laura1986 schreef:Hm.. ja als je vermoed dat voedels besmet is met iets wat ongezond is, lijkt het me nogal logisch dast je daar wat tegen doet.
Dat kán de FDA al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laura1986 schreef:Ik vermoed dat die politici eigenlijk wat anders gaan doen met die wet
laura1986 schreef:Sneaky... wel slim.. Als ze die hersens nou eens gebruiken om de wereld een betere plaats te maken...
Arabesk schreef:Het liefst zouden ze al het fysieke geld eruit gooien, dan heb je controle over alles; kan je zien wie wanneer hoeveel gepind heeft.
ladylay schreef:En daarom moet je in goud investeren...
En dat wil men* uiteraard niet, en daarom zoveel geld voor goud reclames !!!
Aaah mooi cash, denken de mensen dan.
ladylay schreef:* men is de elite, overheid etc. etc.
Ze willen de new world order inzetten, dus geld verdwijnt sowieso...
Angst zaaien, terreur bedenken, allemaal doorgestoken kaart.
Meer beveiliging, camera's, steeds minder privacy...
Ze willen mensen, in de toekomst, laten chippen.
De wereld gaat de duistere kant op.
henkb schreef:ladylay schreef:En daarom moet je in goud investeren...
En dat wil men* uiteraard niet, en daarom zoveel geld voor goud reclames !!!
Aaah mooi cash, denken de mensen dan.
Mensen kunnen snel "bedonderd" worden idd wanneer de "oude" familiejuwelen "ingeruild" worden voor geld - en verder jagen die reclame's mensen die "laat" in goud investeren aan - zodat de vroege vogels nu redelijk goed geld kunnen verdienen.ladylay schreef:* men is de elite, overheid etc. etc.
Ze willen de new world order inzetten, dus geld verdwijnt sowieso...
Angst zaaien, terreur bedenken, allemaal doorgestoken kaart.
Meer beveiliging, camera's, steeds minder privacy...
Ze willen mensen, in de toekomst, laten chippen.
De wereld gaat de duistere kant op.
en de noordpool smelt ook al - ook daar kunnen we niet meer naar toe!
ladylay schreef:De Global Warming is ook doorgestoken kaart, allemaal voor geld...
De aarde gaat juist de andere kant op, maar ze verdienen nu echt miljarden, door zoiets in de wereld te brengen.
Net zoals groene stroom etc. Allemaal onzin.. Ook al is dat moeilijk te geloven, niks is wat het lijkt, en tv is al helemaal 1 grote leugen
Huertecilla schreef:ladylay schreef:De Global Warming is ook doorgestoken kaart, allemaal voor geld...
De aarde gaat juist de andere kant op, maar ze verdienen nu echt miljarden, door zoiets in de wereld te brengen.
Net zoals groene stroom etc. Allemaal onzin.. Ook al is dat moeilijk te geloven, niks is wat het lijkt, en tv is al helemaal 1 grote leugen
Neeneenee, de koude winters kómen juist door de opwarming. Doe verstoort het klimaat zodat het kouder lijkt dan het is en op de verkeerde plaatsen sneeuwt. Of zo.
Er is een tragikomisch boek over het vijandbeeld van de westerse samenleving.
oen het oostblok instortte moest men wát.
Hoppa; broeikaseffect.
Gelukkig hebben we nu terroristische moslims. Kan het wel erg vermoeiende groendoen weer in de kast.
Mariss schreef:Jaja, een forum is echt dé betrouwbare bron.
Zeggen dat overheden het geneesmiddel voor aids en kanker achterhouden gaat me echt te ver, en dat het broeikaseffect volledig verzonnen is ook. Dat kun je niet weten, en een of andere idioot op een forum ook niet. Dat ze over dingen gelogen hebben is waar, maar waarom zouden ze het verzinnen als er vervolgens niets aan willen doen? De waarheid ligt altijd in het midden, ik geloof ook dat grote bedrijven (zoals Shell) het een leugen willen laten lijken. Maarja, wat het precies is? Dat kun je niet weten. Dat er een hoop is wat wij niet weten lijkt me duidelijk, maar hoe het precies zit? Geen idee. En dat weten jullie ook niet.
En alles in een keer de wereld in gooien helpt ook niet hoor. De wereld is een grote corrupte bende vol handje-klap en vriendjes/vijanden, maar voor een complexe 'global village' is er weinig alternatief. Het bestaat al sinds het begin en zal tot het einde voortduren. We hadden gewoon in stammen moeten blijven leven.
ladylay schreef:Wat weer in handen is van de grote cooperaties, alles lijdt tot dezelfde eigenaren, alleen andere benaming {oftewel monopolie-positie}, dan verdienen ze en geen geld meer, en de verkleining van de wereld populatie word trager op deze manier..
Mariss schreef:Het bestaat al sinds het begin en zal tot het einde voortduren. We hadden gewoon in stammen moeten blijven leven.
PussInBoots schreef:Dit topic gaat zo langzamerhand écht naar de kant van de complottheoriën.
@ Ladylay: Beetje veel Niburu.nl gelezen? Lees dan meteen Skepsis.nl er even achteraan...brengt wat rust misschien.
Ik heb er nog even over nagedacht, het boycotten van dingen die mij veel gemak opleveren....nee, daarvoo ben ik nog niet overtuigd genoeg.
Maar ik blijf het hier volgen, wie weet.