de meeste vallen wel goed mee, heb meestal echt veel pret met die mensen en heb er wel heel erg fijne collega's tussen zitten ook hoor

Best jammer dat al het uitschot het voor de rest zo vreselijk maakt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shilady schreef:Denk niet dat het er hier dan gezelliger op word als ik deze afbeeldingen bekijk van sharia op google afbeeldingen
http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1 ... 59&bih=498
shilady schreef:Denk niet dat het er hier dan gezelliger op word als ik deze afbeeldingen bekijk van sharia op google afbeeldingen
Electra63 schreef:shilady schreef:Denk niet dat het er hier dan gezelliger op word als ik deze afbeeldingen bekijk van sharia op google afbeeldingen
Heeft ook geen nut om zulke afbeeldingen te plaatsen. Immers het bestaat niet in Nederland.
Citaat:Ik vind het gewoon heel confronterend dat ik op straaat aangesproken word en met euhm... "nogal schokkende woordenschat" nageroepen door vreemdelingen ivm mijn uiterlijk, mijn kledij. Een tijd terug nog werd een vriendin op klaarlichte dag omsingeld door wat vreemde jongens omdat ze net een rokje had gekocht en een knierok droeg met laarzen. Ze vroegen of ze zich heel wat vond, met die kledij. Of ze wel wist dat vrouwen die zich zo kleden enkel voor de hel bestemd zijn. Dat ze haar vriend oneer aandeed door zo rond te lopen. Noujah, dan ga je toch wel afvragen waar het op zich naartoe gaat....
randalinpony schreef:Én je hebt een enorm grote groep mensen die net als ons in vrede wil leven. En die toevallig ook nog moslim zijn.
Varekaj schreef:de meeste vallen wel goed mee, heb meestal echt veel pret met die mensen en heb er wel heel erg fijne collega's tussen zitten ook hoorHet varieert ook per locatie. In mijn dorp heb je er amper, in de stad heb je er veel en de meeste zijn redelijk eh, radicaal. Bij een vriend in het dorp zit het ook redelijk vol, maar die zijn dan weer heel erg lief, supervriendelijk en behulpzaam. Ga je paar km verder zit je weer met al het uitschot...
Best jammer dat al het uitschot het voor de rest zo vreselijk maakt.
superlotje schreef:wopkelover schreef:En niet te vergeten hilter had inhet begin ook niet zoveel man achter hem staan.
Waarom altijd de vergelijking met Hitler? Omdat dat een voorbeeld is van hoe het echt fout kan gaan?
Als je Wilders niet met Hitler mag vergelijken, waarom "de" islamieten wel?
Ik denk dat er in ieder van ons wel een deel schuilt wat oppermachtig wil zijn, dat is niet alleen aan extremisten voorbehouden. Wie wilde er als kind niet de baas van het land, de wereld, het heelal zijn?
Daphna schreef:Als het zover komt, ga ik denk ik voor de blauwe burka, naar afghaans model. Past mooi bij mijn setje, ik heb ook blauwe peesbeschermers, dekje, frontriem en natuurlijk mijn ogen.![]()
Nathalie schreef:Mijn land van afkomst is Nederland. En zo meer moslims met mij. Ik geloof dat veel mensen dat toch altijd vergeten.