Lusitana schreef:Ze mogen ze best eten, maar het moet niet aangeprezen worden als gezond...
Daarom ben ik vor voorlichting. Dat je idd best ongezond tussendoor kunt eten als er maar genoeg gezonde leefwijze tegenover staat. Dingen moeten passen in bepaalde leefgewoonten en die kun je stimuleren.
Maar dat is, dat aanprijzen, dat is gewoon je gezonde nuchtere Hollandse verstand gebruiken en zelf dat doosje lezen, zelf na denken, zelf beslissen...

mijn kinderen zijn echt niet normaal hoor, die kunnen ruzie maken om een doos van de supermarkt omdat je met wat oud behang daar je eigen barbiehuis van kunt maken. Maarja, als je ouders hebt waar je geen rommel van mag maken en het modelgezin willen zijn is een Wii een ander tijdverdrijf. Hier komt er geen Wii; ben bang dat die controlers tegen de tv gegooid worden.
)
Daar heb ik de "werkpet" voor uitgevonden. Als de roze pet opgaat en de radio op een opruimliedje en je helpt als ouder even mee is dat ook zo gepiept. Je moet alleen geen pietje precies zijn.
of een hobby.