Femke Halsema stapt per direkt op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 19:22

Laulau1986 schreef:
sarabande schreef:
Ik reageerde op de uitspraak van Cryssie, niet op die van jou. En ik stelde dat ze best een mening mag hebben, maar dat niet alle teksten van Femke onder de noemer veel storm en gezeik in een klein glaasje te vatten zijn.
Integendeel zelfs jullie held Wilders prees haar kunst van debatteren, ondanks dat hij het zelden met haar eens was.
En dat was ook de nuance die ik bedoelde.

Ik sloot me bij haar mening aan, vandaar dat ik me ook aangesproken voel ;)
En 'jullie' held Wilders...? Iedereen die mevrouw Halsema niet uit kan staan is dus Wilders aanhanger?
Het gaat mij ook niet zo zeer om de partij Groenlinks, waar ik inderdaad helemaal niks mee heb, maar echt om de persoon. Zo overdreven en heel veel zeggen zonder eigenlijk daadwerkelijk een punt te maken. (Mijn mening he)
Ik heb ook niks met heel veel andere partij qua standpunten alleen hebben die gelukkig minder vervelende lijsttrekkers :D

Iid Laulau, ik stem zelf VVD maar die nieuwe kerel van de SP, wat een leuke man, daar zou ik best eens een goed gesprek mee willen.
Jammer Sarabande dat je gelijk je oordeel klaar hebt; niet iedereen die Halsema liever ziet gaan is een PVV'er ;)

Maar ach, de pot verwijt de ketel toch?

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 20:31

Sarabande, ik denk dat jij jouw onderschrift op jouw profiel: "Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben", maar moet gaan wijzigen.

Misschien een idee? :)*

sarabande

Re: Femke Halsema stapt per direkt op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 20:39

Het lijkt me dat ik uitgelegd heb wat ik bedoel.
Wellicht kunnen jullie weer naar het onderwerp dat is Femke, in plaats van steeds maar met mij bezig zijn

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 20:48

Lijkt mij ook verstandig. +:)+
Alleen het onderwerp is misschien niet meer zo belangrijk, als het al belangrijk was.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 20:50

Een mening over mensen hebben wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt, hoor, in een discussie. ;)
Ik denk dat het gewoon heel persoonlijk is of je wat met iemand hebt of deelt of niet.

Met destijds een Rita Verdonk en nu een Geert Wilders heb ik persoonlijk erg weinig. Mark Rutten kan ik nog wel hebben, ondanks dat hij van de VVD is, waar ik dan weer persoonlijk weinig mee heb. Pechtold kan ik ook wel wat mee, maar ik heb nog nooit D66 gestemd. En Roemer van de SP, prima man, al had ik iets meer met Jan Marijnissen. Agnes Kant had ik weer ietsje minder mee, maar ik vond haar verder ook wel ok. En dus? Ga ik niet pretenderen gelijk te hebben, want het is gewoon maar mijn mening.

Nogmaals, jammer dat Femke weg gaat. Al kan ik me voorstellen dat je niet echt meer wilt werken in die slangenkuil daar. Lijkt mij ook helemaal niets om in Den Haag te werken, maar ja, is ook maar mijn mening. :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 20:56

Ik stem niet GL, maar ik vind het wel jammer dat Femke weggaat.
Ik vind haar een goede politica en een sterke vrouw.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 21:24

Twiggy2008 schreef:
Lijkt mij ook helemaal niets om in Den Haag te werken, maar ja, is ook maar mijn mening. :D

Nee en zeker niet als je het verhaal over Maxime Verhagen leest in de Volkskrant van vandaag, waar in staat dat hij na de door hem veroorzaakte val van het kabinet dit gedoog kabinet al bedacht had en al met de andere hoofdrolspelers heeft opgezet. Alleen verwachtte hij niet zon verlies te lijden.

Het lijkt me voor een integere politica die echt probeert om het goed te doen voor het land, vreselijk om te zien dat je door achterbaks gedoe verder komt dan met eerlijkheid

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 21:28

Berdien schreef:
Je bent niet de enige die niets met haar heeft Sonja, ik vind haar allesbehalve een goede politica. Meer een enorme zeur en een flinke jankerd. De verklaring die ze nou voorleest vind ik ook voornamelijk gejank. Het gaat echt het ene oor in, het ene oor uit. Weet nou nog niet waarom ze stopt :o
Ik ga haar in ieder geval niet missen in het strijdtoneel van de Nederlandse politiek.

Gelukkig ben ik niet de enige! Vind het ook een enorme drammerd en dramageval.
Zal haar geen seconde missen, ben er blij om dat ze weggaat! *\o/*

Enne... om nog meer olie op het vur te gooien; ik ben wel fan van Wilders.
Zeg dit niet om te rellen, echt niet, maar het is gewoon waar....

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 21:30

Een prachtige dag voor Nederland!
Vond haar een vreselijk irritante stem hebben en weinig ,imo , zinnige inbreng.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 22:41

Zal er echt niet rouwig om zijn om haar irritante stemmetje niet meer op radio 1 te ontvangen :-) !
Heb een heleboel met groen, maar zeker niet met groenlinks....los daarvan ik vond haar echt irritant.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:28

Heel, heel en heel erg jammer. -O-

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 08:42

Ik vond haar erg betweterig en betuttelend overkomen. Ben er dus ook niet rouwig om dat ze gaat. Haar voorganger Jan vond ik ook erg betweterig. Weet niet of het aan de partij ligt, maar hopelijk komen ze dit keer met een sympathiekere persoon.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 11:11

Scum schreef:
Ik vond haar erg betweterig en betuttelend overkomen. Ben er dus ook niet rouwig om dat ze gaat. Haar voorganger Jan vond ik ook erg betweterig. Weet niet of het aan de partij ligt, maar hopelijk komen ze dit keer met een sympathiekere persoon.

Jan :? :?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:16

Jan, Paul, wat maakt het uit? :+
Verder sluit ik me helemaal bij onderstaande reactie aan.
Electra63 schreef:
Ik stem niet GL, maar ik vind het wel jammer dat Femke weggaat.
Ik vind haar een goede politica en een sterke vrouw.

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:33

Ik vind het jammer, heb ook op haar gestemd.
Het was een van de weinige vrouwen daar en dan ook nog een die zo presteerde.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 12:14

Ann schreef:
Jan, Paul, wat maakt het uit? :+
Verder sluit ik me helemaal bij onderstaande reactie aan.

Dat was toch linkse Piet :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:17

Dit is een kleurijk persoon. Toevallig groen maar dat is het punt niet.
Het zijn net die personen die helder politieke kleur bekennen die de politieke referenties zijn in een land :)*
Minder kleur is alles nóg weer grijzer. Dat is een verlies voor alle politieke kleuren behalve dan voor grijs.

Verder ben ik totáál ...... over het grote aantal intriest ongeëmancipeerder opmerkingen ´zal wel zwanger zijn´ |o

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:19

Cin_penotti schreef:
Ik ben een van de weinige die dit helemaal niet erg vind :o

Nee hoor, ik vind het ook niet erg!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:33

Huertecilla schreef:
Verder ben ik totáál ...... over het grote aantal intriest ongeëmancipeerder opmerkingen ´zal wel zwanger zijn´ |o

Verbaas ik me ook over.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 14:39

geloof niet dat ze zich door een zwangerschap tegen laat houden, die heeft toch al twee kinders, beide geboren terwijl ze al in de politiek zat?
en dan nog, ook al zou ze zwanger zijn, of meer tijd voor de kinderen willen...haar goed recht.

echt missen zal ik haar niet, het hele "holyer than thou" irriteerd me mateloos, maar dat heeft heel gl een beetje over zich , dat scheelt :+