10 procent van Nederlanders willen homo's in gevangenis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:40

Ik vind dat geplak en geklef op straat sowieso wat overdreven zoals sommige dat doen... get a room :P

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:32

Wat dacht je ervan, sta je met een vriendin te kletsen op stal, komt haar vriendje eraan en gaan zie in mijn bijzijn bij elkaar "de huig betasten" :n

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 01:31

idinn schreef:
Ik vind dat geplak en geklef op straat sowieso wat overdreven zoals sommige dat doen... get a room :P

Inderdaad ja :+

Grieken/Romeinen deden in badhuizen ook wel wat meer dan lekker badderen (man en vrouw gescheiden uiteraard) :Y) vraag me toch af hoe de wereld ineens zo homofoob geworden is, ik denk door het geloof in die eene liefhebbende god.

Ingmar_

Re: 10 procent van Nederlanders willen homo's in gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 01:37

Het komt inderdaad door liefhebbende goden :j

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:41

bij mij in de familie zeggen ze allemaal dat ze dat niet erg vinden holebi's .
totdat ze wisten dat mijn beste vriendin (en ex maar dat weten ze thuis niet) lesbisch is.
toen wouwen ze plotseling dat ik er niet veel contackt meer mee had zodat ik ook niet zo zou worden , (te laat ? )
nuja ik wil maar zegen dat er ook veel mensen zijn die niet tegen holebi's zijn zolang dat het maar ver van hun bed is en er geen in hun vriendenkring of familie is

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:43

Nies_ schreef:
Inderdaad ja :+

Grieken/Romeinen deden in badhuizen ook wel wat meer dan lekker badderen (man en vrouw gescheiden uiteraard) :Y) vraag me toch af hoe de wereld ineens zo homofoob geworden is, ik denk door het geloof in die eene liefhebbende god.

Ik geloof in die ene liefhebbende God, maar ik ben allesbehalve homofoob, hoe is dat te verklaren dan?

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:45

dit slaat echt alles....
Als pedofiel zeggen sommige mensen, het is niet zijn schuld.
en onschuldige homo's moeten de gevangenis in.
van de zotten.

Ik vind homo's/lesbiennes helemaal niet erg, als ze maar niet er mee lopen te pronken ;)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:47

Ik schaam mij dan om Nederlander te zijn.. Laat die Turken en Marokkanen die dit denken dan zelf een dagje in de gevangenis zitten! Alsof je zelf ervoor kiest om homo te zijn.. Gevoel laat zich niet dwingen..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:51

Ik krijg nou vast het halve topic over me heen... maar ik vind dat er hier ook allesbehalve tolerant wordt omgegaan met diegenen van wie we denken dat die 10% af komt. Ik lees hier allerlei laatdunkende opmerkingen over gelovigen, Turken en Marokkanen, terwijl die in het artikel niet genoemd worden...

Leven en laten leven, en dat geldt ook voor mensen die een andere mening hebben dan de rest...

beetjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:54

Blue_Eyes schreef:
Ik krijg nou vast het halve topic over me heen... maar ik vind dat er hier ook allesbehalve tolerant wordt omgegaan met diegenen van wie we denken dat die 10% af komt. Ik lees hier allerlei laatdunkende opmerkingen over gelovigen, Turken en Marokkanen, terwijl die in het artikel niet genoemd worden...

Volgens Cayenne op de 1e pagina is bij Hart van Nederland wel gemeld dat de meeste mensen die dit vinden van turkse of marokkaanse afkomst zijn.

Mayflower_ schreef:
Ik schaam mij dan om Nederlander te zijn.. Laat die Turken en Marokkanen die dit denken dan zelf een dagje in de gevangenis zitten!

Hoeven van mij niet in de gevangenis. Als ze zo'n problemen met het tolereren van homo's hebben, mogen ze van mij ook gerust vertrekken naar een land waar het wel verboden is.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:02

gabjj8 schreef:
dit slaat echt alles....
van de zotten.

Ik vind homo's/lesbiennes helemaal niet erg, als ze maar niet er mee lopen te pronken ;)

Dus ik mag het wel zijn, maar het niet laten zien??? :(

Ik ben blij dat ik de kast uit ben en heb absoluut geen zin om me weer te gaan verstoppen. Momenteel niet zo zichtbaar omdat ik single ben, maar als ik een vriendin heb dan mag de hele wereld dat weten. <3

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:23

Ik denk dat gabjj8 bedoelt dat ze dat kleffen op straat niet hoeft te zien, maar dat hoeven de meeste mensen ook niet van hetero's te zien. ;)

*verwijst naar onderschrift

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:32

Blue_Eyes schreef:

Ach Blue-eyes, het is altijd een ander. Uitraard vooral mannen, niet de eigen man maar ándere mannen ~~}>
Er is/heeft hier ook niemand zelf een koekoeksjong, gaat niemand zelf vreemd, niemand heeft buitenlol en niemand iets verdiend in de sexindustrie.
Hier op Bokt zit namelijk áltijd alleen de 10, 40, 30 of andere percentage ;)

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:51

Saskiaatje schreef:
Ik denk dat gabjj8 bedoelt dat ze dat kleffen op straat niet hoeft te zien, maar dat hoeven de meeste mensen ook niet van hetero's te zien. ;)

*verwijst naar onderschrift

Precies, dat kleffe gedoe van een anderen, hetero of homo, ben ik ook niet in geinteresseerd.

En dat niet in het openbaar doen, heet rekening houden met anderen, en niet alleen aan jezelf denken.

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:28

tiwi1969 schreef:
gabjj8 schreef:
dit slaat echt alles....
van de zotten.

Dus ik mag het wel zijn, maar het niet laten zien??? :(

Ik ben blij dat ik de kast uit ben en heb absoluut geen zin om me weer te gaan verstoppen. Momenteel niet zo zichtbaar omdat ik single ben, maar als ik een vriendin heb dan mag de hele wereld dat weten. <3

als hetero laat je dat toch ook zien dat je hetero bent ?
waarom zouden holebi's dat dan ook niet mogen tonen ?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:50

Huertecilla schreef:
Blue_Eyes schreef:

Ach Blue-eyes, het is altijd een ander. Uitraard vooral mannen, niet de eigen man maar ándere mannen ~~}>
Er is/heeft hier ook niemand zelf een koekoeksjong, gaat niemand zelf vreemd, niemand heeft buitenlol en niemand iets verdiend in de sexindustrie.
Hier op Bokt zit namelijk áltijd alleen de 10, 40, 30 of andere percentage ;)

Nou ja, de dingen die je noemt zijn ook niet op mij van toepassing :+ en dat zal wel voor meer Bokkers gelden. Degenen voor wie het wel geldt, die houden wijselijk hun mond.

Maar goed, verder snap ik het verband met mijn opmerking even niet...?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 10:22

Bah, ziek Nederland... :x

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 10:24

Ik word hier naar van... was Nederland niet het boegbeeld van tolerantie of is dat een droombeeld wat ik zelf verworven heb?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 13:06

Dit topic lag al enkele maanden stil en er zijn geen toevoegende aanvullingen geweest, daarom hier een slotje.