ook voor hun heel veel sterkte

echt afschuwelijk die foto`s, ik krijg ze niet van mijn netvlies af

zoveel gezinnen in diepe rouw......echt heel erg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ubimone schreef:@christel op de vorige pagina staat dat de achterste chauffeur de file over het hoofd heeft gezien waardoor hij op de auto is gereden. de chauffeur is ook aangehouden in het ziekenhuis. maar denk eerlijk gezegd al dat hij voldoende gestraft is.... hij moet de rest van zijn leven leren omgaan met het feit dat hij een vrouw en 3 kinderen dood heeft gereden....
Ben idd ook voor het idee om mensen die net afgereden zijn voor hun rijbewijs voor de personenauto om eens een dagje met een vrachtwagen chauffeur mee te gaan.... misschien dat er dan ook anders gereageerd gaat worden. zoals het voldoende ruimte geven als er ergens gemanouvreerd moet worden.....
beebie75 schreef:Een misselijkmakend bericht. Wat een verdriet voor alle betrokkenen. Veel sterkte voor iedereen. Ook zeker voor de vrachtwagenchauffeur....wat een nachtmerrie om dit met je mee te moeten dragen de rest van je leven, terwijl je er misschien niet eens wat echt aan kon doen...![]()
En zo lees je WEER over zo'n ongeval. Mensen...probeer ervoor te zorgen dat je nooit tussen twee vrachtwagens in rijd als enige personenauto.
Je kunt niet alles voorkomen, er gebeuren meer ongelukken helaas. Maar mij is het tijdens mn rijlessen tig jaar geleden al op het hart gedrukt....