niet voorbereid op dit weer.. Dat zie je ook met het strooizout..