Broccoli schreef:Maar 'NEE' is en blijft 'NEE' ongeacht wat eraan vooraf is gegaan.
Ik zeg a) Niet dat het niet zo is - Er staat letterlijk dan een man met zn poten van een vrouw af moet blijven ongeacht de situatie.
b) Ik zeg NIET dat het voor elke vrouw geld
c) Ik zeg dat het voor een klein gedeelte geld - dat het IN MIJN OPTIEK versterkt word op de manier waarop iemand zich gedraagt/kleed
d) Zeg ik dat het ALSNOG geen vrijbrief is voor een jongen, en dat het ook zeker NIET OKE is dat het gebeurd.
e) Dat je altijd ZELF mag bepalen hoe je je kleding draagt WHATEVER, maar dat je hedendaags niet meer kan verwachten dat je VEILIG bent als je dat zo doet.
f) En dat je DAAR dus rekening mee kan houden als vrouw.
g) Verder doelde ik op UITGAAN, als je er dan uitdagend bij loopt en tegen een dronken jongen aan loopt te rijden.
Ik zeg NERGENS dat ik het oke vind als een meisje verkracht word omdat ze er uitdagend bijloopt?
Dit geld trouwens niet alleen voor Broccoli maar voor de helft dat massaal mijn eerste zin quote, niet verder leest, en als het toch verder leest SELECTIEF leest.
---
En de tweede stelling vind ik onzin, als je geen aangifte doet is het zo erg nog niet, dat vind ik echt onzin.