Powned verpest sinterklaas voor kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:13

Ik werd er gewoon misselijk van toen ik het keek. Net als het filmpje over de oude man.
Het is echt grappig gevonden worden over de ruggen van anderen. Ze verpesten het sinterklaas feest voor de kinderen die daar bij waren. En de hulpsint met zijn piet zullen ook wel ernstig geschrokken zijn. Zo iets leg je ook niet snel naast je neer.
En dan die oude man die zo beleeft blijft, ik ben zelf niet gelovig, maar hij laat wel precies zien waar het in het christendom om gaat. En behandeld de ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Echt klasse voor de oude man.

Van mij mogen ze dit van de buis halen, geen subsidie meer. Zorg maar voor een goede rechtse omroep als tegenhanger van de linkse omroepen. Maar ga jezelf niet promoten als rechtse omroep om dan iedereen alles te kleineren, want dat mag niet de bedoeling zijn.

Vienna2007

Re: Powned verpest sinterklaas voor kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:35

Dit ging echt te ver. Het ontgaat me ook totaal wat hier de bedoeling van was. Waarom jonge kinderen zo op het bot kwetsen?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:07

Ik heb het ook gezien...hier in de krant stond dat hij geschorst was, maar dat de schorsing alweer ingetrokken was..

Je kan zeggen wat je wilt over 'voorliegen', ik heb in sinterklaas en de kerstman en de paashaas en alles erom heen geloofd en ik vond het GEWELDIG! Echt, de mooiste tijd van je leven! Dat je nog gelooft dat er iemand is die je snoep en cadeautjes geeft als je braaf bent, de magie van iemand die met zijn paard op het dak zou lopen terwijl je hem nooit kunt betrappen, de eitjes zoeken die de paashaas verstopt had...heerlijk zo af en toe een beetje magie in je leven hebben en niet vanaf het begin de harde rauwe werkelheid te weten.
Ik vond het ook helemaal niet schokkend of traumatisch toen mijn moeder me op een dag de waarheid vertelde. Ik begon zelf al bedenkingen te hebben. En het leven ging gewoon verder. Moest ik het toch erg hebben gevonden, dan nog zou dat nog niet opgewogen hebben tegenover het jarenlange plezier dat ik er als klein kind aan gehad heb :+: .
Smakeloos en triest dat je het verpest voor zo'n kleine kinderen. Soms zijn er grenzen van respect die je nièt overschrijdt, wat je mening over iets ook is :n .

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 08:53

Ik krijg nog steeds een gevoel van jeugdsentiment en nostalgie bij de Sint en heb dit jaar net zo hard als mijn dochters genoten van de o zo korte magie. Ze beleven het bewust maar 2, hooguit 3 jaar. Mijn oudste is 4, ik hoop dat ze volgend jaar nog gelooft.
Ik vind dit dus echt wansmakelijk en infantiel. Van mij mag dit direct van de buis gehaald.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:04

wat een kl*otzak.. wat een l*l... dat doe je toch niet?!?!?!??!?!?!?! :\
kan echt even niks anders bedenken... jeetje hoe haal je t in je zieke hoofd?

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:29

Powned is met een boel geschreeuw onder de aandacht gebracht van tv-kijkend Nederland met de mededeling dat we lid moesten worden voor inhoud op het publieke net. Ik hoor het ze nog zeggen... :O
Ik heb wat programma's bekeken in het begin, maar het blijkt veel geblaat en weinig wol te zijn.
En als je niet goed gaat door je eigen opzet en dan grijpen naar dit soort benedenmaatse tv, tja, zielig is niet het juiste woord.

Losers ?
suus_ schreef:
Doet me denken aan de basis/middelbare school, andere mensen vernederen/pesten om jezelf beter te voelen.

Ja, losers dus. :))
Lidmaatschap opzeggen dus voor degene die erin getrapt zijn en klaar!

Dit kan toch niet?!?
Laatst bijgewerkt door MarvanTom op 10-12-10 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:33

Wat kansloos dit zeg. :n
Hoe verzin je het?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:38

walgelijk.
Vooral dat taalgebruik en en ene ...
Gewoon ziek.

Femke___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:42

amai ,! dat gaat er echt wel over ! ;o

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:57

Triest programma. :n

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:01

Nou hier kan ik dus echt niet op lachen,
ik ken het programma ook niet maar na dit gezien te hebben hoeft dat van mij ook niet meer.

Arme kinderen, vind het echt sneu.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:03

Oke dit is dus echt niet cool. Vooral ook met het taalgebruik erbij, ik snap niet dat hij zichzelf zo grappig vind.

Heb even een stukje van het filmpje op de vorige pagina gekeken over dat Man bijt Christenhond maar ik snap echt niet hoe die man zo aardig kan blijven, al de dingen/spullen waar hij enthousiast over is worden keihard afgezeken.. nja als meneer van powned maar trots op zichzelf is he. Bah
Laatst bijgewerkt door Pikeur op 15-12-10 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:06

ook ik kan hier de totale lol niet van snappen wat een $#@@#$@ die arme kindjes ook jeetje waarom nou weer over hun rug en hoe ga je dat daarna uitleggen