Internationale "Verbrand de Koran" dag..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:53

Citaat:
alles voor de Nederlanders wordt afgelast maar voor de moslims wordt alles gedaan en niet om die multi culti onzin maar om angst

Kun je dit onderbouwen?

En: de meeste moslims waar jij het over hebt zijn net zoveel Nederlander als jij en ik hoor ;)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:53

breezy302 schreef:
buster4ever schreef:
t is al net zo dom als dat topic over die varkens schilderijen...

maja sommige mensen knielen kennelijk voor een buitenlander en kennen straks niks meer qua nederlandse culturen

wtf is dat toch met die natives er telkes bij te halen daar gaat t niet om

De echte Nederlandse tradities zijn er bij mijn idee al helemaal niet meer. alles voor de Nederlanders wordt afgelast maar voor de moslims wordt alles gedaan en niet om die multi culti onzin maar om angst. De mensen leven echt in angst. ik echt niet, ik ben nog liever dood dan monddood. Hoe ik hier over moslims praat zeg ik ook in het echt gewoon tegen ze en geloof het of niet maar ze snappen allemaal wel wat ik bedoel en de meesten geven mij daar gelijk in en zeggen dat ze zelf soms ook zo zijn.

pfff ik ben het niet vaak met je eens maar hiemee ben ik het echt 100% eens! :D

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:54

breezy302 schreef:
dan komt er niet veel heiligs aan maar waarschijnlijk zul je op zijn minst een paar klappen krijgen. Er mag nu eenmaal niets negatiefs over moslims gezegt of gedaan worden want dan zijn alle hekken van de dam.

Als je je hond bij je hebt of in een groepje bent, dan krijg je van niemand last. Daar hebben ze het niet zo op, namelijk. ;-)

Electra63

Re: Internationale "Verbrand de Koran" dag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:56

Als ik alleen op straat loopt, heb ik ook nergens last van.
Misschien ligt het aan je houding?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:56

CtjeLief schreef:
Citaat:
alles voor de Nederlanders wordt afgelast maar voor de moslims wordt alles gedaan en niet om die multi culti onzin maar om angst

Kun je dit onderbouwen?

En: de meeste moslims waar jij het over hebt zijn net zoveel Nederlander als jij en ik hoor ;)

Moslims vind ik geen nederlanders en dat vinden ze zelf ook niet. Enja ik heb dat weleens op straat gevraagt en om een voorbeeld te noemen: Halfpipe waar hier nederlanders staan wordt gesloopt en even verder wordt er een heel buurthuis gebouwt voor de moslims want anders hebben die arme kinders niets te doen..

De enige reden waarom ze dat buurthuis hebben gehad is omdat ze drama aan het schoppen waren.

En neem eens de Dance parade en zomercarnaval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:59

Electra63 schreef:

Of hij je eruit ziet. ik hoor alleen maar pssst psssst en als je niet reageerd dan ik hoor he gore prutsmuts arrogant paasei. En ga zo maar door. Of ze komen als een stel idioten achter je aanreden in hun dikke mercedes ( met een uitkering????) en laten je niet met rust.

Oh wacht ik ken trouwens 1beetje goede moslim. Ik noem hem kale en is een schat van een vent voor mij tenminste maar voor andere..

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:00

breezy302 schreef:
Nederlanders of Polen kunnen ook slecht zijn maar daar heb ik slechte en goede van gezien hetzelfde met alle andere bevolkinsgroepen behalve dus jaja moslims.

Bedankt voor je compliment :+

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:00

Natives zien zichzelf ook anders dan american, maar de american yankees zijn toch echt de buitenlanders. Zo kan men aan de gang blijven. De groeperingen die zichzelf zo zuiver doen vinden, zijn de mengelmoes kruizingen. Waar is het begin en waaf het eind, alles maar verbranden van elkander.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:01

breezy302 schreef:
Waves schreef:
Heel goed gezien! Het geloof is mi inderdaad slechts een kruiwagen is voor onvrede op economisch en politiek gebied :)

Het gaat dus niet om het geloof zelf. Geen enkele reden om ons daar op te richten dus of om een hekel aan moslims in het algemeen te hebben :) Laten we kijken wat er écht achter die "zin om te vechten" zit.

Het gaat wel om het geloof want alles wat ze doen is goed als alla het maar heeft gezegt en daar heb ik een bloedhekel aan net zoals al die paters die kinderen hebben misbruikt maar het smoesje Satan gebruiken.

Maar als ze het geloof als smoesje gebruiken dan doen ze het toch niet écht uit het geloof.. :? Zouden ze geen ander smoesje gebruiken als je het geloof weghaalt (hoe zou je dat willen doen trouwens?)?

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:02

Ik snap persoonlijk niet waarom er opmerkingen gemaakt worden als 'het zijn die Amerikanen weer' of 'typisch Amerika' , waar (zover ik correct gelezen heb in dit topic) slechts 1 persoon iets over zegt , terwijl als er generaliserend gepraat wordt over moslims, iedereen dáár wel over valt. Bijzonder dat het topic 'islam' zo gevoelig ligt bij zowel moslims als bij buitenstaanders.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:02

Jeetje, zo zet die kerk het hele christelijke geloof weer lekker voor schut.. Zucht! :\

Citaat:
Hij beweert dat de Bijbelse teksten hem hiertoe gebieden

Dan heeft hij denk ik een andere versie.. :Y) Verkeerd vertaald ofzo..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:03

breezy302 schreef:
Of hij je eruit ziet. ik hoor alleen maar pssst psssst en als je niet reageerd dan ik hoor he gore prutsmuts arrogant paasei.

De mensen in de buurt vinden me erg interessant als lang blond meisje en wordt vaak nageroepen, maar als ik niet reageer hoor ik alleen "waarom reageer je niet?".. Of ik kijk ze aan, zeg bedankt en glimlach en loop door. That's it. Dus ik weet niet wat jij uitspookt maar hier wordt er gewoon normaal gedaan :+

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:04

Electra63 schreef:

Toevallig ben ik 2 dagen geleden op station rotterdam lastig gevallen door een marokaan..
Ik was op mn vriend aan het wachten die HELAAS aan de late kant was. Hij was eerst oogcontact aan het zoeken daar reageerde ik niet op daarna probeerde hij vanuit mijn ooghoek te zwaaien en ook te roepen .. ik reageerde weer niet. En daarna kwam hij maar naar mij toe met de vraag op ik wel opgevoed was want het is niet netjes om niet te komen als iemand je roept :+ En kreeg daarna de mededeling dat als ik niet opgevoed was hij dat ook wel even zou kunnen doen goedschiks op kwaadschiks ... dus min of meer een bedreiging.. er stonden ook andere mensen om me heen en die konden prima horen wat hij allemaal zei maarja hier in nederland is het nogal een gewoonte om niet voor een ander op te komen...... Ik had trouwens keurige kleding aan was goed bedekt ;)

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:05

jantergouw schreef:
Daphna schreef:
Het is de amerikanen eigen, er zijn een hoop goede amerikanen, maar dit is wel iets wat in hen geschiedenis constant voorkomt... het begint met de kolonisatie, en het onderdrukken en vermoorden van de indianen, gaat verder met de afro's als slaven, en zelfs wanneer noord amerika het zuiden overgenomen heeft, blijven de kkk door gaan. Het was mij trouwens tot voor kort niet bekend dat de vs flink wat nazi's uit de tweedewereld oorlog een onderkomen heeft geboden... na de overwinning. Gelukkig zijn vele amerikanen wakker aan het worden, deze mensen verkeren echter nog in de tijd dat boeken verbranden iets hedendaags was...

Ho, ho, ho, moet ik je eens wat foto's en video's linken waar moslims de Amerikaanse vlag verbranden? Dat is net zo heilig als een boek, dus zeg niet dat alleen de Amerikanen dat doen. Iedere volk en geloof heeft zijn wreedheden. Ze lopen alleen niet gelijk op de tijdschaal. Wat nu in veel Moslimlanden gebeurt en extremisten, dat gebeurde -tig jaar geleden bij de christenen bijvoorbeeld.

Dat wat jij zegt ontken ik niet in mijn stukje. Sterker nog, er is op dit moment geen enkel islamitisch land met een correcte overheid, idem rechtssysteem... Maargoed dat is natuurlijk geen excuus voor deze koran verbranders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:05

NathaxZoef schreef:
Ik snap persoonlijk niet waarom er opmerkingen gemaakt worden als 'het zijn die Amerikanen weer' of 'typisch Amerika' , waar (zover ik correct gelezen heb in dit topic) slechts 1 persoon iets over zegt , terwijl als er generaliserend gepraat wordt over moslims, iedereen dáár wel over valt. Bijzonder dat het topic 'islam' zo gevoelig ligt bij zowel moslims als bij buitenstaanders.

Je mag over iedereen wat zeggen behalve over moslims en dat komt door de angst die er onder het Nederlandse volk leeft. Die kijken ook tv en luisteren de radio en zien hoe hun buurt verziekt wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:09

shilady schreef:
Electra63 schreef:

Toevallig ben ik 2 dagen geleden op station rotterdam lastig gevallen door een marokaan..
Ik was op mn vriend aan het wachten die HELAAS aan de late kant was. Hij was eerst oogcontact aan het zoeken daar reageerde ik niet op daarna probeerde hij vanuit mijn ooghoek te zwaaien en ook te roepen .. ik reageerde weer niet. En daarna kwam hij maar naar mij toe met de vraag op ik wel opgevoed was want het is niet netjes om niet te komen als iemand je roept :+ En kreeg daarna de mededeling dat als ik niet opgevoed was hij dat ook wel even zou kunnen doen goedschiks op kwaadschiks ... dus min of meer een bedreiging.. er stonden ook andere mensen om me heen en die konden prima horen wat hij allemaal zei maarja hier in nederland is het nogal een gewoonte om niet voor een ander op te komen...... Ik had trouwens keurige kleding aan was goed bedekt ;)

Ookal stond je naakt lekker boeiend hij zat fout! Dat is dus weer iets wat ik bedoel. Er zijn zoveel moslims die maar denken dat het normaal is om een vrouw als een stuk stront te behandelen en over het algemeen hebben Nederladse vrouwen een flink slechte reputatie bij moslims behalve als je lief en braaf bent en doet wat hij zegt.

Ik had een dove buurvrouw ( Nederlander) die met een moslim was getrouwd. Aardige vent dacht ik.... Nou ook weer fout gedacht want zij moest geopereerd worden voor een inwendige hoortoestel ofzo en haar hele hoofd deed pijn en was erg gevoelig dus ze had haar hoofddoek niet om en stond met mij even op de galerij te praten nou toen die vent thuiskwam brak de hel los want ze was een prutsmuts...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:11

breezy302 schreef:
Je mag over iedereen wat zeggen behalve over moslims en dat komt door de angst die er onder het Nederlandse volk leeft. Die kijken ook tv en luisteren de radio en zien hoe hun buurt verziekt wordt.

Ohja, brrrrr, ik durf de straat niet op, stel je voor dat ik een Moslim tegenkom :') (en die kans is nogal groot hier :'))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:11

Heino schreef:
breezy302 schreef:
Of hij je eruit ziet. ik hoor alleen maar pssst psssst en als je niet reageerd dan ik hoor he gore prutsmuts arrogant paasei.

De mensen in de buurt vinden me erg interessant als lang blond meisje en wordt vaak nageroepen, maar als ik niet reageer hoor ik alleen "waarom reageer je niet?".. Of ik kijk ze aan, zeg bedankt en glimlach en loop door. That's it. Dus ik weet niet wat jij uitspookt maar hier wordt er gewoon normaal gedaan :+

Ik loop gewoon verder kijk ze niet eens aan. Zulke mensen zijn geen aandacht waard. 1x is het maar gebeurt dat er 1tje niets zei maar die reed al een kwartier achter mij aan en steeds aan te dringen dat ik in moest stappen en ik was het opeens zo zat dat ik echt begon te krijsen dattie maar op moest flikkeren allemaal mensen op straat ( polen btw) kwamen gelijk naar mij toe en die vent nam het hazepad...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:12

Bijna ieder meisje of vrouw wordt wel eens nageroepen of krijgt wat vervelends naar haar hoofd. Maar om daar nou een hele bevolkingsgroep om te haten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:13

Heino schreef:
breezy302 schreef:

Ohja, brrrrr, ik durf de straat niet op, stel je voor dat ik een Moslim tegenkom :') (en die kans is nogal groot hier :'))

Hier zijn er bijna alleen maar moslims maar ik ga de straat ook gewoon op ook om 4 uur snachts en ja in mijn eentje. Ik ga hier niet in mijn eigen buurt bang zitten zijn, nergens trouwens. Ik heb mijn bekkie wel bij me. maar hier heb ik ook weer het geluk dat ik in de "polen"flat woon en al die Polen ken en ermee omga. Dat weten ze ook heel goed en de meesten die hier op het hoekje staan te dealen heb ik bij in de klas gezeten en daar ben ik echt niet bang voor.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:14

Volgens mij gaat dit topic om de Koran te verbranden en niet over alle vervelende aanvaringen met nog vervelende moslims, of buitenlanders?
Ik wacht trouwens (pag.3) nog steeds op de definitie van buitenlander en Nederlandse cultuur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:15

Electra63 schreef:
Bijna ieder meisje of vrouw wordt wel eens nageroepen of krijgt wat vervelends naar haar hoofd. Maar om daar nou een hele bevolkingsgroep om te haten?

Ik haat maar 1 moslim en voor de rest heb ik gewoon een hekel aan ze. Spreek ze vriendelijk aan en geef hulp als dat nodig is bel 112 voor ze omdat ze geen woord Nederlands kunnen maar ermee omgaan nee daar begin ik niet aan. Heb genoeg mensen gezien die totaal veranderden ( negatief) toen ze met moslims om begonnen te gaan en allemaal zijn ze bij vecht en steekpartijen betrokken inbraken en berovingen.

Sommigen gaan nu niet meer met moslims om en zijn weer gewoon normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:18

Electra63 schreef:
Volgens mij gaat dit topic om de Koran te verbranden en niet over alle vervelende aanvaringen met nog vervelende moslims, of buitenlanders?
Ik wacht trouwens (pag.3) nog steeds op de definitie van buitenlander en Nederlandse cultuur?

Het werd aan mij gevraagt waarom ik het niet erg vond als de kooran verbrandt zou worden en daar geef ik antwoord op. Voor mij is een buitenlander iemand die een andere afkomst heeft als een Nederlander. Ook een half Rus/ Nederlander vind ik geen Nederlander. Ook niet als ze in Nederland geboren zijn. Was ooit op TV een programma waarom inburgering nodig en ze gingen de straat op en aan moslims vragen of ze Nederlander of bijv Turk waren en geen 1 zei Nederlander dus ze vinden het zelf ook.

shilady

Re: Internationale "Verbrand de Koran" dag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:23

Het komt me allemaal ZO bekend voor breezy

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:24

breezy302 schreef:
Ik heb mijn bekkie wel bij me.

Misschien is dat wel een groot deel van je probleem.. Groet mensen 's avonds op straat eens, kijk ze aan en knik. Zulke eenvoudige dingen kunnen echt het verschil maken. Ik woon in één van de probleemwijken van Den Haag en heb nog nooit een probleem gehad hier. Terwijl ik ook midden in de nacht over straat loop in mijn korte rokjes :)