Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lante schreef:Nou, wordt hier weer heerlijk gespeculeerd niet? Wel erg l*llig als je haar zusje bent of haar familie die van niks wisten en zichzelf nu al een enorm schuldgevoel aangepraat hebben ' We hadden het moeten weten'. Ik vind het een beetje ver gaan hoor, om te zeggen dat ze er misschien op kikken ofzo, beetje jammer.
timilon schreef:wat ik me ook afvraag..wat heeft ze gedaan met het vruchtwater+nageboorte etc.
ik kan er ook niet bij dat haar ouders van niets wisten.
er komt zoveel meer bij kijken dan alleen een dikke buik en na de bevalling een baby.
(denk o.a aan het bloedverlies na de bevalling...hoe heeft ze het gebruik van grote hoeveelheden maandverband verborgen kunnen houden?)
het is een bizar verhaal, en ik vind het in en in triest dat dat in nederland kan gebeuren, nota bene met/door een vrouw die zich absoluut niet afzonderde of als kluizenaar woonde.
4 maal je eigen vlees en bloed vermoorden, ik kan er met m'n pet niet bij...tenzij je op zeer onaangename manier zwanger bent geraakt...
en dan nog, anticonceptie had ze nog nooit van gehoord?
annastasia schreef:Ik was het 6-uur journaal aan het kijken en schakelde net in toen ze het over een gedicht hadden die op de voordeur hangt.
Heb een klein stukje ervan meegekregen, maar vond het eigenlijk heel toepasselijk.
Net alsof het gedicht het al die jaren heeft proberen te vertellen...
Muzefee schreef:manie schreef:Ik snap de geschoktheid maar deels.
Dat er iets niet in orde is bij deze vrouw lijkt me duidelijk.
Maar mensen zijn m.i. gewoon dieren en daar komen dit soort zaken ook voor.
Dieren verstoten of vermoorden hun nakomelingen soms ook....reden meestal onbekend....
Tja, maar die vergelijking vind ik wat kort door de bocht. Deze vrouw is echt niet in orde. Lees nu dat ze tegen haar werkgever gezegd zou hebben dat ze draagmoeder is en in twee jaar 3 keer zwanger is geweest en dat ook duidelijk zichtbaar is geweest. Het spijt mij, maar als er dan daadwerkelijk iets met een kind is hebben we nog altijd iets als ziekenhuizen en je kunt je baby toch dan ook daadwerkelijk ter adoptie afstaan.
Ofwel, ik begrijp nog altijd niet hoe een mens zoiets in het hoofd krijgt.