Moeder verdacht van moord op 3 baby's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Re: Moeder verdacht van moord op 3 baby's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 13:55

Nou, wordt hier weer heerlijk gespeculeerd niet? Wel erg l*llig als je haar zusje bent of haar familie die van niks wisten en zichzelf nu al een enorm schuldgevoel aangepraat hebben ' We hadden het moeten weten'. Ik vind het een beetje ver gaan hoor, om te zeggen dat ze er misschien op kikken ofzo, beetje jammer.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:02

Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat alleen zijzelf hiervan op de hoogte was. Als meerderen het hadden geweten was het niet stil gebleven en waren de baby's zeker niet in koffers op zolder beland.

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:04

je kan mij niet wijs maken dat die ouders er nooit wat van gemerkt hebben. Dat is gewoon niet mogelijk. Het spijt me en zeerste hoor. Als mensen het al wisten, en waar is ze bevallen? op de wc of iets dergelijks? Het zou mij niks verbazen als die ouders de zwangerschappen in de doofpot wilden stoppen, en bijv. dachten dat hun dochter ze wel heeft afgestaan voor adoptie. Of pa en ma of één van de twee heeft toch een hele andere rol hierin.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:05

ingebOrg ik kan je wel vertellen dat dat wèl mogelijk is. Heb het in mijn omgeving ook 'n keer meegemaakt. Maar vier keer..... Ze is er handig in geworden het te verbergen. Wijde kleding etc...

Het is bijna niet voor te stellen maar wèl mogelijk....

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:11

Lante schreef:
Nou, wordt hier weer heerlijk gespeculeerd niet? Wel erg l*llig als je haar zusje bent of haar familie die van niks wisten en zichzelf nu al een enorm schuldgevoel aangepraat hebben ' We hadden het moeten weten'. Ik vind het een beetje ver gaan hoor, om te zeggen dat ze er misschien op kikken ofzo, beetje jammer.

ik bedoel alleen dat,
ALS de ouders er uberhaubt vanaf wisten,ze waarschijnelijk toch wel zoeits hebben van...*weet even niet hoe ik het moet zeggen*.
Dan is dat echt wel mogenlijk dat ze niet helemaal 100% zijn...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:21

Ongelooflijk!

Zelfs één moord is te veel! laat staan 4!

Echt.. wat een idioot... zoiets doe je toch niet...
Bah! walgelijk!

Snor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 15:55

Als je iemand iedere dag ziet (zoals deze ouders hun dochter) vallen geleidelijke veranderingen niet zo op. Het is niet zo dat je zwanger wordt en de volgende dag zo'n toeter op je buik hebt zitten.

Bij mijn moeder (ook slanke dame) was de zwangerschap ook niet te zien. Alleen op het laatst een beetje, maar ze hoefde geen positiekleding oid te dragen.

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 16:32

nou het zou kunnen inderdaad, maar vier hele keren? of ben ik nou de enige die hier zoiets heeft van, misschien hebben pa en ma er we wat meer mee te maken..?

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 16:50

ik denk ook dat pa en ma het wisten...

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:19

wat ik me ook afvraag..wat heeft ze gedaan met het vruchtwater+nageboorte etc.
ik kan er ook niet bij dat haar ouders van niets wisten.
er komt zoveel meer bij kijken dan alleen een dikke buik en na de bevalling een baby.
(denk o.a aan het bloedverlies na de bevalling...hoe heeft ze het gebruik van grote hoeveelheden maandverband verborgen kunnen houden?)

het is een bizar verhaal, en ik vind het in en in triest dat dat in nederland kan gebeuren, nota bene met/door een vrouw die zich absoluut niet afzonderde of als kluizenaar woonde.
4 maal je eigen vlees en bloed vermoorden, ik kan er met m'n pet niet bij...tenzij je op zeer onaangename manier zwanger bent geraakt...
en dan nog, anticonceptie had ze nog nooit van gehoord?

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:21

idd timilon,
ik ben het helemaal met jouw eens!

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:25

timilon schreef:
wat ik me ook afvraag..wat heeft ze gedaan met het vruchtwater+nageboorte etc.
ik kan er ook niet bij dat haar ouders van niets wisten.
er komt zoveel meer bij kijken dan alleen een dikke buik en na de bevalling een baby.
(denk o.a aan het bloedverlies na de bevalling...hoe heeft ze het gebruik van grote hoeveelheden maandverband verborgen kunnen houden?)

het is een bizar verhaal, en ik vind het in en in triest dat dat in nederland kan gebeuren, nota bene met/door een vrouw die zich absoluut niet afzonderde of als kluizenaar woonde.
4 maal je eigen vlees en bloed vermoorden, ik kan er met m'n pet niet bij...tenzij je op zeer onaangename manier zwanger bent geraakt...
en dan nog, anticonceptie had ze nog nooit van gehoord?

Hier ga ik helemaal in mee. Hoewel ik het zelf ook niet kan begrijpen, zijn er meer gevallen bekend van geheim gehouden zwangerschappen en bevallingen. Ik zal je zeggen dat ik flink gepiept heb bij mijn eigen bevalling hoor!
Maar in en in triest dat zoiets kan gebeuren. Hier zijn alleen maar verliezers: de kindjes, de moeder, haar ouders enz.

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:33

Ik kan me er ook helemaal niets bij voorstellen hoe het mogelijk is dat mensen in haar omgeving wisten dat ze zwanger was en haar ouders, broer en zusje niet.
Maar goed misschien was ze idd erg handig in het verbergen ervan en verliep de bevalling altijd heel vlot en zonder veel pijn.
En hoe zat het dan met de zwangerschapsverlof, je moet volgens mij met zwangerschapsverlof als je bij een baas werkt, hoe verklaarde ze die 16 weken vrij dan aan haar ouders en familie??

Ik vraag me af waarom ze steeds zwanger werd, ik bedoel 1 keer kan ik me nog indenken en stel dat je als jong meisje het idd alleen opredt zonder dat iemand het weet en je laat het kindje dood gaan en verstopt het, maar dan zorg je er toch voor dat het je niet nog een keertje overkomt.

Veel vrouwen voelen zich tijdens de zwangerschap helemaal geweldig, super fit en mooi, misschien had zij dat ook en wilde ze wel steeds dat gevoel maar niet het kind ........

Zoveel vragen en alleen zij kan het antwoordt geven.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:41

Twee jaar geleden was dit mijn tandartsassistente. Een heel aardige, opgewekte vrouw.
Heel erg apart dat ouders, bekenden, vrienden enz. niet eerder hebben ingegrepen. Vragen waren er al eerder volgens de media..

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:24

Vandaag tot de ontdekking gekomen dat deze verdachte onze tandartsassistente was. Komt even wel heel erg dichtbij allemaal. Zoals bovenstaande reactie een erg opgewekte vrouw, zoals ik haar meegemaakt heb.

Heftig, maar ik blijf van mening dat er vast meer achter moet zitten. Iemand zou dit toch niet zonder enige reden kunnen doen, mag ik hopen.
Laatst bijgewerkt door Avalon_ op 07-08-10 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:24

Echt weer een ziek verhaal. Heel apat, dat haar naasten nooits gemerkt hebben van de zwangerschappen.

Weet iemand wie de advocaat is in deze?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:53

Ik hoorde net op het nieuws dat er vanmiddag een bijeenkomst is geweest in het dorp en dat de ouders hebben besloten te verhuizen.. Triest, maar je moet wel als je zo met straat en huisnummer in alle kranten staat...

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:59

Of ze willen verhuizen omdat ze niet meer in het zelfde huis willen wonen waar jaren lang de lijkjes van hun kleinkinderen gelegen hebben :)*

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 19:01

Dat ook inderdaad...

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 19:03

Denk dat het huis wel even leeg zal staan, ik zou er niet willen wonen.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 20:05

Ik was het 6-uur journaal aan het kijken en schakelde net in toen ze het over een gedicht hadden die op de voordeur hangt.

Heb een klein stukje ervan meegekregen, maar vond het eigenlijk heel toepasselijk.
Net alsof het gedicht het al die jaren heeft proberen te vertellen...

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 22:12

Hoe dan ook, dit is een vreselijk bericht... En dan heeft ze ook nog eens dezelfde voornaam als ik :=

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 22:21

annastasia schreef:
Ik was het 6-uur journaal aan het kijken en schakelde net in toen ze het over een gedicht hadden die op de voordeur hangt.

Heb een klein stukje ervan meegekregen, maar vond het eigenlijk heel toepasselijk.
Net alsof het gedicht het al die jaren heeft proberen te vertellen...

wat voor gedicht als ik vragen mag? Je weet niet wat er met dit meisje aan de hand is.. Er kan van alles aan de hand zijn.. Speculeren heeft geen zin.. :n

Vind het wel apart dat ze de lijkjes niet hebben begraven maar in een koffer gestopt waarin het gaat in zitten rotte en stinken..

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 22:22

De strekking was dat de schrijver de tijd en zijn/haar horloge stil wilde zetten.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 10:10

Muzefee schreef:
manie schreef:
Ik snap de geschoktheid maar deels.
Dat er iets niet in orde is bij deze vrouw lijkt me duidelijk.
Maar mensen zijn m.i. gewoon dieren en daar komen dit soort zaken ook voor.
Dieren verstoten of vermoorden hun nakomelingen soms ook....reden meestal onbekend....

Tja, maar die vergelijking vind ik wat kort door de bocht. Deze vrouw is echt niet in orde. Lees nu dat ze tegen haar werkgever gezegd zou hebben dat ze draagmoeder is en in twee jaar 3 keer zwanger is geweest en dat ook duidelijk zichtbaar is geweest. Het spijt mij, maar als er dan daadwerkelijk iets met een kind is hebben we nog altijd iets als ziekenhuizen en je kunt je baby toch dan ook daadwerkelijk ter adoptie afstaan.

Ofwel, ik begrijp nog altijd niet hoe een mens zoiets in het hoofd krijgt. :n

Ik vind het niet eens te vergelijken. Instinkt hebben dieren en geen geweten.. een mens die heeft als het goed is een geweten en dan kán je dit niet doen.. Als er een dier dood is, dan rouwt er niemand, ze hebben niet de hersens (met een geweten) om er over na te denken. Een mens wel.

Speculeren heeft geen zin, ouders die het wel of niet wisten. Had ik het geheim willen houden, dan was dat mij ook gelukt.. mijn bevalling is niet te vergelijken met een natuurlijke bevalling, maar ik had bijna geen buik en na de tijd bloedverlies, ik kon het met een gewoon maandverbandje aan en ik liep de volgende ochtend ('s nachts bevallen) al weer in mijn spijkerbroek rond.