Homobos?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 00:28

Hahaatje schreef:
Het Kralingse Bos wordt toch al jarenlang gebruikt als homo ontmoetingsplek?! De meeste Rotterdammers weten inmiddels wel welke plekken je moet vermijden om niet over de sexende homo's te struikelen... Ik vind het sowieso onzin dat er nu een speciale gedoogplek komt, gemarkeerd met paaltjes... komop zeg, ik hou ook wel van een beetje spanning maar sexen doe ik bij voorkeur toch op een plek waar ik niet het risico loop betrapt te worden :+ (lees: thuis).
Tussen Rotterdam en Barendrecht is ook een plek die bekend staat als homobos: het Vrijenburgpark (tja, heeft zijn naam ook lekker mee). Toevallig is dat een plek met grindpaadjes waar je heerlijk kan galopperen maar ook hier tref je altijd mannen op zoek naar sexueel contact met andere mannen. De figuren die je daar ziet rondstruinen zijn vaak mannen waarvan je bijna zeker kan zeggen dat ze gewoon een vrouw en kinderen thuis hebben en dat maakt mij vaak zo kwaad, ik vind dat gewoon echt viespeuken. Nou ben ik zelf niet zo snel geschokt bij de aanblik van blote kerels maar ik rij daar ook regelmatig met jonge meiden en dat vind ik wat minder... Echt, iedereen moet lekker sexen met wie hij of zij wil maar doe dat ergens waar andere mensen er geen last van hebben dus, lekker thuis, in een hotel of voor mijn part in de auto maar niet in het openbaar!!

Dat klopt helemaal.
Iedere Rotterdammer weet dat van het Kralingse Bos. Dat is al jaren zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 01:09

Tja, blijkbaar is homo zijn nog steeds niet zo geaccepteerd binnen bepaalde gemeenschappen, dat dit nog steeds nodig is.
En dan is een mooie 'gedoogzone' toch prima? Ik zie het probleem niet, de ontmoetingsplekken bestaan al, bijna iedereen die er 1 in de buurt heeft weet waar het zit en komt er dus niet.
Nu is het alleen voor 'buitenstaanders' wat duidelijker aangegeven.

Bij mijn ouders in de buurt zijn ook een aantal van zulke ontmoetingsplekken (en goh, wat gek zeg... net in de regio van een stukje bible belt). Deze homo mannen hebben dus ook vrouw en kinderen thuis, maar ze kunnen er simpelweg niet voor uitkomen. Hoe makkelijk dat ook praten is voor sommigen.
Binnen de kennisenkring van mijn ouders zitten Staphorsters en mensen uit andere zwaar gelovige gemeenten. 4 van deze stellen bestaan uit vrouwtje, kindertjes en man met dubbelleven.
Zijn al 35-40 jaar getrouwd...voor de buitenwereld 'gelukkig' en alles 'braaf' voor elkaar, alleen 1 ding, de heren vallen op mannen. En tja, binnen die gemeenschappen kan dat nou eenmaal niet.
En nee, die mannen komen er niet nu nog even voor uit om vervolgens door alles en iedereen uitgekotst en verstoten te worden.
En zo geldt het helaas nog voor te veel mannen.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 01:11

Dit heb je bij mij in de buurt al jaren (weet niet of het een officieel homo-bos is, weet wel dat het een homo-bos is).
Ik was een jaar of 14 en liep toevallig door het park op een mooie zonnige middag. Toen nam ik eens een wat afwijkende route door het park en kreeg ik de schrik van mijn leven...
Ik zag dingen gebeuren waar ik nog nooit van had gehoord :r

Het was een openbaar park, waar zoals je dus leest ook gezinnen met kinderen komen, gewoon naast de stad. De mensen die ik zag waren echt niet bezig met het maken van liefde, en de dingen die ik zag had ik echt liever niet willen zien...
Ik begrijp dat je als homoseksueel ook je behoeften hebt, maar doe dat dan ergens binnen gesloten muren, net zoals andere mensen. In ieder geval niet in een park waar kinderen rondlopen...

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 01:42

Ben ik dan echt de enige die dit niet raar vind en accepteert?

Laat ze toch lekker! Het is een vrij land. De meeste homoseksuelen zijn getrouwde mannen die thuis een vrouw (en eventueel kind) hebben, maar liever sex heeft met mannen, bang is om gediscrimineerd te worden en afgekeurd te worden door familie, of hun baan te verliezen. Gewone normale mannen die niet uit de kast durven te komen, en deze mannen hebben ook behoefte aan bevrediging van iemand waar ze wel geinteresseerd in zijn: mannen! Ik vind het juist goed dat ze nu aan gaan geven waar je beter niet kunt komen, en speciale prullenbakken voor condooms. Je moet er toch niet aan denken dat je overal in het bos gebruikte condooms tegen komt :+ Ik ben eens voor de lol 's nachts door het Kralingse bos gereden, iedereen vind het altijd creepy, maar het zijn echt doodnormale mannen/jongens.

Als iedereen nu gewoon eens stopt met discrimineren, en getrouwde vrouwen hun homo man accepteren zul je dit niet meer zo vaak tegen komen.

DeadxStar

Re: Homobos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 01:52

Stopt met discrimineren? Waarom mogen zij nu dan wel buitensex, en hetero's niet? Dat is net zo goed discrimineren.

En ik vind t verschrikkelijk hoe homo's soms behandelt worden.
Maar dat ga je hier niet mee oplossen hoor?
In tegendeel..

En doodnormaal vind ik je niet, als je thuis een vrouw en kind(eren) hebt zitten, en je lekker vreemdgaat met een man in het bos!

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 02:08

Wie worden er nou meer gediscrimineerd? homo's of hetero's?

Het is al jaren bekend dat het Kralingse bos een homobos is. Als homo haters kwaad willen zouden ze er toch wel heen gaan, ongeacht paaltjes/zones.
Ik zeg ook niet dat iemand die vrouw en kinderen thuis heeft zitten terwijl hij sext met mannen in een bos doodnormaal is, ik zeg alleen dat het heel begrijplijk is. Niet alleen daarom, discriminatie komt op de werkvloer ook voor en misschien is hij wel bang om zijn baan te verliezen! Hoe fijn is het dan voor diegene om ongezien 's nachts sex te hebben met iemand van zijn geslacht? Echt sex gebeurd overdag niet in het Kralingse bos, op een enkele homo sensatie zoekers na die het spannend vinden om betrapt te worden. De meeste zijn toch bang om herkend te worden, dus die doen dat veel liever 's nachts. En of diegene dat nou in een bos wil of thuis, wie zijn wij om te oordelen over iemand anders levenswijze?

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 07:48

Hoe dierlijk kun je zijn dat je dit 's nachts in een bos moet gaan doen.
Echt beneden alle niveau en peil.
Van zelfbeheersing, wat een van de grote verschillen tussen mensen en dieren is, is totaal geen sprake meer bij dit soort mensen. :r

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 07:53

Leslie90 schreef:

Laat ze toch lekker! Het is een vrij land. De meeste homoseksuelen zijn getrouwde mannen die thuis een vrouw (en eventueel kind) hebben, maar liever sex heeft met mannen, bang is om gediscrimineerd te worden en afgekeurd te worden door familie, of hun baan te verliezen. Gewone normale mannen die niet uit de kast durven te komen, en deze mannen hebben ook behoefte aan bevrediging van iemand waar ze wel geinteresseerd in zijn: mannen! Ik vind het juist goed dat ze nu aan gaan geven waar je beter niet kunt komen, en speciale prullenbakken voor condooms. Je moet er toch niet aan denken dat je overal in het bos gebruikte condooms tegen komt :+ Ik ben eens voor de lol 's nachts door het Kralingse bos gereden, iedereen vind het altijd creepy, maar het zijn echt doodnormale mannen/jongens.

Als iedereen nu gewoon eens stopt met discrimineren, en getrouwde vrouwen hun homo man accepteren zul je dit niet meer zo vaak tegen komen.

Leg mij eens uit hoe een getrouwde vrouw haar homo man moet accepteren :? Hoe denk je dat te gaan laten functioneren in de praktijk??
Ik denk dat voordat die homo man met zijn vrouw getrouwd was, hij zichzelf had moeten accepteren.
Nadenken heet dat, jezelf aan durven kijken en niet zomaar wat doen. Toch weer die ratio. Waarom zou je die toch hebben meegekregen van je Maker....??
Laatst bijgewerkt door Coloured op 20-08-10 07:59, in het totaal 7 keer bewerkt

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 07:54

Coloured schreef:
Hoe dierlijk kun je zijn dat je dit 's nachts in een bos moet gaan doen.
Echt beneden alle niveau en peil.
Van zelfbeheersing, wat een van de grote verschillen tussen mensen en dieren is, is totaal geen sprake meer bij dit soort mensen. :r

Inderdaad, het is echt ziek. En totaal niet begrijpelijk imo.
Vind het echt schandalig dat zoiets mag.
In Baexem kun je in het mooie stukje bos nog niet eens de hond uitlaten zonder vieze condooms, doekjes en andere dingen tegen te komen, laat staan dat je ze ook nog in de bosjes ziet staan :n :r
En dit is een normale doorgaande weg van het ene dorp naar het andere, waar je dus met de fiets door heen moet en geen ander weg kunt kiezen.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 07:58

Leslie90 schreef:

Hahaha wat lees ik nu? Wat een onzin. Als je homo bent wat zoek je dan bij die vrouw? trouwens die vrouwen weten vaak niet eens dat de man zoiets doet.
En wat heeft de vrouw ermee te maken dat die man liever in het bos staat met een andere man?
Dat moet hij eerlijk zijn en niet zoiets gaan doen, zoek een betere oplossing.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 07:59

Deadstar, Lezen is best moeilijk hè? Waar noem ik het Kralingse Bos..... R'dam in zijn algemeen vind een een verschrikkelijke stad en dit soort dingen bevestigen mijn mening alleen maar meer :D

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:17

Wat grappig dat iedereen bij het woord 'homo' gelijk aan man+man denk.

Ik vind het goed dat er zo'n plek komt, maar aan de voorgaande reacties te zien, zijn die er al zat (al-dan-niet officieel), dus waarom dit erbij?

IMO kan je dan beter de oude "homo-ontmoetings-plaatsen" verbeteren, door er condoom automaten en een hele rits afvalbakken neer te zetten. Iedereen weet inmiddels toch wel waar hij voor uit moet kijken als hij zoiets niet wil tegenkomen.

En wat betreft niets vermoedende spelende kineren en hetero mannen/vrouwen die een hondje uitlaten: die zullen dan wel uit de buurt komen neem ik aan en zeker de volwassenen weten dan toch wel dat ze daar beter niet kunnen komen. Wat de kinderen betreft, ouders, praat erover, zeg dat het niet verstandig is daar te komen, doet kind lief dat toch, krijgt het waarschijnlijk de schrik van zijn leven en doet ie het niet meer.

Hiermee werk je mi. toch de discriminatie en homo haat in de hand. Homo ontmoetings plekken waren er natuurlijk al, maar nu wordt het officieel, ik vermoed toch dat een hoop mensen hier aanstoot aan zullen nemen.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:30

Precies! En terecht! :(

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:27

Mootje schreef:
Deadstar, Lezen is best moeilijk hè? Waar noem ik het Kralingse Bos..... R'dam in zijn algemeen vind een een verschrikkelijke stad en dit soort dingen bevestigen mijn mening alleen maar meer :D

Wat een onzin. Als je Rotterdam een verschrikkelijke stad vindt, en je mening wordt bevestigd doordat er een homo-ontmoetingsplaats is in het Kralings Bos? Er zijn heel veel homo-ontmoetingsplaatsen in Nederland, dat heeft niets met Rotterdam te maken.
Het is alleen belachelijk, dat er zo'n ontmoetingsplaats nodig is. En dan zeggen ze, dat Nederland tolerant is?

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:50

Electra63 schreef:
Mootje schreef:

Wat een onzin. Als je Rotterdam een verschrikkelijke stad vindt, en je mening wordt bevestigd doordat er een homo-ontmoetingsplaats is in het Kralings Bos? Er zijn heel veel homo-ontmoetingsplaatsen in Nederland, dat heeft niets met Rotterdam te maken.
Het is alleen belachelijk, dat er zo'n ontmoetingsplaats nodig is. En dan zeggen ze, dat Nederland tolerant is?

rotterdam is gewoon de eerste stad die zo'n plek maakt omdat het blijkbaar nodig is
en ja ze zeggen dat nederland tollerant is maar soms is dat echt niet zo .

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:57

@Nelefleur, nee, in Veldhoven is er dus al zeker 15 jaar eentje. En zo zijn er vast nog meer.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:58

Het is helemaal niet nodig. Die mensen moeten net als hetero's een kamer zoeken.
Persoonlijk mogen ze er van mij streng tegen optreden maargoed..
Regel is regel

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:01

Blue_Eyes schreef:
@Nelefleur, nee, in Veldhoven is er dus al zeker 15 jaar eentje. En zo zijn er vast nog meer.

neje k bedoel dat er nu paaltjes worden gezet

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:04

AaronYve schreef:
Het is helemaal niet nodig. Die mensen moeten net als hetero's een kamer zoeken.
Regel is regel

voor een kamer moet je je identiteit geven terwijl de meeste homo's anoniem willen blijven .
en ze hebben al proberen streng op te treden hoor maar homo's blijven daar komen en ze krijgen ze daar niet weg . ik denk wel moesten ze ze daar op een of andere manier wegkrijgen dat ze dat direckt zouden doen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:05

nelefleur schreef:
Blue_Eyes schreef:

neje k bedoel dat er nu paaltjes worden gezet

Goeie woordgrap :=

Ik ken het bos ook waar Blue_Eyes en swoeky het over hebben.
Op zich heb je er weinig last van, maar je komt wel ooit de smerigste dingen tegen.

Ik vind eigenlijk wel dat ook homo's in het openbaar geen seks mogen hebben. Als hetero's dat niet mogen, dan homo's ook niet. Zij zijn echt niets meer dan hetero's. En dan bedoel ik niet dat het andersom wel het geval is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:10

Ben benieuwd of het opgenomen gaat worden in de woordenboeken, homobos. Ik bedoel, als swaffelen een geaccepteerd woord is, moeten we homobos ook maar snel omarmen met z'n allen... :\

Ik betwijfel of dit initiatief bijdraagt aan een betere acceptatie van homosexuelen...

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:11

blauw00gje schreef:
Ik vind eigenlijk wel dat ook homo's in het openbaar geen seks mogen hebben. Als hetero's dat niet mogen, dan homo's ook niet. Zij zijn echt niets meer dan hetero's. En dan bedoel ik niet dat het andersom wel het geval is.

heb jij goesting om als hetero in een bos tussen al die beesten en steekende planten seks t hebben ?
lijkt me heeel leuk ahum ahum xD

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:12

nelefleur schreef:
AaronYve schreef:
Regel is regel

voor een kamer moet je je identiteit geven terwijl de meeste homo's anoniem willen blijven .
en ze hebben al proberen streng op te treden hoor maar homo's blijven daar komen en ze krijgen ze daar niet weg . ik denk wel moesten ze ze daar op een of andere manier wegkrijgen dat ze dat direckt zouden doen

Dat klopt inderdaad.
Maar er is toch wel iets anders tegen te doen. ik heb niks tegen deze mensen maar vind niet dat zoiets in het openbaar hoef te worden gedaan.
Misschien was een ''clubhuis'' beter geweest.

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:13

blauw00gje schreef:
nelefleur schreef:

heb jij goesting om als hetero in een bos tussen al die beesten en steekende planten seks t hebben ?
lijkt me heeel leuk ahum ahum xD

Wat heb ik? :+

zin om als hetero in een bos tussen al die beesten en steekende planten seks t hebben ?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:13

@nelefleur; Dat misschien niet, maar goed... heb jij goesting om een groep kinderen mee op bosrit te nemen met uitzicht op een heel stel sexende homo's (en nee, je kunt hier niet of nauwelijks om dat stuk bos heen)?