Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik vind dat geplak en geklef op straat sowieso wat overdreven zoals sommige dat doen... get a room
Nies_ schreef:Inderdaad ja
Grieken/Romeinen deden in badhuizen ook wel wat meer dan lekker badderen (man en vrouw gescheiden uiteraard)vraag me toch af hoe de wereld ineens zo homofoob geworden is, ik denk door het geloof in die eene liefhebbende god.
Blue_Eyes schreef:Ik krijg nou vast het halve topic over me heen... maar ik vind dat er hier ook allesbehalve tolerant wordt omgegaan met diegenen van wie we denken dat die 10% af komt. Ik lees hier allerlei laatdunkende opmerkingen over gelovigen, Turken en Marokkanen, terwijl die in het artikel niet genoemd worden...
Mayflower_ schreef:Ik schaam mij dan om Nederlander te zijn.. Laat die Turken en Marokkanen die dit denken dan zelf een dagje in de gevangenis zitten!
gabjj8 schreef:dit slaat echt alles....
Als pedofiel zeggen sommige mensen, het is niet zijn schuld.
en onschuldige homo's moeten de gevangenis in.
van de zotten.
Ik vind homo's/lesbiennes helemaal niet erg, als ze maar niet er mee lopen te pronken
Blue_Eyes schreef:Ik krijg nou vast het halve topic over me heen... maar ik vind dat er hier ook allesbehalve tolerant wordt omgegaan met diegenen van wie we denken dat die 10% af komt. Ik lees hier allerlei laatdunkende opmerkingen over gelovigen, Turken en Marokkanen, terwijl die in het artikel niet genoemd worden...
Saskiaatje schreef:Ik denk dat gabjj8 bedoelt dat ze dat kleffen op straat niet hoeft te zien, maar dat hoeven de meeste mensen ook niet van hetero's te zien.
*verwijst naar onderschrift
tiwi1969 schreef:gabjj8 schreef:dit slaat echt alles....
Als pedofiel zeggen sommige mensen, het is niet zijn schuld.
en onschuldige homo's moeten de gevangenis in.
van de zotten.
Ik vind homo's/lesbiennes helemaal niet erg, als ze maar niet er mee lopen te pronken
Dus ik mag het wel zijn, maar het niet laten zien???![]()
Ik ben blij dat ik de kast uit ben en heb absoluut geen zin om me weer te gaan verstoppen. Momenteel niet zo zichtbaar omdat ik single ben, maar als ik een vriendin heb dan mag de hele wereld dat weten.
Huertecilla schreef:Blue_Eyes schreef:Ik krijg nou vast het halve topic over me heen... maar ik vind dat er hier ook allesbehalve tolerant wordt omgegaan met diegenen van wie we denken dat die 10% af komt. Ik lees hier allerlei laatdunkende opmerkingen over gelovigen, Turken en Marokkanen, terwijl die in het artikel niet genoemd worden...
Ach Blue-eyes, het is altijd een ander. Uitraard vooral mannen, niet de eigen man maar ándere mannen![]()
Er is/heeft hier ook niemand zelf een koekoeksjong, gaat niemand zelf vreemd, niemand heeft buitenlol en niemand iets verdiend in de sexindustrie.
Hier op Bokt zit namelijk áltijd alleen de 10, 40, 30 of andere percentage