Vrouw en drie kinderen omgekomen bij ongeval A59

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 20:43

:oo die dansschool is van de ex schoonzus van mijn zus

ook voor hun heel veel sterkte :(:)

echt afschuwelijk die foto`s, ik krijg ze niet van mijn netvlies af |(

zoveel gezinnen in diepe rouw......echt heel erg!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 20:44

brrr ik kreeg een naar gevoel bij het horen van dit bericht en het laat me niet los. vreselijk.

Ik probeer altijd om niet tussen 2 vrachtwagens in te rijden met mn autootje.
2 weken geleden heb ik het zelf meegemaakt dat er plots een korte file stond door een ongeval. gelukkig ging het goed maar ik begreep meteen dat mensen het over het hoofd zien. hart klopte in mn keel...
10 minuten later stond er 12 km file. bij mij was het nog 100m

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 20:50

echt afschuwelijk om die foto's te zien.

Het blijft speculeren natuurlijk. Mischien zat hij te bellen of pakte hij net wat of hij zat wel keurig op te letten maar zag gewoon
de file te laat.

Ik probeer ook altijd om op de snelweg niet achter of voor een vrachtwagen te rijden. achter zo'n wagen heb je totaal geen overzicht
en ervoor ben ik altijd bang dat ze mijn remlichten niet op tijd genoeg zien.

En mijn vriend is chauffeur en ik ben meerderen keren meegeweest en natuurlijk zijn ze niet heilig maar je wilt niet weten hoeveel
mensen het gat dichtrijden wat chauffeurs vaak expres laten vallen zodat ze de langere remweg kunnen compenseren. :(

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 20:52

Vreselijk....
:/

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 21:46

Wat vreselijk dit, heel veel sterkte toegewenst aan iedereen die die steun kan gebruiken.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 22:02

Wat afschuwelijk dit... die foto's ... ik heb kippenvel, wat vreselijk!
Ik heb in de file gestaan ( op deze weg dus ) , en vroeg me al af wat er gebeurt was ;(

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 22:13

Je moet er maar niet teveel aan denken, al die fatale ongelukken. Vorige week het gezin uit Ridderkerk in Frankrijk (en mijn ouders reden ook net op de A6...), vandaag op de A59. Je zou bijna niet meer in de auto stappen.

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 22:16

..........

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

Sjolvir

Re: Vrouw en drie kinderen omgekomen bij ongeval A59

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 22:25

Heel veel sterkte aan de nabestaanden, dit kan je je toch niet voorstellen.
Ga je leuk dagje weg..... en niemand.. komt terug....

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 22:30

Wat vreselijk, echt vreselijk... ;( Ontzettend veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden. Mijn gedachten gaan naar hen uit. Verschrikkelijk...

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 22:36

Ik denk steeds aan die ouders, die zo'n verschrikkelijk bericht te horen hebben gekregen ;(

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 22:37

Ik hoor vaker en veel dat er ongelukken gebeuren, maar gek genoeg spookt het nog steeds door mijn hoofd.. De ouders van de andere kinderen, de man van deze vrouw (plus kind..)... Ik vind het zo erg wat er gebeurd is.. :\ Ook hier de bibbers dat de lichamen nog in die auto zaten, terwijl deze afgevoerd werd.. :\ Betekent dat op de foto's...... nja vul maar in ;( |(

In en in triest..

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 23:07

ubimone schreef:
@christel op de vorige pagina staat dat de achterste chauffeur de file over het hoofd heeft gezien waardoor hij op de auto is gereden. de chauffeur is ook aangehouden in het ziekenhuis. maar denk eerlijk gezegd al dat hij voldoende gestraft is.... hij moet de rest van zijn leven leren omgaan met het feit dat hij een vrouw en 3 kinderen dood heeft gereden....

Ben idd ook voor het idee om mensen die net afgereden zijn voor hun rijbewijs voor de personenauto om eens een dagje met een vrachtwagen chauffeur mee te gaan.... misschien dat er dan ook anders gereageerd gaat worden. zoals het voldoende ruimte geven als er ergens gemanouvreerd moet worden.....

Dat zijn allemaal speculaties. Er is nog geen officieel persbericht geweest. En dus is het belachelijk om die man nu al te veroordelen. Heb een beetje respect voor ALLE slachtoffers en wacht het officieel persbericht af.

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 23:14

Bovenstaand nieuws staat op de site van Omroep Brabant.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 23:17

Hoorde vanochtend die wagens uitrukken naar dat ongeluk, wist gelijk al dat het hele, hele foute boel was ... Wat een vreselijk drama zeg. Alle mogelijke betrokkenen wens ik heel veel sterkte toe..

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:34

@Christel, wat is voor jou een officieel persbericht?

Ik neem niet aan dat ze verzinnen dat de man aangehouden is wegens gevaarlijk rijgedrag.
Laatst bijgewerkt door Abeltje77 op 02-10-10 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:40

Wat een afschuwelijk ongeluk! Heel erg veel sterkte voor alle nabestaanden en betrokken bij het ongeval!

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:20

Gisteren heb ik dit samen met mijn moeder gezien.
Wij waren onderweg naar mijn zus en hebben de traumahelicopters en de kraan zien staan. Ook het scherm waar de slachtoffers achter hebben gelegen. Wij waren erg onder de indruk en de hele dag heeft dit door mijn hoofd gespookt.
Bij mijn zus hoorde wij via het journaal wat er gebeurd was en dan kreeg je kippevel over je hele lijf, omdat je dan weet dat de slachtoffers daar nog hebben gelegen toen wij er langs kwamen.

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:22

Jeetje wat erg zeg! |(

aah, jaa ik zou ook helemaal kippenvel krijgen zeg. Lijkt me best wel erg als je dat gezien hebt!

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:44

dit heeft me gister niet meer los gelaten stond in de file en zat te mopperen dat het zo druk was en toen kwam het nieuws waarom echt vreselijk het zou je kind maar zijn!

Ze waren onderweg naar een dans progamma voor RTL.

Heb begrepen dat de 29 jarige chauffeur aangehouden is wegens gevaarlijk rijdend gedrag. (inrijden op een file idd)

En de auto met de 4 verongelukte personen in zijn geheel afgevoerd is.

ECHT een nachtmerrie, wens de familie's heel veel sterkte toe!

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:52

Ik ben gisteren de halve dag misselijk geweest, wat vreselijk wat er gebeurt is :'(
Hoop dat alle betrokkenen goed geholpen worden.

Dit ongeluk heeftmisschien tijdens het ongeluk 4 doden heeft gemaakt, maar hoop dat er door de nasleep niet nog meer gaan komen.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:58

Ik rijd er dagelijks omdat het om de hoek is bij ons en zojuist met een heel erg naar gevoel. Ik zag traumahelicopters staan en dan weet je al hoelaat het is. Vreselijk!!

Wat betreft de file inrijden.. Ik moet wel zeggen dat dat mij vaak ook overkomt. Je ziet het soms zo slecht als ze ''opeens'' stil staan en daarvoor nog hard rijden. Ik rijd dagelijks van Waalwijk-Eindhoven en daar heb je van die file borden, eerst 70 en dan 50. Zo ben je voorbereid op een komende file. Dit is iets wat richting de Efteling mist en wat zeker daar moet worden gerealiseerd aangezien daar files de orde van de dag zijn.

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 11:34

Een misselijkmakend bericht. Wat een verdriet voor alle betrokkenen. Veel sterkte voor iedereen. Ook zeker voor de vrachtwagenchauffeur....wat een nachtmerrie om dit met je mee te moeten dragen de rest van je leven, terwijl je er misschien niet eens wat echt aan kon doen... ;(

En zo lees je WEER over zo'n ongeval. Mensen...probeer ervoor te zorgen dat je nooit tussen twee vrachtwagens in rijd als enige personenauto.
Je kunt niet alles voorkomen, er gebeuren meer ongelukken helaas. Maar mij is het tijdens mn rijlessen tig jaar geleden al op het hart gedrukt....

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 11:55

beebie75 schreef:
Een misselijkmakend bericht. Wat een verdriet voor alle betrokkenen. Veel sterkte voor iedereen. Ook zeker voor de vrachtwagenchauffeur....wat een nachtmerrie om dit met je mee te moeten dragen de rest van je leven, terwijl je er misschien niet eens wat echt aan kon doen... ;(

En zo lees je WEER over zo'n ongeval. Mensen...probeer ervoor te zorgen dat je nooit tussen twee vrachtwagens in rijd als enige personenauto.
Je kunt niet alles voorkomen, er gebeuren meer ongelukken helaas. Maar mij is het tijdens mn rijlessen tig jaar geleden al op het hart gedrukt....

Dit is absoluut niet te voorkomen op zo'n afrit naar de Efteling toe. Je moet dan rechts rijden om de juiste afrit te nemen en tja, vrachtwagens rijden ook altijd rechts. Dit was overmacht waarschijnlijk.

_Pat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 12:05

cocktail schreef:
Ze waren onderweg naar een dans progamma voor RTL.

Volgens mij waren ze op weg naar de Efteling.

Bericht laat mij nog steeds niet los. Denk je een leuk dagje uit met kinderen van andere gezinnen. Gebeurd dit. Verschrikkelijk ook voor de andere ouders om dit bericht te horen.