Puppymeisje aangehouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 12:57

vroli1 schreef:
met die 5000 euro boete krijg je de pupjes niet terug (neem aan dat ze het niet gered hebben?) en die 500 0 euro betaalt ze en gaat vrolijk verder met haar leven zodat ze nog meer dieren kan gaan mishandelen..
wat ze met dieren kan kan ze ook mensen aandoen aangezien ze toch geen gevoel in haar botten heeft :(

ik vind dit dieptriest :\

ik heb ergens gelezen dat alle pups zijn gered,
door een stelletje dat een wandeling aan het maken en de pups zagen drijven.
toen hebben ze de pups er allemaal uitgehaald

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 12:59

Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro

KAN
er staat kan, er staat nergens dat ze inderdaad die 5000- moet betalen
kan ook dat ze er mee wegkomt

Jarenlang worden ongewilde huisdieren al verdronken, gewurgd, of etegen een muur gegooid. Dit keer is het gefilmd
Afschuwelijk
zeker omdat diegene er lol mee heeft

thoraklover

Re: Puppymeisje aangehouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:06

Dit is in een woord: ziek.

Maar zoals hier al vaker is gezegd gebeurt dit helaas in heel veel landen nog... Ik vind het echt heel sneu..

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:42

Vooraf: ik wil hier niets goedpraten, ik heb het filmpje niet willen zien en wat dat meisje heeft gedaan is inderdaad afschuwelijk en mag van mij streng bestraft worden! Ik wil alleen even voortdenken over de vraag: "Hoe kunnen mensen zoiets doen?"

Het gaat hier om een tienermeisje uit Bosnie. Daar heeft een oorlog gewoed. Een oorlog die nog niet zo heel lang gedaan is, die dat meisje dus als jong kind heeft meegemaakt. Een oorlog die bekend is om uitgesproken gruwelijkheden.

Nogmaals, een excuus mag het niet zijn. Ik vrees alleen dat de gruwelverhalen uit Bosnie en omstreken nog lang niet ten einde zijn.