Hahaatje schreef:Het Kralingse Bos wordt toch al jarenlang gebruikt als homo ontmoetingsplek?! De meeste Rotterdammers weten inmiddels wel welke plekken je moet vermijden om niet over de sexende homo's te struikelen... Ik vind het sowieso onzin dat er nu een speciale gedoogplek komt, gemarkeerd met paaltjes... komop zeg, ik hou ook wel van een beetje spanning maar sexen doe ik bij voorkeur toch op een plek waar ik niet het risico loop betrapt te worden(lees: thuis).
Tussen Rotterdam en Barendrecht is ook een plek die bekend staat als homobos: het Vrijenburgpark (tja, heeft zijn naam ook lekker mee). Toevallig is dat een plek met grindpaadjes waar je heerlijk kan galopperen maar ook hier tref je altijd mannen op zoek naar sexueel contact met andere mannen. De figuren die je daar ziet rondstruinen zijn vaak mannen waarvan je bijna zeker kan zeggen dat ze gewoon een vrouw en kinderen thuis hebben en dat maakt mij vaak zo kwaad, ik vind dat gewoon echt viespeuken. Nou ben ik zelf niet zo snel geschokt bij de aanblik van blote kerels maar ik rij daar ook regelmatig met jonge meiden en dat vind ik wat minder... Echt, iedereen moet lekker sexen met wie hij of zij wil maar doe dat ergens waar andere mensen er geen last van hebben dus, lekker thuis, in een hotel of voor mijn part in de auto maar niet in het openbaar!!
Dat klopt helemaal.
Iedere Rotterdammer weet dat van het Kralingse Bos. Dat is al jaren zo.