Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hermelientje schreef:Ik vind het wel een beetje jammer dat we nu het Lucassen topic opnieuw gaan zitten doen. Ik vond het een hele goede openingspost, een discussie in die geest vind ik persoonlijk veel zinvoller.
Ik proef overwegend twee soorten reacties bij PVV-stemmers, teleurstelling en (totale) ontkenning.
RianneH schreef:Hermelientje schreef:Ik vind het wel een beetje jammer dat we nu het Lucassen topic opnieuw gaan zitten doen. Ik vond het een hele goede openingspost, een discussie in die geest vind ik persoonlijk veel zinvoller.
Ik proef overwegend twee soorten reacties bij PVV-stemmers, teleurstelling en (totale) ontkenning.
Ik denk niet dat het ontkenning is, maar acceptatie(?). Persoonlijk vind ik het wat jammer. Zeker, om maar op Lucassen terug te komen, wanneer iemand zijn buurt terroriseert, hoort die niet een besturende functie te krijgen, waar dan ook. Zeker niet op het niveau van de 2de kamer.
Valt me erg tegen dat de kamerleden van de partij niet beter doorgelicht zijn..
Focussed schreef:Stond laatst een heeeeeel stuk over in de krant! (Met een heel aantal voorbeelden)
Was een exmoslima, die nu anti islam is. Zij vond zelfs de vergelijking Koran met Mein Kampf goed gevonden, aangezien ze de Islam enorm fascistisch vindt.
sjonnie48 schreef:Lijkt mij wel het beste ja als hij alleen wil heersen en bepalen , dat kan hij nl ook het beste .
Huertecilla schreef:Degenen die exlusief geloven zijn per definitie niet voor rationele argumenten vatbaar. Dat is de essentie van ´geloven´ en het exclusieve sluit andere waarheden uit.
Het houdt in dat elke andere opvattingverkeerd is op basis van niets ander dan de eigen overtuiging.