Je zal het bericht over jouw kind maar thuis krijgen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:06

Vaak ook pas later... lijkt me verstandig écht hulp erbij te zoeken eerlijk gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:08

Janine1990 schreef:
Angelita schreef:
Mag toch hopen dat er niemand is die dergelijke geintjes uithaalt? En daarom moet je dus uit de buurt van het spoor blijven als er een trein langs raast. Dat is toch gewoon je eigen verantwoordelijkheid? Vind het een beetje onzinnig om een trein bij ieder stationnetje te laten afremmen, dan blijf je aan de gang. :)

Het jaar voordat ik op mijn middelbare school kwam, werden er wel spelletjes op het spoor gespeeld.
De spelletjes die hedendaags nog steeds aan de orde van de dag zijn...
Helaas zijn die spelletjes ook meerdere keren fataal geworden...

Spoorwegovergang tussen het AC en het willemlodewijk in groningen toch? Niet alles wat daar gebeurt is komt van spelletjes. Helaas is ook hier een aantal jaar terug (nu moet ik even gokken, geloof 7 jaar terug?) dat de spoorwegbomen dichtbleven maar er niks leek aan te komen. Scholieren van het AC stonden aan de 'verkeerde' kant en de bel was al gegaan. Toch maar over gestoken en helaas is de broer van een vriendin toch nog door een trein gegrepen. Jaren later zaten we in het informatica lokaal met deze vriendin, lokaal heeft uitzicht op een viaduct over het spoor heen. Springt er iemand van het viaduct voor de trein. Was een erg nare manier voor haar om aan eerdere gebeurtenissen te worden herinnert. :(:)

TS, ik hoop van harte dat je zoon en alle andere mensen dit op den duur een plekje kunnen geven. Kan me goed voorstellen dat je verder trots op hem bent. Hij is erg verstandig!

SIEMxFUNNY

Re: Je zal het bericht over jouw kind maar thuis krijgen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:58

Astrid: hoe gaat het nu met je zoon?

annaaube

Re: Je zal het bericht over jouw kind maar thuis krijgen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 21:16

Heftig!
Heeft hij geen hulp nodig? om het te verwerken ofzo?