Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Chanel_ schreef:OMG ik ben echt zo dom he! Zit ik mij af te vragen waarom iemand TBC ( tuberculosse) over planten zou spuiten maar ik bedoelde idd ook LSD.
carzycat: Ik geloof daar niet zo heel erg in. Het zal vast wel eens gebeurt zijn maar zoveel aan wiet kan je niet verpesten dat het niet meer te roken is.
Heb zelfs een een shop gewerkt en daar wordt ( werd?) ook getest en daar is nooit gekkigheid gevonden ofzo.
_Chanel_ schreef:russel: De wereld van illegaal wiet verkopen is niet zo heel erg groot. Voornamelijk mensen die thuis kweken met een redelijke kwaliteit waar niets aan toegevoegt is.
Dodelijke versnijdingen gebeuren idd maar niet vergeten dat je als dealer snel "werkloos" bent als je slecht spul verkoopt wat het spul dan ook is. Mensen willen geen slechte drugs en ik heb ook gemerkt dat de echte grote junkies tegenwoordig ook niet meer alles zomaar nemen maar alleen goed spul willen.
russel schreef:Was het maar zo rooskleurig, de dealers verkopen aan zwaar verslaafden en hoertjes en die klagen niet, want dan krijgen ze niets meer...dat is een hopeloze wereld.
Natuurlijk heb je de thuiskwekertjes, maar dat is weer een andere wereld.
russel schreef:Maar als we terug gaan naar de link van mij, daar wordt aangehaald dat het te hoge THC gehalte psychoses kan veroorzaken. Toch wel iets om even bij stil te staan.
Ik had een jongen in de klas, zat naast mij, die rookte elke dag weet, dan kon hij zich beter concentreren, een zonderling type, sprak met niemand. Jaren later hoor ik van een oud klasgenootje dat hij vrij snel na het examenjaar in zijn vervolgopleiding in een inrichting was opgenomen, hij had slechte weet gerookt en volkomen geflipt, zat er al een paar maanden. Daar wordt je even stil van...want ook dat kan.
CrazyCat schreef:THC en psychose geloof ik echt niet in.
En wie zegt dat deze mensen niet ook een psychose zou hebben gekregen zonder alcohol of drugs..
_Chanel_ schreef:THC zorgt er alleen voor dat de psychose naar buiten komt. je hebt het dus al alleen je hebt nog geen symptomen om het zo maar te zeggen.
russel schreef:Chanel, er wordt meer in het illegale circuit gekocht dan in een shop...en daar wordt een hoop gerotzooid met al die oliebol.
Als de harddrugs ook via shops zou gaan, dan zouden de dodelijke versnijdingen ook voorbij zijn.