Laulau1986 schreef:sarabande schreef:Ik reageerde op de uitspraak van Cryssie, niet op die van jou. En ik stelde dat ze best een mening mag hebben, maar dat niet alle teksten van Femke onder de noemer veel storm en gezeik in een klein glaasje te vatten zijn.
Integendeel zelfs jullie held Wilders prees haar kunst van debatteren, ondanks dat hij het zelden met haar eens was.
En dat was ook de nuance die ik bedoelde.
Ik sloot me bij haar mening aan, vandaar dat ik me ook aangesproken voel
En 'jullie' held Wilders...? Iedereen die mevrouw Halsema niet uit kan staan is dus Wilders aanhanger?
Het gaat mij ook niet zo zeer om de partij Groenlinks, waar ik inderdaad helemaal niks mee heb, maar echt om de persoon. Zo overdreven en heel veel zeggen zonder eigenlijk daadwerkelijk een punt te maken. (Mijn mening he)
Ik heb ook niks met heel veel andere partij qua standpunten alleen hebben die gelukkig minder vervelende lijsttrekkers
Iid Laulau, ik stem zelf VVD maar die nieuwe kerel van de SP, wat een leuke man, daar zou ik best eens een goed gesprek mee willen.
Jammer Sarabande dat je gelijk je oordeel klaar hebt; niet iedereen die Halsema liever ziet gaan is een PVV'er

Maar ach, de pot verwijt de ketel toch?