Geef PayPal koekje van eigen deeg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 12:58

laura1986 schreef:
Hm.. ja als je vermoed dat voedels besmet is met iets wat ongezond is, lijkt het me nogal logisch dast je daar wat tegen doet.

Dat kán de FDA al :)*

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 13:07

Dat lijkt me ook erg logisch, bedoel, we eten sinds we bestaan, dus echt nieuw is het niet om wat aan ´voedselveiligheid´ te doen.

Ik vermoed dat die politici eigenlijk wat anders gaan doen met die wet ;) Kunnen ze daarvoor niet naar de gevangenis gebracht worden :+

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 13:25

laura1986 schreef:
Ik vermoed dat die politici eigenlijk wat anders gaan doen met die wet

:)*

Het ´reason to believe´ is overnacht in de plaats gekomen van ´confirmed evidence´.....
Het overgrote deel van de congresleden heeft dit waarschijnlijk niet eens meegekregen.

Blader in daluren maar eens op http://www.healthranger.org/

laura1986

Re: Geef PayPal koekje van eigen deeg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 14:04

Sneaky... wel slim.. Als ze die hersens nou eens gebruiken om de wereld een betere plaats te maken...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 03:47

laura1986 schreef:
Sneaky... wel slim.. Als ze die hersens nou eens gebruiken om de wereld een betere plaats te maken...

Daar valt veel minder winst te behalen.
Maar goed, da's off-topic denk ik

Terug naar PayPal; in hoeverre heeft een bank het recht om een transactie te weigeren?
Verdachte transacties moeten ze wel melden maar geld doneren als sympathisant, hoe verdacht is zo'n transactie? Want een bank die voert normaal de verdachte transactie wel uit maar meldt die vervolgens bij de betreffende instantie. Nu wordt heel de transactie niet uitgevoerd terwijl het niet om een bewezen criminele organisatie gaat. Want in mijn wetboek staat nog steeds dat een verdachte onschuldig is tenzij het tegendeel bewezen is....

Als je vervolgens uit onvrede over de niet geleverde dienst je paypal-account wilt opheffen moet je ineens wel met een creditcart op de proppen komen. Wat gebeurt er met deze gegevens? In hoeverre wordt deze privacygevoelige informatie beschermd?

Ik krijg steeds meer de neiging om gewoon cash uit de muur te halen bij een bank vlakbij huis en daar gewoon in winkels mee te betalen. Ik wil niet dat mijn hele aankoopgedrag te herleiden is voor allerlei schimmige (overheids)instanties. Baas over eigen leven en eigen portemonnee zal nooit helemaal meer lukken ben ik bang maar op deze manier maak ik het ze wel moeilijker.

Aan de andere kant maakt deze post diezelfde instanties het weer makkelijker; google is ook hun beste vriend.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 10:11

Het liefst zouden ze al het fysieke geld eruit gooien, dan heb je controle over alles; kan je zien wie wanneer hoeveel gepind heeft.

http://www.zmnetherlands.com/index.php? ... ideo_id=78

geld bestaat niet, geld is eigenlijk een papiertje waarop staat hoeveel schuld je hebt, klinkt raar, maar zie video

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 11:27

Arabesk schreef:
Het liefst zouden ze al het fysieke geld eruit gooien, dan heb je controle over alles; kan je zien wie wanneer hoeveel gepind heeft.

Inderdaad, en omdat bankgeheim net zo geheim is als de integriteit van de bankier...

geld bestaat niet, geld is eigenlijk een papiertje waarop staat hoeveel schuld je hebt, klinkt raar, maar zie video[/quote]

.... en dat is nu met ´virtueel´ geld waarmee we electronisch betalen nog veel erger geworden.
De VS hebben zelfs de goudstandaard welke de dollar garandeerde losgelaten.

Waarom denk je dat de goudprijs zo gestegen is?!
Is nu 33 euro per gram :wow:
Afbeelding

Koop nu voor de goudwaarde een tweede hands merkhorloge, een armband, halsketting o.i.d.
Een gouden sierraad een jaar terug voor goudprijs (let op; ik heb het NIET over nieuwprijs bij de juwelier!) gekocht is nu het dubbele waard.
Heb je lol van je geld bij het dragen, het wordt alleen maar meer waard tijdens het dragen én het is contant geld ook als geld in waarde devalueert.
Vroegáh hadden zeelui een dikke gouden oorbel zodat ze altijd ´contant´ op hun lijf hadden en begraven zouden worden.
Dat is anno nu weer een steeds beter idee aan het worden. Niet omdat je na het verdrinken dan begraven wordt, maar opdat je bij een onverhoopte bankcrash nog wát hebt.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 16:43

En daarom moet je in goud investeren...
En dat wil men* uiteraard niet, en daarom zoveel geld voor goud reclames !!!
Aaah mooi cash, denken de mensen dan.

* men is de elite, overheid etc. etc.
Ze willen de new world order inzetten, dus geld verdwijnt sowieso...
Angst zaaien, terreur bedenken, allemaal doorgestoken kaart.
Meer beveiliging, camera's, steeds minder privacy...
Ze willen mensen, in de toekomst, laten chippen.
De wereld gaat de duistere kant op.

henkb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 16:04

ladylay schreef:

Mensen kunnen snel "bedonderd" worden idd wanneer de "oude" familiejuwelen "ingeruild" worden voor geld - en verder jagen die reclame's mensen die "laat" in goud investeren aan - zodat de vroege vogels nu redelijk goed geld kunnen verdienen.

ladylay schreef:

en de noordpool smelt ook al - ook daar kunnen we niet meer naar toe! ;)

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 18:45

henkb schreef:
ladylay schreef:

Mensen kunnen snel "bedonderd" worden idd wanneer de "oude" familiejuwelen "ingeruild" worden voor geld - en verder jagen die reclame's mensen die "laat" in goud investeren aan - zodat de vroege vogels nu redelijk goed geld kunnen verdienen.

ladylay schreef:

en de noordpool smelt ook al - ook daar kunnen we niet meer naar toe! ;)

De Global Warming is ook doorgestoken kaart, allemaal voor geld...
De aarde gaat juist de andere kant op, maar ze verdienen nu echt miljarden, door zoiets in de wereld te brengen.
Net zoals groene stroom etc. Allemaal onzin.. Ook al is dat moeilijk te geloven, niks is wat het lijkt, en tv is al helemaal 1 grote leugen :Y)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 18:28

ladylay schreef:
De aarde gaat juist de andere kant op, maar ze verdienen nu echt miljarden, door zoiets in de wereld te brengen.
Net zoals groene stroom etc. Allemaal onzin.. Ook al is dat moeilijk te geloven, niks is wat het lijkt, en tv is al helemaal 1 grote leugen :Y)

Neeneenee, de koude winters kómen juist door de opwarming. Doe verstoort het klimaat zodat het kouder lijkt dan het is en op de verkeerde plaatsen sneeuwt. Of zo.

Er is een tragikomisch boek over het vijandbeeld van de westerse samenleving.
oen het oostblok instortte moest men wát.
Hoppa; broeikaseffect.
Gelukkig hebben we nu terroristische moslims. Kan het wel erg vermoeiende groendoen weer in de kast.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:43

Huertecilla schreef:
ladylay schreef:

Neeneenee, de koude winters kómen juist door de opwarming. Doe verstoort het klimaat zodat het kouder lijkt dan het is en op de verkeerde plaatsen sneeuwt. Of zo.

Er is een tragikomisch boek over het vijandbeeld van de westerse samenleving.
oen het oostblok instortte moest men wát.
Hoppa; broeikaseffect.
Gelukkig hebben we nu terroristische moslims. Kan het wel erg vermoeiende groendoen weer in de kast.

En dat is idd ook weer een nieuw praatje, al dat terrorisme. Wat dacht je van alcaida, gigantische operatie die de us gebruikt voor andere dingen.
Maar terrorisme van maakt, om angst te zaaien in de mens..
Af en toe een zogenaamde aanval, ff voor de lol voor de elite, en de mensheid in angst laten zitten dat het toch niet over is naar zoveel jaar :Y)

Broeikaseffect, is echt fake..
Er is daar genoeg informatie te vinden op fora, net zoals hiv/aids en kanker is zelfs wel genezing voor.
Maar zo is het handig, ze verdienen bakken met geld voor 'onderzoek', en ondertussen sterven er miljoenen mensen, niet wetende dat er echt een remedie voor is, en nog heel simpel ook..
Maar als ze dat in het nieuws brengen, zoals CNN etc. Wat weer in handen is van de grote cooperaties, alles lijdt tot dezelfde eigenaren, alleen andere benaming {oftewel monopolie-positie}, dan verdienen ze en geen geld meer, en de verkleining van de wereld populatie word trager op deze manier..

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:57

Jaja, een forum is echt dé betrouwbare bron. :roll:

Zeggen dat overheden het geneesmiddel voor aids en kanker achterhouden gaat me echt te ver, en dat het broeikaseffect volledig verzonnen is ook. Dat kun je niet weten, en een of andere idioot op een forum ook niet. Dat ze over dingen gelogen hebben is waar, maar waarom zouden ze het verzinnen als er vervolgens niets aan willen doen? De waarheid ligt altijd in het midden, ik geloof ook dat grote bedrijven (zoals Shell) het een leugen willen laten lijken. Maarja, wat het precies is? Dat kun je niet weten. Dat er een hoop is wat wij niet weten lijkt me duidelijk, maar hoe het precies zit? Geen idee. En dat weten jullie ook niet.

En alles in een keer de wereld in gooien helpt ook niet hoor. De wereld is een grote corrupte bende vol handje-klap en vriendjes/vijanden, maar voor een complexe 'global village' is er weinig alternatief. Het bestaat al sinds het begin en zal tot het einde voortduren. We hadden gewoon in stammen moeten blijven leven. _O-

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:00

Mariss schreef:
Jaja, een forum is echt dé betrouwbare bron. :roll:

Zeggen dat overheden het geneesmiddel voor aids en kanker achterhouden gaat me echt te ver, en dat het broeikaseffect volledig verzonnen is ook. Dat kun je niet weten, en een of andere idioot op een forum ook niet. Dat ze over dingen gelogen hebben is waar, maar waarom zouden ze het verzinnen als er vervolgens niets aan willen doen? De waarheid ligt altijd in het midden, ik geloof ook dat grote bedrijven (zoals Shell) het een leugen willen laten lijken. Maarja, wat het precies is? Dat kun je niet weten. Dat er een hoop is wat wij niet weten lijkt me duidelijk, maar hoe het precies zit? Geen idee. En dat weten jullie ook niet.

En alles in een keer de wereld in gooien helpt ook niet hoor. De wereld is een grote corrupte bende vol handje-klap en vriendjes/vijanden, maar voor een complexe 'global village' is er weinig alternatief. Het bestaat al sinds het begin en zal tot het einde voortduren. We hadden gewoon in stammen moeten blijven leven. _O-

Wel te verstaan dat ik niet alles van fora heb :+
Ik heb vele documenten etc. doorgespit ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 19:04

ladylay schreef:
Wat weer in handen is van de grote cooperaties, alles lijdt tot dezelfde eigenaren, alleen andere benaming {oftewel monopolie-positie}, dan verdienen ze en geen geld meer, en de verkleining van de wereld populatie word trager op deze manier..

De OlieBoeren, Monsanto, Dupont, BASF, het Amerikaanse Militaire Complex en het Joodse Bankieren allen met als opper-stroman de VS president....

Het is echt ongelooflijk hoe ´Iraq´ het grote geld verdienen is, nu en een heel stuk toekomst, voor de bovenstaande amerikaanse structuur.
Ook al gaan de VS daar ofiicieel weg, de zaadbank blijft vernietigd, een zakelijk web blijft aanwezig en wapesn levert men gewoon aan alle partijen die het dan gaan uitvechten. Voedsel´hulp´, medicijnen en wapens tegen olie uiteraard.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:09

Ook al gaan ze weg uit Irak, dat land is voorlopig nog niet klaar. Economisch is het in een zwart gat geholpen, groot deel van de beroepsbevolking is werkeloos, ongeveer het eerste wat de Amerikanen deden na de val van Houssein was een half miljoen mensen uit overheidsdienst ontslaan.

Verder is er zoveel troep over dat land gebraakt in de oorlogsvoering, depleted uranium, chemische middelen, dat het nog tijdenlang niet geschikt zal blijken voor landbouw. Even afgezien van het feit dat misboorten nu al een groot drama vormen in gebieden waar veel gevochten is en dat de lange termijngevolgen van de giffen nog moeten blijken.

Nee, de VS heeft een afgrijselijke erfenis voor de Iraki achtergelaten.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:16

Dit topic gaat zo langzamerhand écht naar de kant van de complottheoriën.

@ Ladylay: Beetje veel Niburu.nl gelezen? Lees dan meteen Skepsis.nl er even achteraan...brengt wat rust misschien.

Ik heb er nog even over nagedacht, het boycotten van dingen die mij veel gemak opleveren....nee, daarvoo ben ik nog niet overtuigd genoeg.

Maar ik blijf het hier volgen, wie weet.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 19:16

Mariss schreef:
Het bestaat al sinds het begin en zal tot het einde voortduren. We hadden gewoon in stammen moeten blijven leven. _O-

´Het begin´ is dan het beginnen met landbouwen. Met het begin van verschil in welvaart ten opzicht van het egalitarische jager-verzamelaar.

Hoe de mens ooit tot landbouwen is gekoemen is niet helder.
Er zijn vrij recent aanwijzingen, zie Göbekli Tepe, dat er een samenklonteren op cultplaatsen aan vooraf is gegaan. Er éérst een georganiseerde religieuze machtsstructuur was.
Lijkt logisch want anders is het lastig te begrijpen hoe de mens zo stom kon zijn om zich voor de welvaart van een ander in te gaan spannen in plaats van lekker voor de eigen familie zorgend in stamverband en -gebied rond te trekken. Dat men mínder vrije tijd is gaan aanzien voor vooruitgang.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 19:17

randalinpony schreef:
Nee, de VS heeft een afgrijselijke erfenis voor de Iraki achtergelaten.

..en een heel profeitelijke voor zichzelf.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:20

PussInBoots schreef:
Dit topic gaat zo langzamerhand écht naar de kant van de complottheoriën.

@ Ladylay: Beetje veel Niburu.nl gelezen? Lees dan meteen Skepsis.nl er even achteraan...brengt wat rust misschien.

Ik heb er nog even over nagedacht, het boycotten van dingen die mij veel gemak opleveren....nee, daarvoo ben ik nog niet overtuigd genoeg.

Maar ik blijf het hier volgen, wie weet.

Nope, die site's ken ik niet eens..
Alle informatie wat ik binnen krijg is engels ;)

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:23

Ook zoiets leuks..
Amerika wil de wet doorduwen dat het oogsten van eigen voedsel, prive onder crime valt, en dus de bak ingegooit kan worden..
Al dat voedsel dat gepoisend word, en gemanupileerd, zooo slecht.
Wat dacht je van zogenaamde vaccinaties, dat is juist de grootste onzin. Er zitten juist ingredienten in, die niet vermeld staat uiteraard, waar mensen juist ziek van worden.
De mexicaanse griep is een labaratorium griep, deze combinatie was niet eens mogelijk natuurlijk.

En dat is niet compleettheorien praat, dat is verder kijken dan je tv en krant en je hersens gebruiken ;)

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:58

Dat is wel degelijk complottheorieënpraat (leuk galgje woord overigens;)). Die informatie komt allemaal van horen zeggen, en hoe betrouwbaar zijn die bronnen? Krijg je altijd een juiste en duidelijke bronvermelding? Dergelijke sites als Niburu zijn er ook in het engels hoor. Het knipoogje wat jij plaatst achter "Alle informatie wat ik binnen krijg is engels" impliceert dat als het maar Engels is is het waar........dát vind ik dan weer een erg vreemde gedachte.

Uiteraard ben jij vrij om te denken en doen wat je wilt, ik val je niet aan. Maar in mijn ogen draven zommige mensen nogal door........

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:01

Moderatoropmerking:
De discussies die nu gevoerd worden zijn zeker interessant, maar gaan niet meer over het eigenlijke onderwerp. Global warming, de prijs van goud, complottheorieen en groene stroom hebben in deze niets met PayPal en Wikileaks te maken. Graag dus weer ontopic. Als er de behoefte is over de eerder genoemde onderwerpen te praten dan mag daar natuurlijk altijd een nieuw topic voor geopend worden.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:50

Volgens mij heeft het allemaal met elkaar te maken, dus persoonlijk zie ik het echt niet als offf topic gaan?
De macht van ......